Forum'da ara:
Ara


« Önceki başlık :: Sonraki başlık »  
Yazar Mesaj
Mesaj15.04.2009, 20:31 (UTC)    
Mesaj konusu: Selamun Aleyküm Arkadaşlar İyi Geceler...

Merhaba Bedava Site Kullanıcı Dostlarım Yeni Wep site açtım resimlerde sorun yaşıyorum daha doğrusu sorun değil ama .. neyse şimdi ben resimleri yüklüyorum açılıyo gzl ama bu resimleri açarken hani mesela bi resim açtın başka bir resme geçmek için altta rakamlar oluyo onlar olmasa böyle fotoğrafın altında ok işaretleri oluyomu yani bunu yapmak mümkünmü ? bide fotoğraf değişirken böyle süs bi şekilde değiştirmek mümkünmü ? bunları sormak istedim..gecenin bu vaktinde yardımcı olursanız beni mutlu edersiniz..Smile Mutlaka Bekliyorum !!!
______________
elit3photo
Mesaj16.04.2009, 08:34 (UTC)    
Mesaj konusu:

malesef kardeş öyle bişey olması mümkün değil çünkü onları düzenleme yeri yok
Önceki mesajları göster:   


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Türkçe Çeviri: phpBB Türkiye & Erdem Çorapçıoğlu