Forum'da ara:
Ara


« Önceki başlık :: Sonraki başlık »  
Yazar Mesaj
Mesaj11.11.2010, 14:37 (UTC)    
Mesaj konusu: Kendi Twitter Logonu Yap

Kendi twitter grubunuz için ya da bedava siteniz için tiwitter logosu yapmak için bu siteyi ziyaret edebilirsiniz arkadaşlar.

http://www.twitlogo.com

Kendi twitter logomuz;

______________
Mesaj11.11.2010, 15:49 (UTC)    
Mesaj konusu: ReklamTam

Güzelmiş Kanka
Mesaj11.11.2010, 18:23 (UTC)    
Mesaj konusu: Re: ReklamTam

reklamtam yazmış:
Güzelmiş Kanka


Teşekkürler
______________
Mesaj12.11.2010, 22:26 (UTC)    
Mesaj konusu:

Paylaşım için teşekkürler.
______________
Çocukken kendimi yalnız hissederdim; hala öyle hissediyorum çünkü; bazı şeyleri biliyorum ve bunları hiç bilmedikleri yada bilmek istemedikleri anlaşılan insanlara bazı ip uçları vermeye çalışıyorum.
C.Gustav Jung
Mesaj15.11.2010, 10:34 (UTC)    
Mesaj konusu: denemedim ama.....

denemedim ama seninki super olmuş
hemen deniyorum
Mesaj15.11.2010, 10:49 (UTC)    
Mesaj konusu: nasıl.....

htmlkodu nasıl buluyonuz
Mesaj15.11.2010, 13:31 (UTC)    
Mesaj konusu: Re: nasıl.....

djwebdj yazmış:
htmlkodu nasıl buluyonuz


Bu site resimin html kodunu vermiyor.Siz size verilen resmi bilgisayarınıza kaydediryorsunuz ve bedava sitem'e upload ediyorsunuz.Eğer sitedeki resimin adresi almayınız.Çünkü site resimleri bir süre sonra siliyor.

______________
Mesaj13.01.2011, 18:26 (UTC)    
Mesaj konusu: TEŞEKKÜR

TEŞEKKÜR EDERİM
Mesaj17.01.2011, 09:16 (UTC)    
Mesaj konusu:

Twitter logo yani resmili olsaydı çok güzel olurdu ama yinede teşekkürler.
Mesaj25.01.2011, 10:19 (UTC)    
Mesaj konusu: cevap

süper Wink
Mesaj29.01.2011, 12:33 (UTC)    
Mesaj konusu: tşkler.

güzelmiş. eyw. Wink
Mesaj29.01.2011, 12:44 (UTC)    
Mesaj konusu:

Mesaj26.03.2011, 16:58 (UTC)    
Mesaj konusu:

[color=darkred]Paylaşım Güsel[/color]
Mesaj31.03.2011, 18:10 (UTC)    
Mesaj konusu:

eyw Gardaş sogol sitemize bekleriz
_________________________
Siteye bi Tık Seni Küçültmez
Mesaj09.04.2011, 23:57 (UTC)    
Mesaj konusu:

saolun ama benim tiwitirim yok .d
Önceki mesajları göster:   


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Türkçe Çeviri: phpBB Türkiye & Erdem Çorapçıoğlu