Forum'da ara:
Ara


« Önceki başlık :: Sonraki başlık »  
Yazar Mesaj
Mesaj11.01.2009, 09:41 (UTC)    
Mesaj konusu: Özel Forum'da Üyelere Toplu E-mail Gönderme!

Arkadaşlar Özel forumumuzda üyelerimize toplu e-mail gönderebiliyormuyuz acaba?
Mesaj11.01.2009, 09:42 (UTC)    
Mesaj konusu:

Merhaba..
Ekstralardaki Forum'da Mümkün Değil.
Yalnız,Ekstralardan Gazete Ekstrasını Ekliyerek Topluca Mail Atabilirsiniz..
İyi Eğlenceler..
Mesaj11.01.2009, 09:50 (UTC)    
Mesaj konusu:

net-tr yazmış:
Merhaba..
Ekstralardaki Forum'da Mümkün Değil.
Yalnız,Ekstralardan Gazete Ekstrasını Ekliyerek Topluca Mail Atabilirsiniz..
İyi Eğlenceler..


Cevabınız için teşekkürler fakat!

Toplu mail gönderme olayı için ve ziyaretçilerin üye olabilmeleri için "gazeteler" extrası ile beraber "forum" extrasının da aktif olması şartmıdır acaba ?

Başka bir deyişle;

Forum olmadan sadece gazeteler extrası ile üyelik kabul edip bu üyelere toplu mail atma işlemini yapabilirmiyiz ?

teşekkürler...
Mesaj11.01.2009, 09:53 (UTC)    
Mesaj konusu:

İkisini Kullanmanız Şart Değil. Zaten Forumdakı Üyelıkler Gazete Ekstrasına Yansamamakta.
Oraya Tekrar Üye Olunması Gerek.
Kısacası ;
Forum olmadan sadece gazeteler extrası ile üyelik kabul edip bu üyelere toplu mail atma işlemini yapabilirsiniz. Wink
Mesaj11.01.2009, 09:57 (UTC)    
Mesaj konusu:

anladım çok teşekkür ediyorum ilginizden dolayı...

sağolun...
Mesaj11.01.2009, 09:58 (UTC)    
Mesaj konusu:

islamisevdamiz yazmış:
anladım çok teşekkür ediyorum ilginizden dolayı...

sağolun...


Wink
Mesaj11.01.2009, 10:23 (UTC)    
Mesaj konusu:

Bişey daha sorucam!

Bende mail listesi var.
Yani eşimin dostumun e-mail adresleri onları mail grubuna nasıl eklerim?
Mesaj11.01.2009, 10:29 (UTC)    
Mesaj konusu:

islamisevdamiz yazmış:
Bişey daha sorucam!

Bende mail listesi var.
Yani eşimin dostumun e-mail adresleri onları mail grubuna nasıl eklerim?


Gazete Sayfanıza Girin.
Ordan Tek Tek E-Mailleri Kayıt Edin.
Hangi E-Mailleri Eklediyseniz O E-Mail Sahiplerine Haber Verin Ve Aktive Etsinler.
Ancak Böyle Eklenir. Önemide Bu Zaten. Wink
Mesaj11.01.2009, 10:52 (UTC)    
Mesaj konusu:

neyse bu iş çürüğe benziyor ben en iyisi gmail de toplu mail programını kullanayım...

sağolun a.e.olun... iyi günler
Önceki mesajları göster:   


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Türkçe Çeviri: phpBB Türkiye & Erdem Çorapçıoğlu