Forum'da ara:
Ara


Yazar Mesaj
Mesaj05.02.2009, 17:39 (UTC)    
Mesaj konusu: Siteden çıkarken yaptıklarımı nasıl kaydedebilirim??

arkadaşlar siteden çıkarken yaptıklarımı nasıl kaydedebilirim?? çıkıyorum siteme giriyorum ama yaptıklarım yok, yani site boş. ayarlarımı nası kaydedebilirim acilllll!!! Shocked Exclamation Question
Mesaj05.02.2009, 17:39 (UTC)    
Mesaj konusu:

Kardeşim nasıl boş oluyor saten bişey yapdıgınız zaman kaydete basarsanız kaydolur Wink
Mesaj05.02.2009, 17:39 (UTC)    
Mesaj konusu:

Hepsinde de kaydete tıklıycan!. Wink Wink
______________

Forumda BonJuan-62 yerine ismimle yani "Deniz" diye hitap edilmesini tercih ederim!.Very Happy
Mesaj05.02.2009, 17:40 (UTC)    
Mesaj konusu:

Hersayfanın Altında Zaten Kaydet Butonu Var...

Ordan Kaydet Derseniz Kaydolur... Wink

______________
İmzanızı tekrar ayarlamanız lazım. - @cryengine3
Mesaj05.02.2009, 17:44 (UTC)    
Mesaj konusu:

odev-arsivleri yazmış:
Hersayfanın Altında Zaten Kaydet Butonu Var...

Ordan Kaydet Derseniz Kaydolur... Wink


cevap verildi hatırlatırım!. Arrow
______________

Forumda BonJuan-62 yerine ismimle yani "Deniz" diye hitap edilmesini tercih ederim!.Very Happy
Önceki mesajları göster:   


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Türkçe Çeviri: phpBB Türkiye & Erdem Çorapçıoğlu