Yazar |
Mesaj |
-
bedavadersal
Aktif Üye
Konum: Ankara/Bedavadersal.tr.gg Resimli Site Yapma Dersleri
|
|
↑
|
|
|
-
brisin
Uzman Üye
|
26.02.2011, 14:51 (UTC) Mesaj konusu: |
|
|
10-8 güzel başarılar ______________ ► @aydakiayak kullanıcı adıyla İnstagramdayız.Sayfamızı Takip etmeyi unutmayınız. |
|
↑
|
|
|
-
pc-donanims
Aktif Üye
|
26.02.2011, 14:54 (UTC) Mesaj konusu: |
|
|
brisin yazmış: 10-8 güzel başarılar |
|
↑
|
|
|
-
bedavadersal
Aktif Üye
Konum: Ankara/Bedavadersal.tr.gg Resimli Site Yapma Dersleri
|
|
↑
|
|
|
-
yardimsever-siteniz
Bedava-Sitem Bağımlısı
|
27.02.2011, 11:07 (UTC) Mesaj konusu: |
|
|
Tasarımı pek beğenmedim ______________
|
|
↑
|
|
|
-
anarsicocuk
Acemi Üye
|
27.02.2011, 11:54 (UTC) Mesaj konusu: |
|
|
10/5 daha güzel olabilirdi. ______________ |
|
↑
|
|
|
-
karikaturdelileri
Bedava-Sitem Bağımlısı
|
27.02.2011, 14:56 (UTC) Mesaj konusu: |
|
|
Güzel ama daha güzelde olabilir 10/7______________ |
|
↑
|
|
|
-
bedavadersal
Aktif Üye
Konum: Ankara/Bedavadersal.tr.gg Resimli Site Yapma Dersleri
|
|
↑
|
|
|
-
qameen
Bedava-Sitem Bağımlısı
Konum: [ ..::: BaLiKeSiR ::::.. ] Rutbe: .....[ :: Grafiker:: ]....... Durumu: [..::CevrimiCi ::..]
|
01.03.2011, 11:18 (UTC) Mesaj konusu: |
|
|
tasarım hoş olmuş ve sade, sade tasarımları severim (benmki sade olmasa da )
7/10 ______________ FBML | FBML KOD | FBML KODLARI | FBML MENÜLER; | FBML GİFLER | FBML KODU | FACEBOOK KODLARI | HTML | JAVA | CSS | - FBML KODLARI
|
|
↑
|
|
|
-
bedavadersal
Aktif Üye
Konum: Ankara/Bedavadersal.tr.gg Resimli Site Yapma Dersleri
|
01.03.2011, 16:42 (UTC) Mesaj konusu: |
|
|
qameen yazmış: tasarım hoş olmuş ve sade, sade tasarımları severim (benmki sade olmasa da )
7/10
Teşekkürler Sitede Resimli Anlatımlar Olduğu İçin Gözü Rahatsız Etmeyecek ve Resimlerin Daha Kaliteli Gözükmesi İçin İçerik Bölümü Uygun Olacak Tasarımları Uyguluyoruz ______________ GÜNCEL RESİMLİ DERSLERİMİZİ SİTENE EKLE!
http://bedavadersal.tr.gg/Sitene-Resimli-Site-Yapma-Derslerini-Ekle.htm
DERSLERİMİZ YENİLENİYOR! DAHA SADE DAHA ANLAŞILIR BÜYÜK RESİMLER
|
|
↑
|
|
|
|