Forum'da ara:
Ara


« Önceki başlık :: Sonraki başlık »  
Yazar Mesaj
Mesaj27.08.2009, 12:10 (UTC)    
Mesaj konusu: pagerank ???

merhaba arkadaslar dielim ki ben pagerankı 5 olan bi site buldum onun nasıl link takası yapabilirimm acill!!!
______________


Mesaj27.08.2009, 12:12 (UTC)    
Mesaj konusu: aaa

Konuşarak Very Happy
Mesaj27.08.2009, 12:15 (UTC)    
Mesaj konusu: Re: aaa

metsen yazmış:
Konuşarak Very Happy
link tasakı dedi normal bir siteyle nasıl yapıyorsan onunlada ynı sekilde yaparsın yani adreslerinizi verirsiniz birbirinize
______________
Mesaj27.08.2009, 12:18 (UTC)    
Mesaj konusu:

tmmm
______________


Mesaj27.08.2009, 13:18 (UTC)    
Mesaj konusu:

PAgerankı 5 Olan Sitenin Sahibi İnsan Değilmi Mr. Green
______________
Very Happy
Mesaj27.08.2009, 13:19 (UTC)    
Mesaj konusu:

nasıl 5 olmus ora şüphe google rüşvet yermi Rolling Eyes Mr. Green Mr. Green Mr. Green Mr. Green
Mesaj27.08.2009, 13:21 (UTC)    
Mesaj konusu:

dibatasarim yazmış:
nasıl 5 olmus ora şüphe google rüşvet yermi Rolling Eyes Mr. Green Mr. Green Mr. Green Mr. Green


Arkadaşım Tr.gg Sitesinin pr 5 demiyor.(tr.gg de pr 5 olması imkansız gibi birşey)

pagerankı 5 olan siteyle nasıl link takasa yapabilirim diyor Mr. Green
______________
Very Happy
Mesaj27.08.2009, 13:23 (UTC)    
Mesaj konusu:

keskin41 yazmış:
dibatasarim yazmış:
nasıl 5 olmus ora şüphe google rüşvet yermi Rolling Eyes Mr. Green Mr. Green Mr. Green Mr. Green


Arkadaşım Tr.gg Sitesinin pr 5 demiyor.(tr.gg de pr 5 olması imkansız gibi birşey)

pagerankı 5 olan siteyle nasıl link takasa yapabilirim diyor Mr. Green


tmm ben ona bişi demiom google rüşvet yiyomudur diom Mr. Green
Mesaj27.08.2009, 13:32 (UTC)    
Mesaj konusu:

dibatasarim yazmış:
keskin41 yazmış:
dibatasarim yazmış:
nasıl 5 olmus ora şüphe google rüşvet yermi Rolling Eyes Mr. Green Mr. Green Mr. Green Mr. Green


Arkadaşım Tr.gg Sitesinin pr 5 demiyor.(tr.gg de pr 5 olması imkansız gibi birşey)

pagerankı 5 olan siteyle nasıl link takasa yapabilirim diyor Mr. Green


tmm ben ona bişi demiom google rüşvet yiyomudur diom Mr. Green


Google Rüşvet Kim Verirki(Verse bile rüşvet fiyatı milyon dolar olur herdalde Mr. Green ).ZaTen Google Almaz diye düşünüyorum ....Günde Kaç MİLYAR Kişi Arama Yapıyor.+ Reklamları Var

Bu Durumda Ben Olsam Rüşvet Almam
______________
Very Happy
Önceki mesajları göster:   


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Türkçe Çeviri: phpBB Türkiye & Erdem Çorapçıoğlu