Forum'da ara:
Ara


« Önceki başlık :: Sonraki başlık »  
Yazar Mesaj
Mesaj10.08.2007, 08:43 (UTC)    
Mesaj konusu:

Kardeş lisansız iş yapma siten kapatılır hemen bunu kapat yada eğiştir + bu site ile alakası yok saygılar.
Mesaj10.08.2007, 08:44 (UTC)    
Mesaj konusu:

Kardeş Bi Süre Site Böle Durcak Paralı Host Ve Domaine Geçecem o zaman kapatılırmı ??
______________
Mesaj10.08.2007, 08:47 (UTC)    
Mesaj konusu:

lisans olmasa hafiflettilmi hapis+ para cezasın carptırılırsın ancak kimse hbar etmez ve büyük form olmazsan işlemee bişey olmaz abacak bu şansın %10dur saygılar.
Mesaj10.08.2007, 08:49 (UTC)    
Mesaj konusu:

Hmm .. Anladım Ama Forumu Ben Kurmadım Bizim Arkadaş Kurdu Bana Verdi bu halde Kapatılırda Dedi Paralı Domain + Hos'a Geçersen Kapatamazlar Dedi Bide Büyük Siteleri Kapatıyolarmış Üyesi 5000 Filan Olan Siteleri Doğrumu??
______________
Mesaj10.08.2007, 08:51 (UTC)    
Mesaj konusu:

Alakası bile yo paralı hostada kapatırlar bedavadada ama bence muybbye geç daha güzel bir sistem saygılar.
Mesaj10.08.2007, 08:53 (UTC)    
Mesaj konusu:

Tamam Teşekkür EDiyorum Siteme Beklerim Kardeş[b][/b]
______________
Mesaj10.08.2007, 09:07 (UTC)    
Mesaj konusu:

kardeş sen mybb gibi başka forum yaılımına geç daha iyi olur.
Mesaj10.08.2007, 09:15 (UTC)    
Mesaj konusu:

Onun Temaları Filan Aynı VBulletin Gibimi?
______________
Mesaj10.08.2007, 09:42 (UTC)    
Mesaj konusu:

evet bir çok vb çeviri teması vardır saygılar.
Mesaj10.08.2007, 11:08 (UTC)    
Mesaj konusu:

Saol Kardeş Bu MYBB 'Nin Resmi Sitesini Verirmisin yani forumu Kurmam İçin Adresi Verebilirmisin Tşk Ler
______________
Önceki mesajları göster:   


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Türkçe Çeviri: phpBB Türkiye & Erdem Çorapçıoğlu