Forum'da ara:
Ara


« Önceki başlık :: Sonraki başlık »  
Yazar Mesaj
Mesaj28.11.2009, 13:57 (UTC)    
Mesaj konusu: Dersimix 10/? bir etkinlik yapacağım sitesini ekletmek için

www.dersimix.tr.gg yorumlarınızı beklerim
bu arada bi wallpaper hazırlıyorum bs yani bizim için sitesinin adını ekletmek isteyen buraya yazsın
Mesaj28.11.2009, 14:23 (UTC)    
Mesaj konusu:

virusland.forum.st
cincocuk.tr.gg
virusland.tr.gg

______________
Mesaj28.11.2009, 14:25 (UTC)    
Mesaj konusu:

ekledim ama sadece tr.gg siteler ve tr.gg yazmıycam dersimix.tr.gg yse dersimix yazcam sadece şuan yazdım yarıy kadar ama tam dolmadı aklıma biri gelmiyo Mr. Green
Mesaj28.11.2009, 14:31 (UTC)    
Mesaj konusu:

dersimix yazmış:
ekledim ama sadece tr.gg siteler ve tr.gg yazmıycam dersimix.tr.gg yse dersimix yazcam sadece şuan yazdım yarıy kadar ama tam dolmadı aklıma biri gelmiyo Mr. Green


O zaman Virusland-Forum Yaz Smile
______________
Mesaj28.11.2009, 14:46 (UTC)    
Mesaj konusu:

şuanda yapımda daha düzenleyecem
Mesaj28.11.2009, 15:34 (UTC)    
Mesaj konusu:

benim rengide şöyle mavi felan yapsaydın be kanka Mr. Green
Mesaj28.11.2009, 16:11 (UTC)    
Mesaj konusu:

Ben burdayım da ( heraradığınburda) xD Mr. Green Rolling Eyes Mr. Green
______________
Yakında yeni projeler ile geliyorum ...
Mesaj29.11.2009, 07:15 (UTC)    
Mesaj konusu:

desingxxkod yazmış:
benim rengide şöyle mavi felan yapsaydın be kanka Mr. Green

yapamam kanka moderatörler yeşil adminler sarı saten 2 tane admin var Mr. Green yazdım yazdım 2,5 milyon kullanıcı var hepsi boş başka adamlar bulamadım ekleyecek bende herkesi 3-4 defa yazdım Mr. Green
Mesaj29.11.2009, 07:19 (UTC)    
Mesaj konusu:

Güzel Bir Düşünce..

Teşekkürler..Wink

______________
İmzanızı tekrar ayarlamanız lazım. - @cryengine3
Mesaj29.11.2009, 07:34 (UTC)    
Mesaj konusu:

odev-arsivleri yazmış:
Güzel Bir Düşünce..

Teşekkürler..Wink

sağol herkes birbirine küfür ediyo forumlarda bi sürü başlıklar açılıyo bende ortamı yumuşatmak istedim birazda olsa eğlenelim yakında unuturuz mod muş admin miş biz uğraşıp kafamızı yormayalım bu arada

http://www.bedava-sitem.com/forum/viewtopic.php?t=136740

buraya cevap yazarsanız sevinirim Mr. Green
Mesaj29.11.2009, 10:18 (UTC)    
Mesaj konusu:

Ya kimse yok diyorsun bizide görmüyorsun xD Mr. Green
______________
Yakında yeni projeler ile geliyorum ...
Mesaj29.11.2009, 20:04 (UTC)    
Mesaj konusu:

heraradiginburda yazmış:
Ya kimse yok diyorsun bizide görmüyorsun xD Mr. Green

seni yazdım diye biliyodum yazmamışmıyım Mr. Green neyse bidaha böyle birşey yaparsam yazarım
Mesaj30.11.2009, 08:47 (UTC)    
Mesaj konusu:

yorumlara devam...
Mesaj30.11.2009, 09:05 (UTC)    
Mesaj konusu:

benide eklermisin kıyıya köşeye bi yere Very Happy
______________

3 Adet Mod Alınacaktır.
Mesaj30.11.2009, 09:09 (UTC)    
Mesaj konusu:

benide koy www-kral
______________
Önceki mesajları göster:   


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Türkçe Çeviri: phpBB Türkiye & Erdem Çorapçıoğlu