Forum'da ara:
Ara


« Önceki başlık :: Sonraki başlık »  
Yazar Mesaj
Mesaj27.01.2009, 17:39 (UTC)    
Mesaj konusu: Sitemdeki Yavaşlık

Arkadailar sitemde anlamadığım bi yavaşlık var mozilla firefoxda gayet hızlı ama internet explorerde inanılmaz yavaş. Ne yapmam gerekiyor önerileriniz veya çözümleriniz varsa lütfen yardımcı olun. İyi eğlenceler...
______________
Mesaj27.01.2009, 17:40 (UTC)    
Mesaj konusu:

Siten Çok Yüklü O Yüzden Kaynaklanıyor.Yavaslık Mozilla Zaten Hızlı Bir Tarayıcı.
______________
Atatürk diyorki ; Beni unutturmak isteyenler olabilir...

Takıldıgınız zor sorunlarmı var burdan çözümünü bulabilirsin tıkla
Mesaj27.01.2009, 17:45 (UTC)    
Mesaj konusu:

yük lü derken içerik mi fazla diyosun yoksa resimler falan mı?
______________
Mesaj27.01.2009, 17:46 (UTC)    
Mesaj konusu:

gereksiz bir sürü kod var yani?
______________
Mesaj27.01.2009, 17:46 (UTC)    
Mesaj konusu:

Temizleme yapsana ordan burdan birşeyler sil?
______________
Mesaj27.01.2009, 17:46 (UTC)    
Mesaj konusu:

İçerik Falan Çok Fazla Arkadasım.Gif Haraketli Olan Hersey Siteni Dahada Çok Yavaslatıyor.
______________
Atatürk diyorki ; Beni unutturmak isteyenler olabilir...

Takıldıgınız zor sorunlarmı var burdan çözümünü bulabilirsin tıkla
Mesaj27.01.2009, 17:48 (UTC)    
Mesaj konusu:

sitemde hareketli gif yok olabileceği kadar sade tutuyorum ama içeriği benden fazla olan sitelr bile bu kadar yavaş değil
______________
Mesaj27.01.2009, 17:49 (UTC)    
Mesaj konusu:

Sitene EKledigin Kodlar Yavaslatıyor Siteni Arkadasım.
______________
Atatürk diyorki ; Beni unutturmak isteyenler olabilir...

Takıldıgınız zor sorunlarmı var burdan çözümünü bulabilirsin tıkla
Mesaj27.01.2009, 17:51 (UTC)    
Mesaj konusu:

tmm sağol
______________
Mesaj27.01.2009, 17:53 (UTC)    
Mesaj konusu:

htmlcentre yazmış:
tmm sağol
Rica Ederim Zaten Html Kod Sitelerinin Çogu Yavaslıyor Arkadasım Buda Sitene Eklediginiz Çok Fazla Miktarda Koddan Kaynaklanıyor.
______________
Atatürk diyorki ; Beni unutturmak isteyenler olabilir...

Takıldıgınız zor sorunlarmı var burdan çözümünü bulabilirsin tıkla
Önceki mesajları göster:   


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Türkçe Çeviri: phpBB Türkiye & Erdem Çorapçıoğlu