Forum'da ara:
Ara


« Önceki başlık :: Sonraki başlık »  
Yazar Mesaj
Mesaj29.07.2011, 20:54 (UTC)    
Mesaj konusu: Css, Grafik ve Daha Fazlası...



Merhaba arkadaşlar.. Biliyorsunuz ki bedava-sitem adına birçok çalışmalar oldu ve çoğunda başarıya ulaşıldı... Bizde bu başarıda rol sahibi olmak için minik bir konu açalım ve Yardımsever olalım dedik... Nasıl mı? İşte aynen böyle ;

%100 Reklamsız
Grafik kalitesi [ yapabildiğimizin en iyisi ]
Ve en önemlisi İSTEK alarak sizlere yardım edeceğiz..

NOT : Lütfen tüm forumun kullanabileceği şekilde istek yapın... Örneğin : "Duyuru Panoları, Reklam Alanları vs. vs"


Bu sayfada beraber paylaşımda bulunacak olan diğer kişi hiby.. Haberiniz olsun da.. Mr. Green

Paylaşımlar Geliyoooor...
______________
Mesaj29.07.2011, 21:26 (UTC)    
Mesaj konusu:

Hocam bana yaparmısın istek bi tasarım?

Tasarım Rengi ; Acık Mavi
Tasarım Arka Plan : Beyaz ( ama ayarlanabilsin istedigimde degistiriyim )
Tasarım Ust Menusu : Acılır Olsun
Tasarımın Yan Menusu : Yorum Kutusu gibi olsun altındada Menuler Olsun ( flash olursa cix olur Very Happy )
Tasarımın alt bolumu copyright : Hakkımda | Iletisim | Blog olsun
Tasarımın Ust Sol tarafında Logo sag tarafında Son Eklenenler Olsun
Tasarımın İçerik Kısımı Geniş Olsun.


Şimdiden teşekkürler Very Happy

______________

Mesaj29.07.2011, 21:46 (UTC)    
Mesaj konusu:

levelbilisim yazmış:
Hocam bana yaparmısın istek bi tasarım?

Tasarım Rengi ; Acık Mavi
Tasarım Arka Plan : Beyaz ( ama ayarlanabilsin istedigimde degistiriyim )
Tasarım Ust Menusu : Acılır Olsun
Tasarımın Yan Menusu : Yorum Kutusu gibi olsun altındada Menuler Olsun ( flash olursa cix olur Very Happy )
Tasarımın alt bolumu copyright : Hakkımda | Iletisim | Blog olsun
Tasarımın Ust Sol tarafında Logo sag tarafında Son Eklenenler Olsun
Tasarımın İçerik Kısımı Geniş Olsun.


Şimdiden teşekkürler Very Happy


Sanırım konuyu tam olarak okumadınız.. Buyrun :

Alıntı:
NOT : Lütfen tüm forumun kullanabileceği şekilde istek yapın... Örneğin : "Duyuru Panoları, Reklam Alanları vs. vs"
Kod:
<style type="text/css">
body {
   background-image: url(http://img.webme.com/pic/v/ve-siir/introv2arkaplan.png);
   background-repeat: repeat;
}
</style>

<br><br><br><br><br>

<table width="334" border="0">
  <tr>
    <th width="328" height="184" scope="col"><div style="text-align: center; "><img vspace="0" hspace="0" border="0" alt="" src="http://img.webme.com/pic/v/ve-siir/introv2ustyazi.png" /></div>&nbsp;</p>
    <p><a href="Sitenizin Linkini Ekleyiniz..."><img vspace="0" hspace="0" border="0" alt="" src="http://img.webme.com/pic/v/ve-siir/introv2giris.png" /></a>&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;<a href="JavaScript:window.close()">&nbsp; &nbsp;  <img vspace="0" hspace="0" border="0" alt="" src="http://img.webme.com/pic/v/ve-siir/introv2cikis.png" /></a></p></th>
  </tr>
</table>

______________
Mesaj29.07.2011, 21:48 (UTC)    
Mesaj konusu:

giriş cıkış ıntrosna çok güldüm Very Happy
______________
@tr.gg dısı link yasak
Mesaj29.07.2011, 21:50 (UTC)    
Mesaj konusu:

systemwarez yazmış:
giriş cıkış ıntrosna çok güldüm Very Happy


Hayrola? Neden her şey bu kadar komik geliyor ki sizlere.. Burada paylaşım yapmaya çalışıyoruz... Neyse yinede teşekkürler...
İyi Günler...

______________
Mesaj29.07.2011, 21:56 (UTC)    
Mesaj konusu:

ve-siir yazmış:
levelbilisim yazmış:
Hocam bana yaparmısın istek bi tasarım?

Tasarım Rengi ; Acık Mavi
Tasarım Arka Plan : Beyaz ( ama ayarlanabilsin istedigimde degistiriyim )
Tasarım Ust Menusu : Acılır Olsun
Tasarımın Yan Menusu : Yorum Kutusu gibi olsun altındada Menuler Olsun ( flash olursa cix olur Very Happy )
Tasarımın alt bolumu copyright : Hakkımda | Iletisim | Blog olsun
Tasarımın Ust Sol tarafında Logo sag tarafında Son Eklenenler Olsun
Tasarımın İçerik Kısımı Geniş Olsun.


Şimdiden teşekkürler Very Happy


Sanırım konuyu tam olarak okumadınız.. Buyrun :

Alıntı:
NOT : Lütfen tüm forumun kullanabileceği şekilde istek yapın... Örneğin : "Duyuru Panoları, Reklam Alanları vs. vs"
Kod:
<style type="text/css">
body {
   background-image: url(http://img.webme.com/pic/v/ve-siir/introv2arkaplan.png);
   background-repeat: repeat;
}
</style>

<br><br><br><br><br>

<table width="334" border="0">
  <tr>
    <th width="328" height="184" scope="col"><div style="text-align: center; "><img vspace="0" hspace="0" border="0" alt="" src="http://img.webme.com/pic/v/ve-siir/introv2ustyazi.png" /></div>&nbsp;</p>
    <p><a href="Sitenizin Linkini Ekleyiniz..."><img vspace="0" hspace="0" border="0" alt="" src="http://img.webme.com/pic/v/ve-siir/introv2giris.png" /></a>&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;<a href="JavaScript:window.close()">&nbsp; &nbsp;  <img vspace="0" hspace="0" border="0" alt="" src="http://img.webme.com/pic/v/ve-siir/introv2cikis.png" /></a></p></th>
  </tr>
</table>



Ellerinize Sağlık Çok Güzel Olmuş
______________
Mesaj29.07.2011, 22:54 (UTC)    
Mesaj konusu:

Reklam alanlı yap o zaman hocam Very Happy
______________

Mesaj30.07.2011, 09:24 (UTC)    
Mesaj konusu:

levelbilisim yazmış:
Reklam alanlı yap o zaman hocam Very Happy


Boyut verirseniz tabiki de hazırlarız... Birkaç çeşit boyut çok iyi olur.. Hemde farklı olur...

Örnek : 468x60 - 125x125 - 250x250 vb.

______________
Mesaj30.07.2011, 10:53 (UTC)    
Mesaj konusu:

kanka 404 error sayfası yap bu konuda pm ile istekler oluyor bayağı yaparsan kullanılabilir Rolling Eyes
______________
Hertürlü İletşim İçin:

http://www.facebook.com/Y.Berki
Mesaj03.08.2011, 22:33 (UTC)    
Mesaj konusu:

125x125 Yaparsan sevinirim dostum Wink
______________

Mesaj04.08.2011, 00:04 (UTC)    
Mesaj konusu:

Kanka bana da 468x60 Banner yaparmısın Smile Bs-Platformu Webmaster Yardım Platformu diye. Smile
______________
Mesaj04.08.2011, 07:32 (UTC)    
Mesaj konusu:

systemwarez yazmış:
giriş cıkış ıntrosna çok güldüm Very Happy


Neresi komik hala anlamış değilim .
Önceki mesajları göster:   


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Türkçe Çeviri: phpBB Türkiye & Erdem Çorapçıoğlu