Forum'da ara:
Ara


« Önceki başlık :: Sonraki başlık »  
Yazar Mesaj
Mesaj19.04.2009, 12:38 (UTC)    
Mesaj konusu: arakadaslar bana bu codu kim transparent yapabilir<------

Kod:
#sidebar_container {
width: 187px;
background-color: #FFFFFF;
position: absolute;
left: 50%;
top: 248px;
margin-left: 193px;
border: 3px #000000 solid;
font-family: "Trebuchet MS", Tahoma, Arial;
font-size: 12px;
color: #000000;
font-weight: normal;
padding: 5px 10px 5px 10px;
text-align: left;
}


Iste Code
______________
CIM BOM BOM'UM BENIM BIRICIK SEVGILIM, SOYLE SENDEN BASKA KIMIM VAR BENIM, SENINLE AGLARIM SENINLE GULERIM, SOYLE SENDEN BASKA KIMIM VAR BENIM???
Mesaj19.04.2009, 12:43 (UTC)    
Mesaj konusu:

nasıl yani bu kod kod bile değil yani kaynaktan yapıştırıorum bakıorum ortada bişi yok konuyu birazdaha açın
______________

Mesaj19.04.2009, 12:51 (UTC)    
Mesaj konusu:

by-toxec yazmış:
nasıl yani bu kod kod bile değil yani kaynaktan yapıştırıorum bakıorum ortada bişi yok konuyu birazdaha açın


Css Kodu Olduğu İçin Göremezsin.
Mesaj19.04.2009, 12:57 (UTC)    
Mesaj konusu:

TransParent Derken _?
______________
Mesaj19.04.2009, 13:02 (UTC)    
Mesaj konusu:

devkodservisi yazmış:
TransParent Derken _?


TransParent Saydam Demektir.
Mesaj19.04.2009, 13:03 (UTC)    
Mesaj konusu:

background-color: #FFFFFF; hane arkasini görünmez yapmak istiyorum. ona transparent digiliyo
______________
CIM BOM BOM'UM BENIM BIRICIK SEVGILIM, SOYLE SENDEN BASKA KIMIM VAR BENIM, SENINLE AGLARIM SENINLE GULERIM, SOYLE SENDEN BASKA KIMIM VAR BENIM???
Mesaj19.04.2009, 13:40 (UTC)    
Mesaj konusu:

habbsunn yazmış:
background-color: #FFFFFF; hane arkasini görünmez yapmak istiyorum. ona transparent digiliyo


tasarımında transparent gif olması lazım onu bulup jpeg e çevir ve renk ver arkası görünmez olur...
______________
Mesaj19.04.2009, 13:42 (UTC)    
Mesaj konusu:

kodbanks yazmış:
habbsunn yazmış:
background-color: #FFFFFF; hane arkasini görünmez yapmak istiyorum. ona transparent digiliyo


tasarımında transparent gif olması lazım onu bulup jpeg e çevir ve renk ver arkası görünmez olur...



bana yapabilirmisin onu??
______________
CIM BOM BOM'UM BENIM BIRICIK SEVGILIM, SOYLE SENDEN BASKA KIMIM VAR BENIM, SENINLE AGLARIM SENINLE GULERIM, SOYLE SENDEN BASKA KIMIM VAR BENIM???
Mesaj19.04.2009, 13:50 (UTC)    
Mesaj konusu:

habbsunn yazmış:
kodbanks yazmış:
habbsunn yazmış:
background-color: #FFFFFF; hane arkasini görünmez yapmak istiyorum. ona transparent digiliyo


tasarımında transparent gif olması lazım onu bulup jpeg e çevir ve renk ver arkası görünmez olur...



bana yapabilirmisin onu??



Gifin url sini yaz..
______________
Mesaj19.04.2009, 14:14 (UTC)    
Mesaj konusu:

Simdi Böyle Mi bir dene

Kod:
http://www.abload.de/img/1y9c9.jpg

______________
CIM BOM BOM'UM BENIM BIRICIK SEVGILIM, SOYLE SENDEN BASKA KIMIM VAR BENIM, SENINLE AGLARIM SENINLE GULERIM, SOYLE SENDEN BASKA KIMIM VAR BENIM???
Mesaj19.04.2009, 14:41 (UTC)    
Mesaj konusu:

kimse bilmiyomu
______________
CIM BOM BOM'UM BENIM BIRICIK SEVGILIM, SOYLE SENDEN BASKA KIMIM VAR BENIM, SENINLE AGLARIM SENINLE GULERIM, SOYLE SENDEN BASKA KIMIM VAR BENIM???
Mesaj19.04.2009, 15:31 (UTC)    
Mesaj konusu:

habbsunn yazmış:
kimse bilmiyomu


off ya acil lütfen
______________
CIM BOM BOM'UM BENIM BIRICIK SEVGILIM, SOYLE SENDEN BASKA KIMIM VAR BENIM, SENINLE AGLARIM SENINLE GULERIM, SOYLE SENDEN BASKA KIMIM VAR BENIM???
Mesaj19.04.2009, 15:56 (UTC)    
Mesaj konusu:

böle yaptım acaba böylemi deneyin bi resimde atatürk var siz resmin urlisini kendinize göre ayarlayın Wink deneyin bi olmazsa ö.m atın yardımcı olim

Kod:
<strong><font face="Verdana" color="#ffff00" size="3">
<table cellspacing="1" cellpadding="1" border="0" width="400">
    <tbody>
        <tr>
            <td><a target="_blank" href="http://www.by-toxec.tr.gg/"><br />
            </a> <center></center></td>
            <td><style type="text/css">






 /* -- threedot -- */ .l_opac { -moz-opacity:0.3; filter:alpha(opacity=30); } .f_opac { -moz-opacity:1; filter:alpha(opacity=100); } </style><img height="165" border="0" width="160" class="l_opac" onmouseout="this.className='l_opac';" onmouseover="this.className='f_opac;'" src="http://www.teknoturk.org/docking/yazilar/tt000106-resim2.jpg" alt="" /> <center></center></td>
        </tr>
    </tbody>
</table>
</font></strong>
<table cellspacing="1" cellpadding="1" border="0" width="200">
    <tbody>
        <tr>
            <td align="center" valign="middle"><style type="text/css">


 /* -- threedot -- */ .l_opac { -moz-opacity:0.3; filter:alpha(opacity=30); } .f_opac { -moz-opacity:1; filter:alpha(opacity=100); } </style></td>
        </tr>
    </tbody>
</table>

______________

Mesaj19.04.2009, 16:26 (UTC)    
Mesaj konusu:

Tmm ya kendim yapdim
______________
CIM BOM BOM'UM BENIM BIRICIK SEVGILIM, SOYLE SENDEN BASKA KIMIM VAR BENIM, SENINLE AGLARIM SENINLE GULERIM, SOYLE SENDEN BASKA KIMIM VAR BENIM???
Önceki mesajları göster:   


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Türkçe Çeviri: phpBB Türkiye & Erdem Çorapçıoğlu