Forum'da ara:
Ara


« Önceki başlık :: Sonraki başlık »  
Yazar Mesaj
Mesaj23.01.2010, 13:14 (UTC)    
Mesaj konusu: Simer Web Forum Sitesi Açıldı!

Merhaba arkadaşlar,
Yeni bir forum sitesi açtım.

Sitenin adresi:
www.simerforum.tr.gg

Şimdilik sadece tasarım bitti.
Tasarım hakkındaki yorumlarınız bekliyorum..


Not: simerweb sitem için açtığım başlığın linkini atıp tek başlık altından devam et demeyin! çünkü bu başlık başka bir site için açılmıştır!
______________
"Ya olduğun gibi görün, ya göründüğün gibi ol."
Hz.Mevlana
Mesaj23.01.2010, 17:20 (UTC)    
Mesaj konusu:

Flood için özür dilerim.


Yaw kimse beğenmedi mi siteyi Smile
Beğenmediyseniz, bari neyi beğenmediğinizi yazın ki düzelteyim Smile

______________
"Ya olduğun gibi görün, ya göründüğün gibi ol."
Hz.Mevlana
Mesaj24.01.2010, 06:15 (UTC)    
Mesaj konusu:

tasaım güzel.. başarılar...
______________
Ben masterbs burdan (!) herkesi selamlıyoruM!!!
www.taze-forum.tr.gg
Mesaj24.01.2010, 11:12 (UTC)    
Mesaj konusu:

taze-forum yazmış:
tasaım güzel.. başarılar...


Yorumunuz tşk ederim..
______________
"Ya olduğun gibi görün, ya göründüğün gibi ol."
Hz.Mevlana
Mesaj24.01.2010, 11:24 (UTC)    
Mesaj konusu:

Tasarımın Güzel olmuş tebrik ederim...
Mesaj24.01.2010, 11:25 (UTC)    
Mesaj konusu:

Sitenizde virüs var.öncelikle uyarayım. Tr.gg de değil forumu aldığınız yerde virüs var. Nod 32 uyarı verdi.


Tasarıma gelince güzel hoş görünüyor

Başarılar
Mesaj24.01.2010, 16:32 (UTC)    
Mesaj konusu:

cityizmir yazmış:
Tasarımın Güzel olmuş tebrik ederim...


Yorumunuz için tşk ederim.


gazetelertr yazmış:
Sitenizde virüs var.öncelikle uyarayım. Tr.gg de değil forumu aldığınız yerde virüs var. Nod 32 uyarı verdi.


Tasarıma gelince güzel hoş görünüyor

Başarılar


Bende de nod32 var ama siteye girdiğimde herhangi bir uyarı almadım. Ama yine de bu konuyla ilgilenicem. Yorumunuz için tşkler..


Başka Yorum?
______________
"Ya olduğun gibi görün, ya göründüğün gibi ol."
Hz.Mevlana
Mesaj24.01.2010, 16:43 (UTC)    
Mesaj konusu:

Güzel tasarım Wink
______________
Bizi Değerlendir ==>> http://www.bedava-sitem.com/forum/viewtopic.php?t=144914
Deha, ancak özgürlük atmosferinde soluk alabilir.
(J. Stuart Mill)


Mesaj24.01.2010, 17:02 (UTC)    
Mesaj konusu:

guvercinmiski yazmış:
Güzel tasarım Wink


Teşekkür ederim.

Başka yorum?
______________
"Ya olduğun gibi görün, ya göründüğün gibi ol."
Hz.Mevlana
Mesaj13.02.2010, 20:02 (UTC)    
Mesaj konusu:

Merhaba arkadaşlar,
FORUM SİTEMİZ TAMAMEN YENİLENDİ!
Yorumlarınızı eksik etmeyin..

______________
"Ya olduğun gibi görün, ya göründüğün gibi ol."
Hz.Mevlana
Mesaj13.02.2010, 20:19 (UTC)    
Mesaj konusu:

gazetelertr yazmış:
Sitenizde virüs var.öncelikle uyarayım. Tr.gg de değil forumu aldığınız yerde virüs var. Nod 32 uyarı verdi.


Tasarıma gelince güzel hoş görünüyor

Başarılar


Öncelikle belirtiyim sitenizde virüs fln yok....
Tasarımınızın arkaplanı tasarımı çok basitleştirmiş...(Tasarım zaten sizin diil)
Yinede değiştirmelisiniz.(Değiştirmekten kastım,daha sade olabilir.Professıonal durması açısından)
Başarılar...
(Bu arada banada yorumunu yazarsan sevinirim.)
Mesaj13.02.2010, 20:25 (UTC)    
Mesaj konusu:

alisanwebsitesi yazmış:
gazetelertr yazmış:
Sitenizde virüs var.öncelikle uyarayım. Tr.gg de değil forumu aldığınız yerde virüs var. Nod 32 uyarı verdi.


Tasarıma gelince güzel hoş görünüyor

Başarılar


Öncelikle belirtiyim sitenizde virüs fln yok....
Tasarımınızın arkaplanı tasarımı çok basitleştirmiş...(Tasarım zaten sizin diil)
Yinede değiştirmelisiniz.(Değiştirmekten kastım,daha sade olabilir.Professıonal durması açısından)
Başarılar...
(Bu arada banada yorumunu yazarsan sevinirim.)


Arkadaşın virüs dediği daha önceki sürümündeydi.
Tamamen değiştirdiğimiz için virüs falan kalmadı.
Ayrıca şuan boş zamanım olmadığı için tasarım olarak onu kullanıyorum.
Daha sonra kendimce bir şeyler yapmayı düşünüyorum.
Yorumunuz için teşekkürler.

______________
"Ya olduğun gibi görün, ya göründüğün gibi ol."
Hz.Mevlana
Önceki mesajları göster:   


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Türkçe Çeviri: phpBB Türkiye & Erdem Çorapçıoğlu