Forum'da ara:
Ara


« Önceki başlık :: Sonraki başlık »  
Yazar Mesaj
Mesaj29.01.2009, 19:17 (UTC)    
Mesaj konusu: HARİKA YENİ TASARIMIYLA MATEMATİKCİMM.TR.GG BURDA!!!!!!!!!!!

www.matematikcimm.tr.gg yarım saat içerisinde tüm tasarımı yeni tasarıma geçirdim. zor oldu ama bi yanlışlık yüzünden değiştirdim tasarımı
______________
2008'den bugünlere....
Mesaj29.01.2009, 19:22 (UTC)    
Mesaj konusu:

Güzel olmuş ya ben sana bişe sorucam

Photoshopta yeni bir dosya açtım mesela genişlik 1000 yükseklik 200

Bunun arka plan rengini nasıl değiştiririm ve kenarlarını nasıl yuvarlak yaparım senin başlık resmin gibi ?

msnmi versem bana sendeki yazı ve fırçaları gönderirmisin
______________
Mesaj29.01.2009, 19:29 (UTC)    
Mesaj konusu:

evet cevap verirmisin ?
______________
Mesaj29.01.2009, 19:45 (UTC)    
Mesaj konusu:

Yeni tasarım güzel sadece biraz daha düzenle ana sayfayı falan
______________
Mesaj29.01.2009, 20:37 (UTC)    
Mesaj konusu:

princetwoja yazmış:
Yeni tasarım güzel sadece biraz daha düzenle ana sayfayı falan


Flood yapmayınız lütfen Wink
Mesaj29.01.2009, 20:41 (UTC)    
Mesaj konusu:

princetwoja yazmış:
Güzel olmuş ya ben sana bişe sorucam

Photoshopta yeni bir dosya açtım mesela genişlik 1000 yükseklik 200

Bunun arka plan rengini nasıl değiştiririm ve kenarlarını nasıl yuvarlak yaparım senin başlık resmin gibi ?

msnmi versem bana sendeki yazı ve fırçaları gönderirmisin
ms kullanmyorum photoshop kullanmak her baba yiğidin harcı değildir çok zordu anlat anlat bitmez internetten çalış
______________
Mesaj29.01.2009, 20:42 (UTC)    
Mesaj konusu:

onlinerapbyceyhun yazmış:
princetwoja yazmış:
Yeni tasarım güzel sadece biraz daha düzenle ana sayfayı falan


Flood yapmayınız lütfen Wink
kardeş o benim sitem değil bir akadaş öğle yazıyor iyi bi arkadaş Laughing
______________
Mesaj29.01.2009, 20:43 (UTC)    
Mesaj konusu:

oyuncity58 yazmış:
onlinerapbyceyhun yazmış:
princetwoja yazmış:
Yeni tasarım güzel sadece biraz daha düzenle ana sayfayı falan


Flood yapmayınız lütfen Wink
kardeş o benim sitem değil bir akadaş öğle yazıyor iyi bi arkadaş Laughing


Mr. Green Mr. Green Mr. Green
______________
███████████████████████████████
Mesaj29.01.2009, 20:54 (UTC)    
Mesaj konusu:

yorumlar?
______________
Mesaj29.01.2009, 20:56 (UTC)    
Mesaj konusu:

Başarılar. Wink
______________
Aşağıdaki yazı fontunun adı Angilo Tatto'dur. Gelen mesajlara istinaden yazdım Smile
Mesaj29.01.2009, 21:01 (UTC)    
Mesaj konusu:

tşk. ederim sanada
______________
2008'den bugünlere....
Mesaj29.01.2009, 21:50 (UTC)    
Mesaj konusu: Güzel

Güzel Tasarım Olmuş Başarılar Benim SitemKodla Alakalı Olduğu İçin Genelde Sade Bi Tasarım Gerekiyo O Yüzden Sade Very Happy Ama Seninki Gayet Güzel
______________
Mesaj30.01.2009, 07:02 (UTC)    
Mesaj konusu:

tşk. ederim yorumlar için siten güzel başaılar
______________
2008'den bugünlere....
Mesaj30.01.2009, 08:29 (UTC)    
Mesaj konusu:

yeni webmaster bölümü eklendi içinde

Arrow Html Kodları(11)
Arrow Css Kodları
Arrow Html Kod Deneme
______________
2008'den bugünlere....
Mesaj30.01.2009, 08:34 (UTC)    
Mesaj konusu:

gzl bir site başarılar
______________

Önceki mesajları göster:   


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Türkçe Çeviri: phpBB Türkiye & Erdem Çorapçıoğlu