Forum'da ara:
Ara


Yazar Mesaj
Mesaj01.02.2009, 10:36 (UTC)    
Mesaj konusu: toplist sorunu

Arrow Sitemdeki toplisti bölümlere ayırmak istiyorum ama bu münkün olmuyor nedeni bs de bir cok şey degişti ve topliste öle nasıl yapabilirim bölümlü acil cevap
Mesaj01.02.2009, 10:47 (UTC)    
Mesaj konusu:

onun için linkler extrasını kullan!. Wink
______________

Forumda BonJuan-62 yerine ismimle yani "Deniz" diye hitap edilmesini tercih ederim!.Very Happy
Mesaj01.02.2009, 10:49 (UTC)    
Mesaj konusu:

bonjuan-62 yazmış:
onun için linkler extrasını kullan!. Wink

,
evet haklısın Laughing
______________
Geliyoruz sessiz ve derinden!...
Mesaj01.02.2009, 10:50 (UTC)    
Mesaj konusu:

htlmkodes yazmış:
bonjuan-62 yazmış:
onun için linkler extrasını kullan!. Wink

,
evet haklısın Laughing


gereksiz cevap yazmayın lütfen!
______________

Forumda BonJuan-62 yerine ismimle yani "Deniz" diye hitap edilmesini tercih ederim!.Very Happy
Mesaj01.02.2009, 11:03 (UTC)    
Mesaj konusu:

bonjuan-62 yazmış:
htlmkodes yazmış:
bonjuan-62 yazmış:
onun için linkler extrasını kullan!. Wink

,
evet haklısın Laughing


gereksiz cevap yazmayın lütfen!



banjuan sana noluyo neresi gereksiz o site benim hit al imzasındada yazıyo imzayı okumanı tavsiye ederim o site benim Wink
______________
Geliyoruz sessiz ve derinden!...
Mesaj01.02.2009, 11:13 (UTC)    
Mesaj konusu:

evet haklısın diyip ardındanda gülmek sence neyi ifade ediyor?Sanki başlığı öylesine açmışsın gibi cevap veriyorsun!

Neyse tartışma ortamı olmasın??
______________

Forumda BonJuan-62 yerine ismimle yani "Deniz" diye hitap edilmesini tercih ederim!.Very Happy
Mesaj01.02.2009, 11:14 (UTC)    
Mesaj konusu:

Tamam Beyler Tartışma Ortamı Yaratmayınız!!!
______________
İmzanızı tekrar ayarlamanız lazım. - @cryengine3
Mesaj01.02.2009, 11:14 (UTC)    
Mesaj konusu:

bonjuan-62 yazmış:
evet haklısın diyip ardındanda gülmek sence neyi ifade ediyor?Sanki başlığı öylesine açmışsın gibi cevap veriyorsun!

Neyse tartışma ortamı olmasın??


eger sitemin anasayfasının en altına bakarsan anlarsın şuanda düzenliyorum aynen toplist gibi olcak Wink teşekkürler
______________
Geliyoruz sessiz ve derinden!...
Önceki mesajları göster:   


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Türkçe Çeviri: phpBB Türkiye & Erdem Çorapçıoğlu