Forum'da ara:
Ara


« Önceki başlık :: Sonraki başlık »  
Yazar Mesaj
Mesaj25.12.2009, 17:08 (UTC)    
Mesaj konusu: Arkaplan sabitleme

arkadaşlar site arkaplanını nasıl sabitleyebilirim?
______________
Ne Mutlu Türk'üm Diyene!
Mesaj25.12.2009, 17:22 (UTC)    
Mesaj konusu:

konuyu biraz daha açarsan yardımcı olabilirim..
yani sabitlemekten kastı ne? arka plan zaten sabit değil mi_ Rolling Eyes


ama eğer arka plana istediğin herhangi bi resim koymak istiyorsan şu kodları css bölümüne koy:


Kod:
body {
background-image: url(RESMİN ADRESİ);
background-repeat: repeat-y;
background-attachment: scroll;
background-color: white;
background-position: center-center;
}


Arrow RESMİN ADRESİ yazısı yerine arka plana koyucağın resmin url sini koy Wink
______________
"Ya olduğun gibi görün, ya göründüğün gibi ol."
Hz.Mevlana
Mesaj25.12.2009, 17:28 (UTC)    
Mesaj konusu:

yani sayfa gitcek arka plan sabit kalcak , bu kod olmuyor Wink
______________
Ne Mutlu Türk'üm Diyene!
Mesaj25.12.2009, 17:34 (UTC)    
Mesaj konusu:

doruklist yazmış:
yani sayfa gitcek arka plan sabit kalcak , bu kod olmuyor Wink


arka plandaki resmin adresini al, o adresi sana verdiğim koddaki yere koy ve o kodu da az önce dediğim gibi css koduna koy Wink böylece olur Wink


arka plandaki resmin url sini sağ tıklayıp özellikler diyerek bulabilirsin ya da resmi sağ tıkla bilgisayarına kaydet ve sitene ekleyip resmin adresini yerine koy Wink

______________
"Ya olduğun gibi görün, ya göründüğün gibi ol."
Hz.Mevlana
Mesaj25.12.2009, 17:42 (UTC)    
Mesaj konusu:

biliyorum canım o kadar Smile sende beni iyie cahil yaptın Smile
______________
Ne Mutlu Türk'üm Diyene!
Mesaj25.12.2009, 17:44 (UTC)    
Mesaj konusu:

doruklist yazmış:
biliyorum canım o kadar Smile sende beni iyie cahil yaptın Smile



yok estğ. onun için değil.. ben söyliyim de sonra eğer bilmiyosan onun için de tekrar sorma diye söyledim Smile
______________
"Ya olduğun gibi görün, ya göründüğün gibi ol."
Hz.Mevlana
Mesaj25.12.2009, 18:08 (UTC)    
Mesaj konusu:

olmadı Sad
______________
Ne Mutlu Türk'üm Diyene!
Mesaj25.12.2009, 18:38 (UTC)    
Mesaj konusu:

araştırsan çok iyi anlatımlı basit ve düzgün anlatımlar var hf anlatmıstı bunu sanırsam...
______________
arkadaşlar bedava-sitemde boşuna vakit kaybetmeyin...
Mesaj25.12.2009, 18:40 (UTC)    
Mesaj konusu:

cengizhanayaz yazmış:
araştırsan çok iyi anlatımlı basit ve düzgün anlatımlar var hf anlatmıstı bunu sanırsam...


şu anda forumda sorulan herşey çok iyi araştırılırsa bulunabilir Wink
______________
Ne Mutlu Türk'üm Diyene!
Mesaj25.12.2009, 18:51 (UTC)    
Mesaj konusu: sabit arkaplan

Arkaplanın sabit kalmasından kastın site sayfaları yukarı aşağı hareket ettiğinde arkaplan hareketsiz kalsınsa aşağıdaki kodu tasarımın altındaki yazı kutucuğuna kaydet..kendi arkaplan resmini koymak istiyorsan koddaki ----
http://img687.imageshack.us/img687/6852/arkaplankodbanks23.jpg ----bu resim adresini kendi resminin adresiyle değiş..


Kod:
<style><!--body{background:  url(http://img687.imageshack.us/img687/6852/arkaplankodbanks23.jpg) fixed}--></style><div><a href="http://kodbanks.tr.gg/Arkaplan-kodlar%26%23305%3B-s.ue.per.htm" _fcksavedurl="http://kodbanks.tr.gg/Arkaplan-kodlar%26%23305%3B-s.ue.per.htm" target="new"></a></div> <a href="http://kodbanks.tr.gg/Arkaplan-kodlar%26%23305%3B-s.ue.per.htm" _fcksavedurl="http://kodbanks.tr.gg/Arkaplan-kodlar%26%23305%3B-s.ue.per.htm" target="_blank"><img src="http://img192.imageshack.us/img192/5536/kodbanksicons.gif" _fcksavedurl="http://img192.imageshack.us/img192/5536/kodbanksicons.gif" style="position:absolute; left:0px; top: 0px;" border="0"></a>

______________
Mesaj25.12.2009, 18:54 (UTC)    
Mesaj konusu:

evet bunu arıyordum, çok teşekkür ederim kardeşim.
______________
Ne Mutlu Türk'üm Diyene!
Önceki mesajları göster:   


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Türkçe Çeviri: phpBB Türkiye & Erdem Çorapçıoğlu