Forum'da ara:
Ara


« Önceki başlık :: Sonraki başlık »  
Yazar Mesaj
Mesaj21.03.2009, 19:29 (UTC)    
Mesaj konusu: Iframe Kodu?

Arkadaşlar bir arkadaş bana benim sitemde iframe kodu olduğun söyledi fakat bende yok bir bakarmısınız varmı yokmu diye?Eğer varsa nerede var ve nereden anladığınızı yazarsanız çok teşekkür ederim şimdiden! Rolling Eyes
______________

Paylaşımlara Saygı Lütfen Yorum Yazalım! İşimiz Paylaşım! Gücümüz Kaynak Siteler & Tecrübemiz & B-S!
Mesaj21.03.2009, 19:44 (UTC)    
Mesaj konusu: Re: Iframe Kodu?

bilginler61 yazmış:
Arkadaşlar bir arkadaş bana benim sitemde iframe kodu olduğun söyledi fakat bende yok bir bakarmısınız varmı yokmu diye?Eğer varsa nerede var ve nereden anladığınızı yazarsanız çok teşekkür ederim şimdiden! Rolling Eyes


hangi sayfada ise arkadaşınıza sorun o sayfaya gelin

ctrl+f ye basın arama butonu gelecek frame yada iframe yazın çıkarsa vardır
______________
bir REKLAMİNBURDA başyapıdır

BİR REKLAMİNBURDA PROJESİDİR
Mesaj21.03.2009, 19:46 (UTC)    
Mesaj konusu:

buyur sitendeki iframe kodu budur

Kod:
<iframe src="http://www.homepage-baukasten.de/cookie.php?visit=bilginler61&auth1=1f8e9e0a29e91007be57a3937417a738&auth2=619118a82c94eb7f6088d577687e7c8a&auth3=52a044e1f7d117034bb50d09a4467675&auth4=0a9caefb364ee94b64ef2813af2f1e02&auth5=0a0f6f650fd4b6e89431d5bf839c3da2&mode=track" style="display:none;width:1px;height:1px;"></iframe>

______________
bir REKLAMİNBURDA başyapıdır

BİR REKLAMİNBURDA PROJESİDİR
Mesaj21.03.2009, 19:56 (UTC)    
Mesaj konusu:

alembusite yazmış:
buyur sitendeki iframe kodu budur

Kod:
<iframe src="http://www.homepage-baukasten.de/cookie.php?visit=bilginler61&auth1=1f8e9e0a29e91007be57a3937417a738&auth2=619118a82c94eb7f6088d577687e7c8a&auth3=52a044e1f7d117034bb50d09a4467675&auth4=0a9caefb364ee94b64ef2813af2f1e02&auth5=0a0f6f650fd4b6e89431d5bf839c3da2&mode=track" style="display:none;width:1px;height:1px;"></iframe>


möadem öle gerekli işlemin yapılıp sitesi silimesi gerekir!
Mesaj21.03.2009, 20:46 (UTC)    
Mesaj konusu:

o bs nin kendi iframesidir
Mesaj21.03.2009, 20:51 (UTC)    
Mesaj konusu:

Abi vallahi ben eklemedim ya Crying or Very sad Abi sayfalarıma bakın siteye girişten ben bişey eklemedim bütün sayfalara girdim baktım eğer ben bilerek ekleseydim buraya yazarmıydım Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad
______________

Paylaşımlara Saygı Lütfen Yorum Yazalım! İşimiz Paylaşım! Gücümüz Kaynak Siteler & Tecrübemiz & B-S!
Mesaj21.03.2009, 20:57 (UTC)    
Mesaj konusu:

Sitenizde irfame oldugunu idda eden kişi ye başvurarak irfame olarak tanımladıgın kodu belirtmesini isteyin. yada teker teker sayflarınıza ctrl+f yaparak arama yapın...
______________
Sevgili Arkadaşlarım;
Web site portfolyoma yeni ve iddalı bir site daha ekledim.Sizleri de bu yeni sitemde görmekten mutluluk duyarım.
Abdullah Demir
Mesaj21.03.2009, 21:02 (UTC)    
Mesaj konusu:

Yani şimdi bana tamamen bi açıklarmısınız bunu nasıl bulacam ben google chrome kullanıyorum sayfa kaynağını mı arıyacağım yoksa görünen kısmınımı? Question
______________

Paylaşımlara Saygı Lütfen Yorum Yazalım! İşimiz Paylaşım! Gücümüz Kaynak Siteler & Tecrübemiz & B-S!
Mesaj21.03.2009, 21:11 (UTC)    
Mesaj konusu:

cunobag yazmış:
o bs nin kendi iframesidir



bs neden iframe koyuyor
______________
bir REKLAMİNBURDA başyapıdır

BİR REKLAMİNBURDA PROJESİDİR
Mesaj21.03.2009, 21:19 (UTC)    
Mesaj konusu:

Arkadaşlar peki hani bu haber kodlar7ı alırken iframe kodlarıyla yazıyoruz ya onlar bir sorun teşkil edermi?
______________

Paylaşımlara Saygı Lütfen Yorum Yazalım! İşimiz Paylaşım! Gücümüz Kaynak Siteler & Tecrübemiz & B-S!
Mesaj21.03.2009, 21:33 (UTC)    
Mesaj konusu:

bilginler61 yazmış:
Arkadaşlar peki hani bu haber kodlar7ı alırken iframe kodlarıyla yazıyoruz ya onlar bir sorun teşkil edermi?


hayır o iframe hit için değil o sürekli kodu güncellememeniz içindir
______________
bir REKLAMİNBURDA başyapıdır

BİR REKLAMİNBURDA PROJESİDİR
Mesaj21.03.2009, 21:52 (UTC)    
Mesaj konusu: WwWSt-By-Cloud.Tr.Gg

KORKMA KARDEŞİM İFRAME KODU SADECE TR.GG SİTELERİNİN YAPTIĞI İFRAME KODLARI YASAK BUNLA İLGİLİ AÇIKLAMALR DAHA ÖNCE YAPILMIŞTI CUNOBAG HOCAMIZ BU KONU İLEİLGİLİ BİR KONU AÇILMIŞTI YETERKİ İFRAME KODUNU YAPAN KİŞİNİN ADRESİ TR.GG OLMASIN YETER...
Önceki mesajları göster:   


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Türkçe Çeviri: phpBB Türkiye & Erdem Çorapçıoğlu