Forum'da ara:
Ara


Yazar Mesaj
Mesaj05.02.2009, 23:21 (UTC)    
Mesaj konusu: AMAN DİKKAT TR.GG SİTE SAHİPLERİ

ARKADAŞLAR BANNER TAKASI SIRASINDA BAZI UYANIK GEÇİNEN SİTELERLE KARŞILAŞTIM.ÖZELLİKLE TOPLİSTLERDE.SİZ HER HANGİ BİR SAYFASINDA YER ALIYORSUNUZ KENDİSİNİN BANNERINI ANASAYFAYA KOYMAZSAN SİLİNİR GİBİ NOT BIRAKILIYOR.

YA ARKADAŞLAR ONLARA MI KALDIK HERKES İSTEDİĞİ YERDE YAYINLAR.ÖNEMLİ OLAN DÜRÜSTLÜK.

TOPLİSTTE KATILDIGINIZ ARADA KONTROL EDIN SITENIZI EKLEMIS OLAN COK SITE CIKIYOR.EN AZ 3 GUN BEKLEYIN KOYMADIGI TAKTIRDE HEM ZİYARETÇİ SAYFASINA SEN UYANIKMISIN DIYE UYARI MSJI ATIN HEMDE BURDA BİLDİRİN.
Mesaj06.02.2009, 08:10 (UTC)    
Mesaj konusu:

Paylaşımınız İçin Teşekkürler... Wink
______________
İmzanızı tekrar ayarlamanız lazım. - @cryengine3
Mesaj06.02.2009, 08:12 (UTC)    
Mesaj konusu:

güzel bir tespit..
______________
Site Online Yardım Şuan Kapalı..
Mesaj06.02.2009, 08:32 (UTC)    
Mesaj konusu:

odev-arsivleri yazmış:
Paylaşımınız İçin Teşekkürler... Wink


forumda paylaşım için tşk ederim gibi cümleler yasak!
ayrıca arkadaş bişey paylaşmamış ki sadece uyarı yapıyor!
ek olarak sakın düşüncelerini paylaşmış gibi şeyler yazmayın...
Mesaj06.02.2009, 08:35 (UTC)    
Mesaj konusu:

siyahbeyaz-1903 yazmış:
odev-arsivleri yazmış:
Paylaşımınız İçin Teşekkürler... Wink


forumda paylaşım için tşk ederim gibi cümleler yasak!
ayrıca arkadaş bişey paylaşmamış ki sadece uyarı yapıyor!
ek olarak sakın düşüncelerini paylaşmış gibi şeyler yazmayın...



Arkadaş Bilgi Verdiği İçin Paylaşımınız İçin Teşekkürler Dedim...

Bilgi Vermeyi Sen Paylaşım Görmüyorsan O Başka... Wink

______________
İmzanızı tekrar ayarlamanız lazım. - @cryengine3
Mesaj06.02.2009, 08:40 (UTC)    
Mesaj konusu:

eğer sen arkadaşın söylediği seyi bilmiyorsan ne diyebilirim ki?
ama forumda ki herşeye paylaşım gözüyle bakmak da yanlış olabilir.
mesela paylaşım insanın işine yarar onu bilgilendirir öyle değil mi?
sen bu yazıdan sonra gidip toplistlere kayıt olmuyacağım diyebiliyor musun?
zaten topliste sitesini ekledikten sonra bannerini anasayfaya elemesini isteyen siteler belli bir emek harcamışlardır.
hiti çok iyidir,pagerankı iyidir vs.vs.
yani siz pr:3 hiti:100 olan bi kişinin toplistne kayıt olup o kişinin bannerini anasayfanızda yayınlamasını istemesi çok normal bizce.
ayrıca kimse gelde zor toplistimize kayıt ol demiyor bu başlık o yüzden saçma olmuş!
@ekgelir size değil başlığa mesaj Wink
Mesaj06.02.2009, 09:01 (UTC)    
Mesaj konusu:

Ben Dediğimi Dedim Gerisi Sana Kalmış...

Tartışma Ortamı Yaratmayalım Burda Bitirelim... Wink

______________
İmzanızı tekrar ayarlamanız lazım. - @cryengine3
Mesaj06.02.2009, 09:32 (UTC)    
Mesaj konusu:

Bencede güzel bir paylaşım.Uyardığın için sağol...
______________
Mesaj13.02.2009, 15:58 (UTC)    
Mesaj konusu: İŞTE FIRSAT

İŞTE FIRSAT TR.GG SİTELERİNİN TERCİHİ ÜCRETSİZ REKLAM VEREN SİTELERİ ANASAYFAMDA VE FORUM BOLUMUNDE BULABILIRSINIZ ÜCRETSİZ REKLAMANIZI VERIN RAHAT EDIN
______________


Önceki mesajları göster:   


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Türkçe Çeviri: phpBB Türkiye & Erdem Çorapçıoğlu