Forum'da ara:
Ara


« Önceki başlık :: Sonraki başlık »  
Yazar Mesaj
Mesaj04.09.2009, 19:06 (UTC)    
Mesaj konusu: Kahverengi Tasarım - Grafixer Farkiyla



Kahverengi tasarım. Emeğe saygı küçük reklam yazısını kaldırmadan kullanırsanız sevinirim..

Yorumlarınızı Eksik Etmeyin!..

______________
Arrow Csshost toplist açıldı tıklayınız!
Arrow Facebook Sayfanız İçin Hazır Fbml Kodları..
Mesaj04.09.2009, 19:15 (UTC)    
Mesaj konusu:

içerik sayfasını bozmayıp altına bi top yani alt tablo yapsaydınız daha hoş olurdu
oraya tüm hakları saklıdır deyip design by csshost diyebilirdiniz
______________
Mesaj04.09.2009, 19:16 (UTC)    
Mesaj konusu:

add-url yazmış:
içerik sayfasını bozmayıp altına bi top yani alt tablo yapsaydınız daha hoş olurdu
oraya tüm hakları saklıdır deyip design by csshost diyebilirdiniz


çok uğrasmadım 5 dakikamı falan aldı. zaten uyarlayabilecek olanlar yapabilirler..
______________
Arrow Csshost toplist açıldı tıklayınız!
Arrow Facebook Sayfanız İçin Hazır Fbml Kodları..
Mesaj04.09.2009, 20:06 (UTC)    
Mesaj konusu:

başka yorum yok mu_?

çok kötü olmus olamaz değil mi?,,

______________
Arrow Csshost toplist açıldı tıklayınız!
Arrow Facebook Sayfanız İçin Hazır Fbml Kodları..
Mesaj04.09.2009, 20:07 (UTC)    
Mesaj konusu:

baslık resmi hariç diğer yerleri güzel eline sağlık
Mesaj04.09.2009, 20:09 (UTC)    
Mesaj konusu:

renk uyumu kötü....
______________
Seyahatnamem Çok Yakında..
Mesaj05.09.2009, 07:59 (UTC)    
Mesaj konusu:

Mesaj05.09.2009, 08:56 (UTC)    
Mesaj konusu:

Sadé oLmuş Ama GüzeL.. Wink
______________
cLup-GraFik Röpörtaj Alemi Kuruluyor. =) Sizde Röpörtaj Yapmak isterseniz, Ö.m Atınız ! =)
Mesaj05.09.2009, 10:14 (UTC)    
Mesaj konusu:

clup-grafik yazmış:
Sadé oLmuş Ama GüzeL.. Wink
Mesaj05.09.2009, 10:32 (UTC)    
Mesaj konusu:

Özellikle menü ve içerik bölümündeki brushlar güzel.Güzel bi çalışma eline sağlık...
______________
Bir Kadın Erkeğin Gölgesinde Yaşayamayacak Kadar Akıllı, Ama o Gölgede Dinlenmeyi Bilecek Kadar Duygulu Olmalı...
Mesaj05.09.2009, 13:26 (UTC)    
Mesaj konusu:

webs-team yazmış:
Özellikle menü ve içerik bölümündeki brushlar güzel.Güzel bi çalışma eline sağlık...
Mesaj05.09.2009, 13:33 (UTC)    
Mesaj konusu:

abi bu bantlar sağlamdır inşallah sağlan diilse pek dayanmaz pek atsarım Smile
______________
Siteme yazar arıyorum ..
30 özgün yazı yazana 500 mb host veriyorum .
Mesaj05.09.2009, 13:38 (UTC)    
Mesaj konusu:

biltekno-web yazmış:
abi bu bantlar sağlamdır inşallah sağlan diilse pek dayanmaz pek atsarım Smile
Mesaj05.09.2009, 19:38 (UTC)    
Mesaj konusu:

o arkaplan fena karışmış Very Happy grafik olarak iyi olmammıs ama eline sağlık Wink
______________
Site Değerlendirme | Site Tanıtma | Photoshop Css-Web Tasarımı Yapma | Photoshop Css-Web Tasarımı Yapma Forum
Mesaj05.09.2009, 19:59 (UTC)    
Mesaj konusu:

Başlık resmi sitemize Hoş Gelidiniz o hariç hepsiii süper zaten sitesine tasarımı alanlar düzeltir
______________
Önceki mesajları göster:   


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Türkçe Çeviri: phpBB Türkiye & Erdem Çorapçıoğlu