Forum'da ara:
Ara


« Önceki başlık :: Sonraki başlık »  
Yazar Mesaj
Mesaj05.02.2009, 13:36 (UTC)    
Mesaj konusu: benzerlik!

arkadaşlar benim sitemle alan adı neredeyse tıpatıp aynı olan bir site gördüm. Benim sitem online-games1.tr.gg onunki onlinegames1.tr.gg bu konu hakkında ne yapabiliriz
______________
Dar ağacında olsak bile son sözümüz FENERBAHÇE
Mesaj05.02.2009, 13:42 (UTC)    
Mesaj konusu:

yapılacak bir şey yok arada tre(-) var!.İçeriğide herşeyiyle sizinle aynıysa modlara şikayet edin!.
______________

Forumda BonJuan-62 yerine ismimle yani "Deniz" diye hitap edilmesini tercih ederim!.Very Happy
Mesaj05.02.2009, 13:47 (UTC)    
Mesaj konusu:

yok içerikte problem yok ama lan adı beni gerçekten rahatsız etti
______________
Dar ağacında olsak bile son sözümüz FENERBAHÇE
Mesaj05.02.2009, 13:49 (UTC)    
Mesaj konusu:

online-games1 yazmış:
yok içerikte problem yok ama lan adı beni gerçekten rahatsız etti


bilemiyorum gerçekten ama bir moderatörlere yinede söyleyin!. Wink
______________

Forumda BonJuan-62 yerine ismimle yani "Deniz" diye hitap edilmesini tercih ederim!.Very Happy
Mesaj05.02.2009, 14:55 (UTC)    
Mesaj konusu:

Ama o sitenin sahibi sizden daha önce açmış sitesini.
______________
http://webninjasi.tr.gg
Mesaj05.02.2009, 15:01 (UTC)    
Mesaj konusu:

hem çok ilginç bir olay değil ki
Mesaj05.02.2009, 15:25 (UTC)    
Mesaj konusu: hanginizseniz

biriniz taklitcisiniz bu kesin onu saplamak ve diğerinin sitesini kapattırmak lazım bence
______________

Mesaj05.02.2009, 17:54 (UTC)    
Mesaj konusu:

daha önce açmış olabilir .. Fakat öylesine açmıştır benim önce onun açtığından haberim yoktu... Zaten çokta fark yok... Öylesine açanlardan biridir siteye bakılırsa... Şimdide birinden kopya almaya çalışıyordurr.Aman çokta umrumda zaten hit yapamıyor... Very Happy
______________
Dar ağacında olsak bile son sözümüz FENERBAHÇE
Mesaj05.02.2009, 18:21 (UTC)    
Mesaj konusu:

Arkadaşım O Sitesini Daha Önce Açmış.
Seninde Ondan Esinleneğini Zannetmiyorum.
Olabilir Böyle Şeyler Ne Gerek Var Problem Haline Getirmeye ..!

______________
Google Pagerank Değerimiz 2 Oldu ||
Sizlerin Sayesinde !!


Mesaj05.02.2009, 19:02 (UTC)    
Mesaj konusu: :)

bakınız istediği gibi açabilir önemli olan içeriktir sadece su şekilde açamaz.
www.sizinsiteniz.tr.gg www.sizinsiteniz2.tr.gg gibi bir site açamaz ama - gibi isaretleri kulanırsa sorun yok
Mesaj05.02.2009, 19:08 (UTC)    
Mesaj konusu: Re: benzerlik!

online-games1 yazmış:
arkadaşlar benim sitemle alan adı neredeyse tıpatıp aynı olan bir site gördüm. Benim sitem online-games1.tr.gg onunki onlinegames1.tr.gg bu konu hakkında ne yapabiliriz



Tamamen Farklı siteler
______________
Mesaj05.02.2009, 19:11 (UTC)    
Mesaj konusu: Re: benzerlik!

kodek yazmış:
online-games1 yazmış:
arkadaşlar benim sitemle alan adı neredeyse tıpatıp aynı olan bir site gördüm. Benim sitem online-games1.tr.gg onunki onlinegames1.tr.gg bu konu hakkında ne yapabiliriz



Tamamen Farklı siteler

evet o yüzden kendinizce hak talep edemessiniz. Wink
Mesaj05.02.2009, 20:30 (UTC)    
Mesaj konusu:

şikayetçi olduğunuz site sizden önce açmıştır bu durumda hak talep edemezsiniz ancak o site sizden hak talep edebilir

iyi çalışmalar Wink

______________
DERS EĞLENCE VE BİLGİNİN DEĞİŞMEZ ADRESİ
Önceki mesajları göster:   


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Türkçe Çeviri: phpBB Türkiye & Erdem Çorapçıoğlu