Forum'da ara:
Ara


« Önceki başlık :: Sonraki başlık »  
Yazar Mesaj
Mesaj23.01.2011, 15:09 (UTC)    
Mesaj konusu: Hakettiğimiz Yerdemiyiz?

ARKADAŞLAR SİZE SORUYORUM BU SİTEHAKETTİĞİ YERDEMİ?
Mesaj23.01.2011, 15:48 (UTC)    
Mesaj konusu: Re: Hakettiğimiz Yerdemiyiz?

baksanabir yazmış:
ARKADAŞLAR SİZE SORUYORUM BU SİTEHAKETTİĞİ YERDEMİ?


şimdiki yerin nersi ki hakkettiğim yerdemiyim diye soruyosuzn hit yönündenmi soruyosun anlamadım ki eyer hit oranın düşükse bu içeriğinin az olmasından kaynaklanıyo daha fazla içerik daha fazla ziyarteçi kolay gelsin
______________
Mesaj23.01.2011, 15:51 (UTC)    
Mesaj konusu: Re: Hakettiğimiz Yerdemiyiz?

oyungaleri26 yazmış:
baksanabir yazmış:
ARKADAŞLAR SİZE SORUYORUM BU SİTEHAKETTİĞİ YERDEMİ?


şimdiki yerin nersi ki hakkettiğim yerdemiyim diye soruyosuzn hit yönündenmi soruyosun anlamadım ki eyer hit oranın düşükse bu içeriğinin az olmasından kaynaklanıyo daha fazla içerik daha fazla ziyarteçi kolay gelsin

EVET HİT YÖNÜNDEN 1 YILDIR BS DEYİZ AMA ÇOĞU GÜN HİT 10 U GEÇMİYOR O KADAR KÖTÜ SİTELER GÖRÜYORUM HİT 45 50
Mesaj23.01.2011, 15:56 (UTC)    
Mesaj konusu: Re: Hakettiğimiz Yerdemiyiz?

baksanabir yazmış:
oyungaleri26 yazmış:
baksanabir yazmış:
ARKADAŞLAR SİZE SORUYORUM BU SİTEHAKETTİĞİ YERDEMİ?


şimdiki yerin nersi ki hakkettiğim yerdemiyim diye soruyosuzn hit yönündenmi soruyosun anlamadım ki eyer hit oranın düşükse bu içeriğinin az olmasından kaynaklanıyo daha fazla içerik daha fazla ziyarteçi kolay gelsin

EVET HİT YÖNÜNDEN 1 YILDIR BS DEYİZ AMA ÇOĞU GÜN HİT 10 U GEÇMİYOR O KADAR KÖTÜ SİTELER GÖRÜYORUM HİT 45 50


Bu İş Sadece Tasarıma Veya içeriğe bakmaz tavsiyem forumda paylaşım yap bs üyeleri tarafından tanınırsan ancak hitin yükselir
______________


" Profesyoneller kendi yaptığı iyilikleri değil kendine yapılan iyilikleri hatırlayanlardır. "
Mesaj23.01.2011, 16:08 (UTC)    
Mesaj konusu: Re: Hakettiğimiz Yerdemiyiz?

hypnaty yazmış:
baksanabir yazmış:
oyungaleri26 yazmış:
baksanabir yazmış:
ARKADAŞLAR SİZE SORUYORUM BU SİTEHAKETTİĞİ YERDEMİ?


şimdiki yerin nersi ki hakkettiğim yerdemiyim diye soruyosuzn hit yönündenmi soruyosun anlamadım ki eyer hit oranın düşükse bu içeriğinin az olmasından kaynaklanıyo daha fazla içerik daha fazla ziyarteçi kolay gelsin

EVET HİT YÖNÜNDEN 1 YILDIR BS DEYİZ AMA ÇOĞU GÜN HİT 10 U GEÇMİYOR O KADAR KÖTÜ SİTELER GÖRÜYORUM HİT 45 50


Bu İş Sadece Tasarıma Veya içeriğe bakmaz tavsiyem forumda paylaşım yap bs üyeleri tarafından tanınırsan ancak hitin yükselir

TAVSİYEN İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM BU TASVİYEYİ DE DEĞERLEDİRİCEĞİM İNŞ SONUÇ HÜSRAN OLMAZ
Mesaj23.01.2011, 16:09 (UTC)    
Mesaj konusu:

allahın aşkına formda paylaşım yapmakla bu işin ne alaksı var bizim sitelere sadece bu forma giren kişilrmi giriyo kardeş senin hit oranı çoğaltman için sağlam bir içerik ve arama motorlarında üst sıralara çıkabilmen için birsürü açılmış konular var bunları yapmalısın pagerang ı yüksek olan sitelerle link alışverişi yap.top listelere kaydını yaptır ama hepsine deyil pagerangı üksek olan sitelere ver eyer farklı bir içerik bulursanda ziyaretçi sayını arttırırsın kimsede olmayan yapılmayanı yaparsan.yani demek istediğim 3 tane hazır kodu alıp sitenne koyun ca malesef hit oranı artmıyo biraz özen göstermen gerekiyo kolay gelsin
______________
Mesaj23.01.2011, 16:13 (UTC)    
Mesaj konusu:

oyungaleri26 yazmış:
allahın aşkına formda paylaşım yapmakla bu işin ne alaksı var bizim sitelere sadece bu forma giren kişilrmi giriyo kardeş senin hit oranı çoğaltman için sağlam bir içerik ve arama motorlarında üst sıralara çıkabilmen için birsürü açılmış konular var bunları yapmalısın pagerang ı yüksek olan sitelerle link alışverişi yap.top listelere kaydını yaptır ama hepsine deyil pagerangı üksek olan sitelere ver eyer farklı bir içerik bulursanda ziyaretçi sayını arttırırsın kimsede olmayan yapılmayanı yaparsan.yani demek istediğim 3 tane hazır kodu alıp sitenne koyun ca malesef hit oranı artmıyo biraz özen göstermen gerekiyo kolay gelsin

SAOL KARDEŞİM BENDE ARTIK KENDİME AİT BİR ŞEYLER YAPMAK İSTİYORUM
Mesaj23.01.2011, 16:42 (UTC)    
Mesaj konusu:

Arkadaşların dediği özgün içeriğinin olması.Özgün ve çok fazla içeriğe sahip olursan sitenin ziyaretçi sayısı artacaktır...
______________

İnsanlar ikiye ayrılır. Vaktini beşe ayıranlar ve vaktini boşa ayıranlar ...
Necip Fazıl KISAKÜREK
Mesaj23.01.2011, 16:55 (UTC)    
Mesaj konusu:

islamkusagi yazmış:
Arkadaşların dediği özgün içeriğinin olması.Özgün ve çok fazla içeriğe sahip olursan sitenin ziyaretçi sayısı artacaktır...

DİKKAT EDİCEĞİM ÖZGÜN İÇERİĞE
Mesaj23.01.2011, 19:46 (UTC)    
Mesaj konusu:

sitenizi ilk kez duydum hit bilemiyorum çok mu önemli başrılar
Mesaj24.01.2011, 15:53 (UTC)    
Mesaj konusu:

sosyalbilgiler8 yazmış:
sitenizi ilk kez duydum hit bilemiyorum çok mu önemli başrılar

AMACIMIZ ZATEN SİTEMİZE ÇOK ZİYARETÇİ ÇEKMEK BU NEDENLE TABİKİ ÖNEMLİ Wink
Önceki mesajları göster:   


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Türkçe Çeviri: phpBB Türkiye & Erdem Çorapçıoğlu