Forum'da ara:
Ara


« Önceki başlık :: Sonraki başlık »  
Yazar Mesaj
Mesaj20.07.2007, 09:10 (UTC)    
Mesaj konusu: bana yazılan mesayları nerden okucam

arkadaşlar bana yazılan mesajları nerden okucam ben. bunu bi turlu bulamadım da yardımcı olursanız sevinirim.
Mesaj13.07.2008, 13:13 (UTC)    
Mesaj konusu:

Eğer sayfanda iletişim forumunu aktif hale getirdiysen. sana iletişim forumu mesajı geldiğinde bedava-sitem panelinde bunu göreceksin zaten Wink
______________
Mesaj13.07.2008, 13:20 (UTC)    
Mesaj konusu:

konuyu daha açık yazarsen sevinirim 3 tür mesaj var özel mesaj, ziyaretçi mesajı, iletişim mesajı sizinki hangisi???
______________
Mesaj13.07.2008, 13:21 (UTC)    
Mesaj konusu:

arkadaşlar başlığın açılma tarihine dikkat edin !
Mesaj13.07.2008, 13:26 (UTC)    
Mesaj konusu:

bu başlıklar niye böyle gösteriyo benim bildiğim başlık daha yeni açıldı Neutral
______________
Mesaj13.07.2008, 13:28 (UTC)    
Mesaj konusu:

sanalyavuz yazmış:
bu başlıklar niye böyle gösteriyo benim bildiğim başlık daha yeni açıldı Neutral


slme taşıma vs ile başlık üste çıkabilir Wink

Mesaj20.07.2007 10:10:20
Mesaj13.07.2008, 13:29 (UTC)    
Mesaj konusu:

marasultraslan yazmış:
sanalyavuz yazmış:
bu başlıklar niye böyle gösteriyo benim bildiğim başlık daha yeni açıldı Neutral


slme taşıma vs ile başlık üste çıkabilir Wink

Mesaj20.07.2007 10:10:20


İyi o zaman bunu öğrendiğim iyi oldu teşekkür
______________
Önceki mesajları göster:   


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Türkçe Çeviri: phpBB Türkiye & Erdem Çorapçıoğlu