Forum'da ara:
Ara


Yazar Mesaj
Mesaj28.01.2009, 08:30 (UTC)    
Mesaj konusu: Tasarım Kodları Direk Ekleniyor Mu, Yoksa... ?

ARKADAŞLAR CSS TASARIMDAKİLERİ DİREK KOPYALAYIP YAPIŞTIRIYOR MUYUZ YOKSA OYNAMA YAPIYOR MUYUZ ÖRNEĞİN ICE BLUE GRİ TASARIMI DİREK KOPYALIYO MUYUZ YOKSA ÜZERİNDE OYNAMA YAPIYOR MUYUZ ACİL CVP LAZIMMMM

Düzenleme : ironarchives
Başlıklarınızı Konunuzu Özetleyecek Şekilde ve Küçük Harfler İle Açınız.


En son murtizurti tarafından 28.01.2009 17:33:02 tarihinde değiştirildi, toplam 1 kere değiştirildi
Mesaj28.01.2009, 08:31 (UTC)    
Mesaj konusu:

kopyala yapıştır kardeş sorun olmaz
Mesaj28.01.2009, 08:33 (UTC)    
Mesaj konusu:

YAPIŞTIRDIM DA ORTASI BOŞ KLAIO O NASIL OLCAK GİR SİTEYE Bİ BAK
Mesaj28.01.2009, 08:36 (UTC)    
Mesaj konusu:

LÜTFEN YARDIM EDİN YA Sad
Mesaj28.01.2009, 08:38 (UTC)    
Mesaj konusu:

KİMSE YOKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK MÖUUUUUUUUUUUUUUUUU
Mesaj28.01.2009, 08:46 (UTC)    
Mesaj konusu:

dediklerimi yaptınmı murtizurti
Mesaj28.01.2009, 08:47 (UTC)    
Mesaj konusu:

YAPTIM DA ABİ hala ortası boş kaldı anlamadım gitti iceblue kullanıorum
Mesaj28.01.2009, 08:50 (UTC)    
Mesaj konusu:

murtizurti yazmış:
YAPTIM DA ABİ hala ortası boş kaldı anlamadım gitti iceblue kullanıorum



Murtizli Senin Şuanki Kullandığın Tasarım Ice-Blue Css İle Hiç Bir Alakası Yok ...

Sayfalarımı Değiştirden Yeni Bir İçerik Ekle Olur... Wink

______________
İmzanızı tekrar ayarlamanız lazım. - @cryengine3
Mesaj28.01.2009, 08:51 (UTC)    
Mesaj konusu:

hayret öle bi hata olmaması lazım ama
Mesaj28.01.2009, 08:52 (UTC)    
Mesaj konusu:

ana sayfayı doldurmamışsın ki!.Anasayfa ya bişeyler yazman bişeyler koyman lazım!.Bunu yapmak için şu yolları izleyebilirsin

Arrow Siteye Giriş
Arrow Sayfalarımı Değiştir
Arrow Anasayfa


oradan bişeyler yaz ekle!. Wink

______________

Forumda BonJuan-62 yerine ismimle yani "Deniz" diye hitap edilmesini tercih ederim!.Very Happy
Mesaj28.01.2009, 08:54 (UTC)    
Mesaj konusu:

saolun var olun
Mesaj28.01.2009, 08:55 (UTC)    
Mesaj konusu:

murtizurti yazmış:
saolun var olun


Önemli değil
______________

Forumda BonJuan-62 yerine ismimle yani "Deniz" diye hitap edilmesini tercih ederim!.Very Happy
Önceki mesajları göster:   


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Türkçe Çeviri: phpBB Türkiye & Erdem Çorapçıoğlu