Forum'da ara:
Ara


« Önceki başlık :: Sonraki başlık »  
Yazar Mesaj
Mesaj08.04.2010, 11:10 (UTC)    
Mesaj konusu: Sitem Tarayıcıda Bozuk Görünüyor...

Merhaba Arkadaşlar Site Explorerda yamuk yumuk gözüküyor mozillada ayrı bunun sebebi ne olabilr lütfen yardım


En son powerlevel-silkroad tarafından 09.04.2010 13:15:10 tarihinde değiştirildi, toplam 1 kere değiştirildi
Mesaj08.04.2010, 11:12 (UTC)    
Mesaj konusu:

Ben Mozilladan Da İe Dende Kontrol Ettim.Fakat Hiçbir Şey Bulamadım.Galiba Sizin Pc De Eklentilerden Bazıları Eksik
______________
Mesaj08.04.2010, 11:16 (UTC)    
Mesaj konusu:

ilk olarak başlığı konuyla ilgili olarak açsaydanız daha iyi olurdu. çünkü böle başlıklar kabul edilmiyor.

sorununuza gelirsek sitelerher tarayıcıya göre değişik gözükebilir. bunun en iyi çaresi css ye geçmektir. veya sitenizin tasarımını her tarayıcıya uygun yaparsanız bir sorun kalmaz içinizde rahat olur. Wink
Mesaj08.04.2010, 11:17 (UTC)    
Mesaj konusu:

oyunfarz yazmış:
ilk olarak başlığı konuyla ilgili olarak açsaydanız daha iyi olurdu. çünkü böle başlıklar kabul edilmiyor.

sorununuza gelirsek sitelerher tarayıcıya göre değişik gözükebilir. bunun en iyi çaresi css ye geçmektir. veya sitenizin tasarımını her tarayıcıya uygun yaparsanız bir sorun kalmaz içinizde rahat olur. Wink

Galiba Arkadaşın Sitesine Bakmadın.
Arrow Bence Bir Bak.Adamın Sitesinin tASArımı Zaten Css Ve Hiçbir Sorun Yok.
______________
Mesaj08.04.2010, 11:18 (UTC)    
Mesaj konusu:

yaris-merkezi yazmış:
Ben Mozilladan Da İe Dende Kontrol Ettim.Fakat Hiçbir Şey Bulamadım.Galiba Sizin Pc De Eklentilerden Bazıları Eksik


arkadaşa katılıyorum

siteniz iki tarayıcıdada aynı bir problem göremedim
______________
Destek: support-tr( at )webme.com not:(at) değil @ Arrow Sıkça Sorulan Sorular Arrow Googleye Kayıt Resimli Anlatım
PROFESYONEL KENDİSİNİN YAPTIĞI YARDIMLARI DEĞİL, KENDİNE YAPILAN YARDIMLARI HATIRLAYANDIR.
Mesaj08.04.2010, 11:53 (UTC)    
Mesaj konusu:

Css'de Herhangi Bir Eksiklik yok www.powerlevel-silkroad.tr.gg bakabilirsin ya anlayan lütfen konu ile ilgili yardım

oyunfarz yazmış:
ilk olarak başlığı konuyla ilgili olarak açsaydanız daha iyi olurdu. çünkü böle başlıklar kabul edilmiyor.

sorununuza gelirsek sitelerher tarayıcıya göre değişik gözükebilir. bunun en iyi çaresi css ye geçmektir. veya sitenizin tasarımını her tarayıcıya uygun yaparsanız bir sorun kalmaz içinizde rahat olur. Wink
Mesaj08.04.2010, 11:59 (UTC)    
Mesaj konusu:

tamamda acaba explorer serisinden hangisini kullanıyo. explorer 7 ise sorun ondandır. bilgisayardan kaynaklanmaz bence. Neutral
Mesaj09.04.2010, 07:07 (UTC)    
Mesaj konusu:

@powerlevel-silkroad Belkide ie6 ile bakıyor arkadaş Wink
______________

[url=http://www.fbmlsayfakodu.tr.gg]Facebook Destek ve Fb
Mesaj09.04.2010, 07:23 (UTC)    
Mesaj konusu:

Merhaba... Internet exporler sayfasını açtığınızda sağ alt köşede ekranı yakınlaştıran zoom var onunla hiç oynadınızmı acaba bi keresinde ben oynamıştım ve farkına varmamıştim tasarım bozuldu sanıp tasarım değiştirmiştim böyle basit bir hata yüzünden Very Happy yinede bi dene belki ondandır sorun.Smile
______________
Afilliyanlizlik ( By_Afilli )
Mesaj09.04.2010, 11:28 (UTC)    
Mesaj konusu:

Yok iexplorer 8.0 var bilen biri yokmu
fbmlsayfakodu yazmış:
@powerlevel-silkroad Belkide ie6 ile bakıyor arkadaş Wink
Önceki mesajları göster:   


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Türkçe Çeviri: phpBB Türkiye & Erdem Çorapçıoğlu