Forum'da ara:
Ara


« Önceki başlık :: Sonraki başlık »  
Yazar Mesaj
Mesaj07.09.2009, 13:09 (UTC)    
Mesaj konusu: Maximumtest Yenilendi | Merak etmiyor musun?

evet arkadaşlar dün tasarımı değiştirme kararı aldım..
ve bu sabah koyuldum bu işe..
kafayıcı yiyecek gibi oldum bi aralar..
ama son sorunu az önce hallettim ve tasarımı hemen değiştirdim.. Razz
evet kadar konuşma yeterli sanırım..
şimdi biraz da siz konuşun Razz
yorumlar lütfenn Razz

______________
Mesaj07.09.2009, 13:18 (UTC)    
Mesaj konusu: selam

Çok güzel olmus kanka...
Mesaj07.09.2009, 13:53 (UTC)    
Mesaj konusu: Re: selam

kaidem yazmış:
Çok güzel olmus kanka...
teşekkür ederim kaidem Razz
______________
Mesaj07.09.2009, 13:54 (UTC)    
Mesaj konusu:

Çok güzelolmus yanlız başlık resmini canlılaştır biraz tam olur
______________
Mesaj07.09.2009, 13:54 (UTC)    
Mesaj konusu:

cin-cocuk yazmış:
Çok güzelolmus yanlız başlık resmini canlılaştır biraz tam olur

teşekkür ederim yorumun için cino Razz
______________
Mesaj07.09.2009, 13:57 (UTC)    
Mesaj konusu:

maximumtest yazmış:
cin-cocuk yazmış:
Çok güzelolmus yanlız başlık resmini canlılaştır biraz tam olur

teşekkür ederim yorumun için cino Razz


Bu aralar cino takma ismim oldu herkes bana cino diyo xD

Maximun test Sitende başarılar tasarım yakışmış
______________
Mesaj07.09.2009, 13:58 (UTC)    
Mesaj konusu:

cin-cocuk yazmış:
maximumtest yazmış:
cin-cocuk yazmış:
Çok güzelolmus yanlız başlık resmini canlılaştır biraz tam olur

teşekkür ederim yorumun için cino Razz


Bu aralar cino takma ismim oldu herkes bana cino diyo xD

Maximun test Sitende başarılar tasarım yakışmış

tekrar tekrar teşekkür ederim cino Razz
eğer cino ismini beğenmiyosan eti-cin diye bilirim mesela Mr. Green
______________
Mesaj07.09.2009, 14:02 (UTC)    
Mesaj konusu:

maximumtest yazmış:
cin-cocuk yazmış:
maximumtest yazmış:
cin-cocuk yazmış:
Çok güzelolmus yanlız başlık resmini canlılaştır biraz tam olur

teşekkür ederim yorumun için cino Razz


Bu aralar cino takma ismim oldu herkes bana cino diyo xD

Maximun test Sitende başarılar tasarım yakışmış

tekrar tekrar teşekkür ederim cino Razz
eğer cino ismini beğenmiyosan eti-cin diye bilirim mesela Mr. Green


Cino güzel sakın değiştirme xD

Eti-Cİno oneya marka ismi gibi Mr. Green Mr. Green Mr. Green
______________
Mesaj07.09.2009, 14:05 (UTC)    
Mesaj konusu:

Site Güzel...Ama;
Alt Taraftaki Sayaç ve Banner kodlarını İçerik Bölümünün Altındaki Bilgi
Bölümüne Yapıştırırsan Hem Tasarım Hemde Site Güzel Görünecektir...
Başarılar Dilerim... Wink
Mesaj07.09.2009, 14:17 (UTC)    
Mesaj konusu:

cin-cocuk yazmış:
maximumtest yazmış:
cin-cocuk yazmış:
maximumtest yazmış:
cin-cocuk yazmış:
Çok güzelolmus yanlız başlık resmini canlılaştır biraz tam olur

teşekkür ederim yorumun için cino Razz


Bu aralar cino takma ismim oldu herkes bana cino diyo xD

Maximun test Sitende başarılar tasarım yakışmış

tekrar tekrar teşekkür ederim cino Razz
eğer cino ismini beğenmiyosan eti-cin diye bilirim mesela Mr. Green


Cino güzel sakın değiştirme xD

Eti-Cİno oneya marka ismi gibi Mr. Green Mr. Green Mr. Green

______________
Mesaj07.09.2009, 14:17 (UTC)    
Mesaj konusu:

maximumtest yazmış:
cin-cocuk yazmış:
maximumtest yazmış:
cin-cocuk yazmış:
maximumtest yazmış:
cin-cocuk yazmış:
Çok güzelolmus yanlız başlık resmini canlılaştır biraz tam olur

teşekkür ederim yorumun için cino Razz


Bu aralar cino takma ismim oldu herkes bana cino diyo xD

Maximun test Sitende başarılar tasarım yakışmış

tekrar tekrar teşekkür ederim cino Razz
eğer cino ismini beğenmiyosan eti-cin diye bilirim mesela Mr. Green


Cino güzel sakın değiştirme xD

Eti-Cİno oneya marka ismi gibi Mr. Green Mr. Green Mr. Green

pardon
Mr. Green olucaktı Razz
______________
Mesaj07.09.2009, 14:18 (UTC)    
Mesaj konusu:

bariscirpac yazmış:
Site Güzel...Ama;
Alt Taraftaki Sayaç ve Banner kodlarını İçerik Bölümünün Altındaki Bilgi
Bölümüne Yapıştırırsan Hem Tasarım Hemde Site Güzel Görünecektir...
Başarılar Dilerim... Wink

teşekkürler hocam..
hepsi sizin sayenizde Very Happy
______________
Mesaj07.09.2009, 14:19 (UTC)    
Mesaj konusu:

güzel olmus...
______________
Mesaj07.09.2009, 14:21 (UTC)    
Mesaj konusu:

alperen-ocak yazmış:
güzel olmus...

teşekkürler
______________
Mesaj07.09.2009, 15:37 (UTC)    
Mesaj konusu:

nerde yorumlar Question
______________
Önceki mesajları göster:   


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Türkçe Çeviri: phpBB Türkiye & Erdem Çorapçıoğlu