Forum'da ara:
Ara


Yazar Mesaj
Mesaj07.12.2008, 17:02 (UTC)    
Mesaj konusu: Gta Hakkında sorunum var

Arkadaşlar şimdi bende kopya bir gta san andreas oyunu var evde 2 adet pc var bu oyunu bi pc ye yükledim diğerini açıyorum setup a tıklıyorum başlıyor setup a yarısı dolduktan sonra hata veriyor streams klasöründeki aa datası hata verdi diyor ne yapabilrim diğer bilgisayarda sorunsuz yüklenmişti

Lütfen yardım edin Crying or Very sad
______________

Mesaj07.12.2008, 17:54 (UTC)    
Mesaj konusu:

CD çizilmiş Olmasın!..
______________

Forumda BonJuan-62 yerine ismimle yani "Deniz" diye hitap edilmesini tercih ederim!.Very Happy
Mesaj07.12.2008, 18:33 (UTC)    
Mesaj konusu:

yok zaten normaldecd yi taktığımda bir menü açılası lazım oda açılmıyor:( Crying or Very sad
______________

Mesaj07.12.2008, 18:51 (UTC)    
Mesaj konusu:

yok zaten normaldecd yi taktığımda bir menü açılası lazım oda açılmıyor:( Crying or Very sad
______________

Mesaj07.12.2008, 19:05 (UTC)    
Mesaj konusu:

İki pc ninde ozelliklerini yazar mısın??

Belki biri kaldırmamıstır filan..


Yada gta san andreas ta yama filan var mı??

______________
Mesaj07.12.2008, 20:18 (UTC)    
Mesaj konusu:

yama yok normal oyun ama kopya birde dvd de oyun cd-r değil bilgisayar oyunu açıyor ama normalde oyun açıldığında ınstall filan diye bir menü çıkması lazım o çıkmıyor mesela ben bilgisayarım bölümünden cd nin içine girip setup ı buldum bastım yarısında hata verdi işte Crying or Very sad
______________

Mesaj25.12.2008, 12:21 (UTC)    
Mesaj konusu:

Oyun demodur.Ondan bir ve ya 2 ay oynuyabilirsiniz.
Mesaj25.12.2008, 13:59 (UTC)    
Mesaj konusu:

oyunun dosyalarından biri silinmiştir veya cd çizildiği için dosya okunmuyordur
______________

yardım karşılıksız güzeldir
Mesaj25.12.2008, 14:07 (UTC)    
Mesaj konusu:

kizilozkoyu yazmış:
oyunun dosyalarından biri silinmiştir veya cd çizildiği için dosya okunmuyordur


Aynı Tahminde Bulunulmuştu
Aynı Şeyleri Yazmayı Bırak Exclamation
İyi Günler ..

______________
Mesaj25.12.2008, 14:11 (UTC)    
Mesaj konusu:

CD Rumda Hatanız Vardır.Bendede Bir zamanlar öyle oluyodu cs rumu değiştirdim düzeldir.
Yada

CD Rum compakttır.Yani Dvd Çalıştırmaz ,çekmez.

2 sinden biridir büyükbi ihtimal... Wink

______________
İmzanızı tekrar ayarlamanız lazım. - @cryengine3
Mesaj30.12.2008, 18:50 (UTC)    
Mesaj konusu:

sen o oyunu unut Mr. Green Mr. Green

ya da bilgisayarcıya götür Wink
______________
Sanal-reklam.tr.gg Hakkında Akıllara Takılan Tüm Soruların Yanıtları www.sanal-reklam.tr.gg'de Mevcuttur.İncelemenizi Tavsiye Ediyoruz. Wink
Mesaj12.03.2009, 22:10 (UTC)    
Mesaj konusu: Re

setup yapcağına bi klasör oluştur 1. cd yi tak içindekilerini kopyala açtığın klasöre yapıştır 2. cd yi tak yine aynısını yap sonra gta_sa.exeyi çalıştır o kadar Smile
______________
Mesaj13.03.2009, 04:59 (UTC)    
Mesaj konusu: Re: Re

alacatispor1927 yazmış:
setup yapcağına bi klasör oluştur 1. cd yi tak içindekilerini kopyala açtığın klasöre yapıştır 2. cd yi tak yine aynısını yap sonra gta_sa.exeyi çalıştır o kadar Smile


PhotoShop u o mantıkla yüklemiştim..

Biraz eski bir konu ,Eski Konulara onem vermeyiniz!!

______________
Mesaj14.03.2009, 13:31 (UTC)    
Mesaj konusu: yalnış yükleme

cdye yalnış yada eksik yüklemiş olunabilir
Mesaj18.03.2009, 21:34 (UTC)    
Mesaj konusu: Re: Gta Hakkında sorunum var

haberankara yazmış:
Arkadaşlar şimdi bende kopya bir gta san andreas oyunu var evde 2 adet pc var bu oyunu bi pc ye yükledim diğerini açıyorum setup a tıklıyorum başlıyor setup a yarısı dolduktan sonra hata veriyor streams klasöründeki aa datası hata verdi diyor ne yapabilrim diğer bilgisayarda sorunsuz yüklenmişti

Lütfen yardım edin Crying or Very sad
kardesim 2 cd- yi koy analadinmi
Önceki mesajları göster:   


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Türkçe Çeviri: phpBB Türkiye & Erdem Çorapçıoğlu