Forum'da ara:
Ara


Yazar Mesaj
Mesaj04.04.2009, 21:01 (UTC)    
Mesaj konusu: Website offline, contact webmaster

Yanisi, sisiteyi açtığımda karşıma çıkan yanıt bu. Yanisi bedava-sitem diyor ki, gözde siteler yapmayın kardeşim. Biz, başarılı siteler istemiyoruz. Başarılı sitelerin bir şekilde önüne geçip bu siteleri rekabet ortamından silmenin yollarını arıyoruz. Yani başarılı site kuranlar, başka kapıya...

Bıktıştım, bıkıyorum, bıkmaktayım!!!

vs vs vs.
______________

gizliilimler.tr.gg / 4kitap.tr.gg / mehmetakifardic.tr.gg
Mesaj04.04.2009, 21:09 (UTC)    
Mesaj konusu:

Dogrudur.
______________
Atatürk diyorki ; Beni unutturmak isteyenler olabilir...

Takıldıgınız zor sorunlarmı var burdan çözümünü bulabilirsin tıkla
Mesaj04.04.2009, 21:13 (UTC)    
Mesaj konusu:

Sahte hite yönelik iframe dağıttığın için otomatik olarak offline olmuş.
Offline süresi 1 gündür.
Eğer dağıttığın iframeleri kullanan sitelere ulaşarak sildirebilirsen siten gerçek hit sayısına geri döner ve offline olmaz.
Mesaj04.04.2009, 21:13 (UTC)    
Mesaj konusu:

Hiti yüksek sitelerde hep böyle oluyor.
______________
ArrowRapKoloji
ArrowGaLaTaSaRaY RuHu

ArrowOyun-63
ArrowMaxi-Cafe

Mesaj04.04.2009, 21:16 (UTC)    
Mesaj konusu:

net-tr yazmış:
Sahte hite yönelik iframe dağıttığın için otomatik olarak offline olmuş.
Offline süresi 1 gündür.
Eğer dağıttığın iframeleri kullanan sitelere ulaşarak sildirebilirsen siten gerçek hit sayısına geri döner ve offline olmaz.



burada arkadaşın demek istediği bence farklı... ıframe kullanmıyorum doğal hitle site kapanıyor demek istiyo.Sanırım isyanı bu yüzden..

Vallah tr.gg den ne siteler geldi geçti arkadaşlar. Alışıcaz sanırım bunlara Very Happy
______________
Mesaj04.04.2009, 21:18 (UTC)    
Mesaj konusu:

yeni-htmlkodlar yazmış:
net-tr yazmış:
Sahte hite yönelik iframe dağıttığın için otomatik olarak offline olmuş.
Offline süresi 1 gündür.
Eğer dağıttığın iframeleri kullanan sitelere ulaşarak sildirebilirsen siten gerçek hit sayısına geri döner ve offline olmaz.



burada arkadaşın demek istediği bence farklı... ıframe kullanmıyorum doğal hitle site kapanıyor demek istiyo.Sanırım isyanı bu yüzden..

Vallah tr.gg den ne siteler geldi geçti arkadaşlar. Alışıcaz sanırım bunlara Very Happy


Konu iframe kullanmaktan ibaret değil, dağıtmaktan ibarettir. Böyle şeylerle karşılaşabiliniyor. Çünkü, iframe dağıtan siteler bir süre sonra offline olur.
Bununla ilgili açıklamayı Bedava-sitem duyuru şeklindede yapmıştı.
Mesaj04.04.2009, 21:21 (UTC)    
Mesaj konusu:

yeni-htmlkodlar yazmış:
net-tr yazmış:
Sahte hite yönelik iframe dağıttığın için otomatik olarak offline olmuş.
Offline süresi 1 gündür.
Eğer dağıttığın iframeleri kullanan sitelere ulaşarak sildirebilirsen siten gerçek hit sayısına geri döner ve offline olmaz.



burada arkadaşın demek istediği bence farklı... ıframe kullanmıyorum doğal hitle site kapanıyor demek istiyo.Sanırım isyanı bu yüzden..

Vallah tr.gg den ne siteler geldi geçti arkadaşlar. Alışıcaz sanırım bunlara Very Happy


Alışıcaz ne demek yani kardeşim burda emek var geceli gübdüzlü bir emek sarf ediliyor ve site fazla göze batınca siliniyor bunamı alışıcaz yani ben sizlere katılmıyorum...
Ayrıca gizliilimler de iframe olacak ne varki site aştan sona yazı ve anlatım çok fazla kod kullanılmıyor tıpkı benim sitem gibi iframe nasıl olsunki net-tr...??
Mesaj04.04.2009, 21:21 (UTC)    
Mesaj konusu:

Net-tr, benim sitem hakkında ne biliyorsun ki hemen bu yargıya varıyorsun? Sitemde ne frame ne de frame kodu bulunur. Bilmediğiniz bir konu hakkında lütfen yorum da yapmayın...
______________

gizliilimler.tr.gg / 4kitap.tr.gg / mehmetakifardic.tr.gg
Mesaj04.04.2009, 21:23 (UTC)    
Mesaj konusu:

İframe, dıştan görünümlü anlaşılan birşey değildir. Hiç ummadığımız sitelerden dahi dağıttığı ortaya çıkabiliyor.
İframe'yi anlamanın yolu var.

Alıntı:
sitenizin üstüne gelin sağ tık yapın ve seçimin kaynak kodunu göster diyin sonrada ctrl-f yapın alta bir kutucuk çıkıcak orayada iframe yazın ve vurgulaya tıklayın kaynağınızdaki tüm iframeler görünecektir fakat iframe kodunun içinde bir tr-gg sitesinin adı olmalı her iframe kodunu hit artırmak için kullanılan iframe sanmayın
bazı iframe kodları site içinde site açmak için kullanılır bu sizi yanıltmasın


Tam net birşey söyliyemem.
Ama bu yazıyla karşılaşan sitelerin, Adminlerinde bu cevabı oluyordu. Wink
Mesaj04.04.2009, 21:26 (UTC)    
Mesaj konusu:

gizliilimler yazmış:
Net-tr, benim sitem hakkında ne biliyorsun ki hemen bu yargıya varıyorsun? Sitemde ne frame ne de frame kodu bulunur. Bilmediğiniz bir konu hakkında lütfen yorum da yapmayın...


Sizin hakkınızda hiç bir şey bilmiyorum,
Yargıya varmıyorum,

Aksine,
Yardımcı olmaya çalışıyorum.

Website offline, contact webmaster
Bu yazıyla karşılaşan sitelerin, sorununu dile getirdiğinde yonetıcılerın cevabını aktarıyorum. Bu yazıyla yonetıcılerın baska cevabı olmamıştı. Tek cevap; İframe idi.

En küçük örnek ;
http://www.bedava-sitem.com/forum/viewtopic.php?t=51678&highlight=contact+webmaster

Bunun dogrultusundada bilmediğim değil, bildiğim konu hakkında yardım yapma gerekçem belli. Wink
Mesaj04.04.2009, 21:28 (UTC)    
Mesaj konusu:

net-tr yazmış:
İframe, dıştan görünümlü anlaşılan birşey değildir. Hiç ummadığımız sitelerden dahi dağıttığı ortaya çıkabiliyor.
İframe'yi anlamanın yolu var.

Alıntı:
sitenizin üstüne gelin sağ tık yapın ve seçimin kaynak kodunu göster diyin sonrada ctrl-f yapın alta bir kutucuk çıkıcak orayada iframe yazın ve vurgulaya tıklayın kaynağınızdaki tüm iframeler görünecektir fakat iframe kodunun içinde bir tr-gg sitesinin adı olmalı her iframe kodunu hit artırmak için kullanılan iframe sanmayın
bazı iframe kodları site içinde site açmak için kullanılır bu sizi yanıltmasın


Tam net birşey söyliyemem.
Ama bu yazıyla karşılaşan sitelerin, Adminlerinde bu cevabı oluyordu. Wink


İyide ben gizliilimleri sürekli ziyaretçilerindenim ve iframe yok ki... Dediğim gibi yazı ,anlatım ve birçok derslerden oluşan bir site...
Mesaj04.04.2009, 21:35 (UTC)    
Mesaj konusu:

afilliyanlizlik yazmış:
yeni-htmlkodlar yazmış:
net-tr yazmış:
Sahte hite yönelik iframe dağıttığın için otomatik olarak offline olmuş.
Offline süresi 1 gündür.
Eğer dağıttığın iframeleri kullanan sitelere ulaşarak sildirebilirsen siten gerçek hit sayısına geri döner ve offline olmaz.



burada arkadaşın demek istediği bence farklı... ıframe kullanmıyorum doğal hitle site kapanıyor demek istiyo.Sanırım isyanı bu yüzden..

Vallah tr.gg den ne siteler geldi geçti arkadaşlar. Alışıcaz sanırım bunlara Very Happy


Alışıcaz ne demek yani kardeşim burda emek var geceli gübdüzlü bir emek sarf ediliyor ve site fazla göze batınca siliniyor bunamı alışıcaz yani ben sizlere katılmıyorum...
Ayrıca gizliilimler de iframe olacak ne varki site aştan sona yazı ve anlatım çok fazla kod kullanılmıyor tıpkı benim sitem gibi iframe nasıl olsunki net-tr...??



Dikkat ediyorsan konuşmamın sonunda güldüm Wink Bu sizce "haa kapatsınlar tabi canım demek mi" yoksa "ne yazık ki kapanıyor demek mi ?" Bunu düşünüp sonra yorum yazmalı dostum

2007 yılından beri buradayım arkadaşım. Gerçekten bir çok hatırı sayılır site gördüm. Ziyaretçi sayısı 4-5 bin olan. tr.gg ile aynı pr ye sahip olan siteler.. Ama öyle ama böyle şimdi o arkadaşların büyük bir bölümü yok aramızda..

Tabi ki kimse emek verip zamanını harcadığı bi şeyin haksız yere elinden alınmasını istemez. Hele de başarılı olmuş ve tutmuş sitelerin... Wink
______________
Mesaj04.04.2009, 21:42 (UTC)    
Mesaj konusu:

Sanırım bir yanlış anlaşılma var ıframe hakkında...

Arkadaşlar şuna dikkat edin : Yasak olan ıframe kullanma sitenin içinde ıframe olması demek değildir !

Yasak olan ıframe : Bir ıframe kodunun içinde tr.gg sitesi olmasıdır. mesela

Kod:
<iframe name="I1" id="I1" src="http://wwww.siteadi.tr.gg">
</iframe>


şeklinde bir ıframe kodu yazarsın.Bu kodu ben sen o biz siz onlar sitesine eklerse bana sana ona bize size onlara gelen ziyaretçiler www.siteadi.tr.gg adresine gelmiş gibi gözükür ve siteadi.tr.gg adresinin hiti artar.

Sahte hite ynelik ıframe budur !
______________
Mesaj04.04.2009, 21:53 (UTC)    
Mesaj konusu:

yeni-htmlkodlar yazmış:
Sanırım bir yanlış anlaşılma var ıframe hakkında...

Arkadaşlar şuna dikkat edin : Yasak olan ıframe kullanma sitenin içinde ıframe olması demek değildir !

Yasak olan ıframe : Bir ıframe kodunun içinde tr.gg sitesi olmasıdır. mesela

Kod:
<iframe name="I1" id="I1" src="http://wwww.siteadi.tr.gg">
</iframe>


şeklinde bir ıframe kodu yazarsın.Bu kodu ben sen o biz siz onlar sitesine eklerse bana sana ona bize size onlara gelen ziyaretçiler www.siteadi.tr.gg adresine gelmiş gibi gözükür ve siteadi.tr.gg adresinin hiti artar.

Sahte hite ynelik ıframe budur !


Benimde bahsettiğim bu işte. Bunu kullananların ve dağıtanların bir süre sonra sitesi offline olur, ve bu yazıyla karşılaşır.
Ben aksine birşey dile getirmedim.

Burda suç ve iftirada atmıyorum.
Sadece belirtmekteyim.
Mesaj04.04.2009, 21:55 (UTC)    
Mesaj konusu:

http://www.bedava-sitem.com/forum/viewtopic.php?t=96628
Gerekli açıklama yapılmış.
İçinde iframede mevcut.

Madem iframe yok.
gizliilimler arkadaş ;
Alıntı:
anormal şekilde ziyaretçi artışına neden olabileceği için , web siteleriniz geçici bir süre offline olabilir.


Bu gerekçeyle kapanmış sitesi.
En yakın zamanda açılması dileğiyle..
Önceki mesajları göster:   


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Türkçe Çeviri: phpBB Türkiye & Erdem Çorapçıoğlu