Forum'da ara:
Ara


« Önceki başlık :: Sonraki başlık »  
Yazar Mesaj
Mesaj04.03.2009, 19:18 (UTC)    
Mesaj konusu: Banner yapabilirmisiniz...

Arkadaşlar forumda artık doğru düzgün banner yapan yok. Crying or Very sad Onun için konu açmak zorunda kaldım... Sad


Bana www.hitcanavari.com gibi toplist ile ilgili bir banner yaparmısın boyutu o www.hitcanavari.com daki gibi falan olsun arka plan rengi kese kağıdının biraz açığı olsun.

Yaz:

EKLE
HİT
KAZAN
. TR.GG

gibi bir sitil olsunn.Küçük bir yazıdada ekleyin sizinde hitiniz artsın gibisinden yazı olsun...Yazı rengi en iyi ne yakışırsa ama bence kırmızı daha iyi yakışır gibi bişi yapabilirmisiniz..

YAPACAK KARDEŞİM BURDAN TAM STİL GÖZÜKMÜYOR ALINTI YAPIP TARZINA BAKABİLİRSİN!!!
Mesaj04.03.2009, 19:19 (UTC)    
Mesaj konusu: Re: Banner yapabilirmisiniz...

eklehitkazan yazmış:
Arkadaşlar forumda artık doğru düzgün banner yapan yok. Crying or Very sad Onun için konu açmak zorunda kaldım... Sad


Bana www.hitcanavari.com gibi toplist ile ilgili bir banner yaparmısın boyutu o www.hitcanavari.com daki gibi falan olsun arka plan rengi kese kağıdının biraz açığı olsun.

Yaz:

EKLE
HİT
KAZAN
. TR.GG

gibi bir sitil olsunn.Küçük bir yazıdada ekleyin sizinde hitiniz artsın gibisinden yazı olsun...Yazı rengi en iyi ne yakışırsa ama bence kırmızı daha iyi yakışır gibi bişi yapabilirmisiniz..

YAPACAK KARDEŞİM BURDAN TAM STİL GÖZÜKMÜYOR ALINTI YAPIP TARZINA BAKABİLİRSİN!!!



arkadaşlar tasarıma koyucam he
Mesaj04.03.2009, 20:14 (UTC)    
Mesaj konusu:

http://www.bedava-sitem.com/forum/viewtopic.php?t=40930

banner isteklerinizi yukarıdaki başlıktan yapın..
Mesaj04.03.2009, 20:18 (UTC)    
Mesaj konusu:

adilkaradag yazmış:
http://www.bedava-sitem.com/forum/viewtopic.php?t=40930

banner isteklerinizi yukarıdaki başlıktan yapın..


ya son sayfalara baksana herkes çıldırıyor hiç kimse bakmıyor bize diye !!!
Önceki mesajları göster:   


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Türkçe Çeviri: phpBB Türkiye & Erdem Çorapçıoğlu