Forum'da ara:
Ara


« Önceki başlık :: Sonraki başlık »  
Yazar Mesaj
Mesaj03.03.2009, 14:47 (UTC)    
Mesaj konusu: yeni başlayan için ankara rehberi (: biraz komik

ankara yı maddeler halinde tanıyalım:

1-ankara da deniz yoktur ( ankaralı birine asla ;abi bir de deniz olsaydı tam süper olurdu ya demeyin yok işte yok)

2-ankara ' yı istanbul yada izmir ile kıyaslamayın sakın , (gölbaşında denize dökerler adamı kimse duymaz)

3-ankarada kış soğuk geçer , rüzgarı keser , ayazı süründürür.( gece ile gündüz arasındaki sıcaklık farkını öğrenmek istiyorsan bir gece iliklerine kadar don anlarsın)

4-öğrenciyseniz yurtta değil ev tutun kalın, itfaiye meydanına gidin az parayla süper ev nasıl döşenir görün( ya da beni çağırın göstereyim Laughing )

5-atakulede bi halt yok boşuna çankayanın dik yokuşunu tırmanmayın ( illahada bozkır manzarası göreceğim diyorsanız botanik parkına gidin)

6-çinçin mahallesi denilen yere gece gitmeyin, gündüzde gitmeyin Laughing ( yok illaha ben gidecem gezerim hoplarım diyorsanız en pahalı takım elbisenizi giyin , boynunuza da cep telefonunuzu asın öyle gidin)

7-korsan cd falan arıyorsanız kızılayda vakit kaybetmeyin, teknosada kazık yemeyin, (maltepe pazarının yerini öğrenin ve 60 yaşında da olsanız "valla öğrenciyim abi deyin")

8-metroya girin kaybolun ama alışveriş yapmayın

9-odtü, bilkent hacettepe de öğrenciyseniz sakın araba almayın , servisleri yada otobüsleri kulanın , (boşuna trafik olmasın)

10-kaybolursanız asla kimseye yol sormayın, sorduğunuz her yüz kişiden kırkı gitmemeniz gereken yönü , otuzu bambaşka bir tarafı gösterir, kalan otuzda "bilmiyorum abi ben buraların yabancısıyım der"

11-odtü lü değilsen ve odtü kampüsüne girmek istiyorsan güvenparktan kalkan odtü minübüslerinden birine bin, kampüse girişte kimlik soran görevli minübüse girdiğinde kendinden emin bir şekilde adamın gözlerine "sen benim kim olduğumu biliyormusun" cinsinde bir bakış at.
(ne yaparsan yap ama kimlik diye topkek ambalajı ya da kupa sekizli gösterme)

12-tunalı hilmi caddesi demeyim , ankalalılar hilmiyi sevmediklerinden sadece tunalı caddesi derler..

13-en popüler buluşma noktaları olan kızılay ykm yi ve dost kitabevini öğrenin

14- gençlerbirliği taraftarı az sayıdadır ve enteldir, ankaragücü taraftarı çirkef ve kalabalıktır, tek kişi bile olsa görünce kaçın anında 100 kişi olup peşinizden koştururlar , laf atarlarsa duymazdan gelin. büyükşehir belediye sporun taraftarı yoktur, (olduğunu iddia eden varsa gülün geçin hatta nanik yapın Laughing )

15-trafikte taş düşemez ama millet vekili çıkabilir , kırmızı ışıkta kalakalırsın 1 saat, hazırlıklı ol

16-gece 11 den sonra sokaklarda kimseciklerin kalmaması normaildir, kimyasal bomba neyim atılmamış panik yapmayın, olağan bir durumdur

17-nerde olursanız olun aşağıya doğru indiğinizde kızılaya çıkarsınız

18-pek çok yere yürüyerek gidebilirsiniz, kaybolmak gibi bir şansınız yoktur "aha nerdeyim lan ben diyorsanız " ulustasınızdır, az aşağı müzelerin oraya inin metroya binin..

19-etrafınızda "robocop" polisler varsa sakin olun, kızılaydasınız ve bir avuç eylemci için 4 otobüs robokop gelmiştir

20-ankaraya geldik lailaya gidelim diye gaza geldiyseniz 1 şişe viski :300 tl
1 bira:20 tl hazırlıklı gidin Laughing

21-armada ile migros alışveriş merkezi eşittir , ama migros alışveriş merkezi biraz daha eşittir Laughing

22-metroya binerken her zaman ve her zaman inenlere yol verin, yoksa toplu halde çemkirirler

23-metro ile ankay-ı karıştırmayın metro ; batıkentten kızılaya ankaray ise dikimevinden aştiye gider, kızılayda kesişirler

24-genel kurmayın önünde ayakkabılarınızı bağlamak üzere durmayın, makinalı tüfek doğrultuyorlar

25-harikalar diyarı zart zurt gölü ankaranın tarihi yerleri değildir aldanmayın, kaleye çıkın müzeleri gezin, roma hamamına gidin yapın bişeyler ne biliyim

26-atatürk orman çiftliği ne mutlaka gelin, kokoreç ve aoç dondurması yeyin, hayvanat bahçesini dolaşmak için para vermeyin, en önemli hayvanlar zaten yol üstünden görülüyor aslanlar leoparlar dolmuşla bile geçerken görürsünüz uzanıp el ense yapıyorlar bütün gün

27- benim favori mekanlarım ise ; bahçelievler 3 caddede sineması var , bowling salonu var, acıktıysan envayi çeşit yemek bulabilirsin 7. caddeye çık, alışverişinide yaparsın , erkeksen güzel hatunları görme şansın da vardır, gir bi kafeye tabu oyna ya da al içkini canlı müzik dinle

evet istanbul, izmir, adana, bursa, memleketimin bütün şehirleride eşit güzellikte de , ankara daha eşit Laughing
______________
<center>


Mesaj03.03.2009, 14:57 (UTC)    
Mesaj konusu:

Razz
______________
Ve bazen ; sadece sukût şart olur . Boğazını yırtarcasına susarsın işte .
Mesaj03.03.2009, 15:02 (UTC)    
Mesaj konusu:

Alıntı:
17-nerde olursanız olun aşağıya doğru indiğinizde kızılaya çıkarsınız

18-pek çok yere yürüyerek gidebilirsiniz, kaybolmak gibi bir şansınız yoktur "aha nerdeyim lan ben diyorsanız " ulustasınızdır, az aşağı müzelerin oraya inin metroya binin..



süper Laughing
Mesaj03.03.2009, 15:09 (UTC)    
Mesaj konusu: slm

kardesim ANKARA' da oturan birisi olarak yazdiklarinin hepsi super ve dogrudur harika bir şehir sevmeyenler olabilir tabiki bnm için oyle Wink
______________
Mesaj03.03.2009, 15:26 (UTC)    
Mesaj konusu:

Mesaj03.03.2009, 15:38 (UTC)    
Mesaj konusu:

Alıntı:
7-korsan cd falan arıyorsanız kızılayda vakit kaybetmeyin, teknosada kazık yemeyin, (maltepe pazarının yerini öğrenin ve 60 yaşında da olsanız "valla öğrenciyim abi deyin")

10-kaybolursanız asla kimseye yol sormayın, sorduğunuz her yüz kişiden kırkı gitmemeniz gereken yönü , otuzu bambaşka bir tarafı gösterir, kalan otuzda "bilmiyorum abi ben buraların yabancısıyım der"

Laughing Laughing Laughing
Mesaj03.03.2009, 15:45 (UTC)    
Mesaj konusu:

Alıntı:
14- gençlerbirliği taraftarı az sayıdadır ve enteldir, ankaragücü taraftarı çirkef ve kalabalıktır, tek kişi bile olsa görünce kaçın anında 100 kişi olup peşinizden koştururlar , laf atarlarsa duymazdan gelin. büyükşehir belediye sporun taraftarı yoktur, (olduğunu iddia eden varsa gülün geçin hatta nanik yapın )


süper yaaa Mr. Green
______________
Mesaj03.03.2009, 15:55 (UTC)    
Mesaj konusu: Re: yeni başlayan için ankara rehberi (: biraz komik

ve-angel yazmış:

15-trafikte taş düşemez ama millet vekili çıkabilir , kırmızı ışıkta kalakalırsın 1 saat, hazırlıklı ol

17-nerde olursanız olun aşağıya doğru indiğinizde kızılaya çıkarsınız


Çok Güzelmiş.Paylaşım İçin Teşekkürler. Mr. Green
Mesaj03.03.2009, 18:14 (UTC)    
Mesaj konusu:

islamanahtari yazmış:
Alıntı:
14- gençlerbirliği taraftarı az sayıdadır ve enteldir, ankaragücü taraftarı çirkef ve kalabalıktır, tek kişi bile olsa görünce kaçın anında 100 kişi olup peşinizden koştururlar , laf atarlarsa duymazdan gelin. büyükşehir belediye sporun taraftarı yoktur, (olduğunu iddia eden varsa gülün geçin hatta nanik yapın )


süper yaaa Mr. Green


benimde en çok güldüğüm bu oldu Laughing
______________
<center>


Mesaj03.03.2009, 18:20 (UTC)    
Mesaj konusu:

Mesaj03.03.2009, 20:35 (UTC)    
Mesaj konusu:

Alıntı:
14- gençlerbirliği taraftarı az sayıdadır ve enteldir, ankaragücü taraftarı çirkef ve kalabalıktır, tek kişi bile olsa görünce kaçın anında 100 kişi olup peşinizden koştururlar , laf atarlarsa duymazdan gelin. büyükşehir belediye sporun taraftarı yoktur, (olduğunu iddia eden varsa gülün geçin hatta nanik yapın )


Mr. Green Mr. Green Mr. Green
______________
balikesirerdek.tr.gg ve exevolium.tr.gg adresleri şahsıma aittir. Smile
Mesaj04.03.2009, 12:08 (UTC)    
Mesaj konusu:

ankara kedisi: Ankara Kedisi dünyanın en sevilen saf kan kedi ırkları arasında yer almaktadır. Ankara kedisi Türkiye'de üretilmiş doğal ve saf bir kedi ırkıdır




ankara keçisi: Birçok ülkede mohair diye adlandırılan tiftik, bilindiği gibi bütün dünyaya yurdumuzdan yayılan Ankara Keçisinin ürünüdür. Bu nedenle Tiftik Keçisi, dünya literatüründe Ankara Keçisi (The Angora Goat) olarak tanınır.



ankara tavşanı: Dünyada Avustralya'dan Fransa'ya kadar birçok ülkede yetiştirilen ve sayıları milyonlarla ifade edilen Ankara Tavşanı, anayurdundaki birkaç çiftlikte bine yakın bulunuyor.

______________
<center>


Mesaj04.03.2009, 12:10 (UTC)    
Mesaj konusu:

Mr. Green Mr. Green Mr. Green Mr. Green Mr. Green Mr. Green Mr. Green
______________
Google Pagerank Değerimiz 2 Oldu ||
Sizlerin Sayesinde !!


Önceki mesajları göster:   


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Türkçe Çeviri: phpBB Türkiye & Erdem Çorapçıoğlu