Forum'da ara:
Ara


« Önceki başlık :: Sonraki başlık »  
Yazar Mesaj
Mesaj29.11.2011, 18:32 (UTC)    
Mesaj konusu: Yeni Oyun Sitesi Oyunpedi ! Değerlendirirseniz sevinirim...

http://www.oyunpedi.tr.gg/

Arkadaşlar sizinde görebileceğiniz gibi site çok yeni.

Değerlendirmenizi istememin amacı;

-) Fikir nasıl ?
-) Böyle bir site yapsam ziyaretçisi olur mu ?
-) Googlede flaş oyun veya oyun olarak arayınca çıkma şansı nedir ?
-) Tasarım nasıl ?

Eğer çok kötüyse durumu siteye devam etmicem onun için içerik hazırlamadım beta sürüm gibi bişey yorumlara göre siteyi tamamlıcam.

Şimdiden herkese teşekkürler !
Mesaj29.11.2011, 20:01 (UTC)    
Mesaj konusu:

10 üzerinden 10 veriyorum Gercekten Güzel bir site Ama biraz daha içerik ekle. yolun acık olsun kardeşim.
______________

Siteme Girip Destek Olun Sizden Tek İsteğim bu.
Bana Yardım Edin. Sitemi Açtıralım Beni Yanlış Tanıyorlar.
Mesaj29.11.2011, 20:42 (UTC)    
Mesaj konusu:

arabesk-rep-geridonsun yazmış:
10 üzerinden 10 veriyorum Gercekten Güzel bir site Ama biraz daha içerik ekle. yolun acık olsun kardeşim.


Teşekkürler yorumun için kardeşim. Konumda da dediğim gibi içerik koymadım çünkü eğer yok bu iş olmaz derseniz devam etmicem siteye sadece deneme amaçlı açtım beta sürüm gibi o nedenle içerik koymadım tekrar teşekkürler.
Mesaj29.11.2011, 20:50 (UTC)    
Mesaj konusu:

bence çok güzel site ama oyunsitesi olduğu için ya siyah ve belirgin bir şekilde beyaz ya da çok farklı renkler ile olsa daha güzel olur, başarılar.
______________
Aşık olmak anlık bir şey. Birden her şeyin çok parlak göründüğü, birden en pastel renklerin bile ısınmaya başladığı, birden tüm yemeklerin, çok daha lezzetli olduğu bir an bu.
Mesaj29.11.2011, 20:57 (UTC)    
Mesaj konusu:

Tavsiye ve yorum için teşekkür ederim dikkate alıcam. Tasarım şimdilik çok hoşuma gitti kullanmayı düşünüyorum önümüzdeki günlerde eğer devam edersem duruma göre yenileyebilirim.
Mesaj30.11.2011, 13:45 (UTC)    
Mesaj konusu:

Konu günceldir yorumlarınızı bekliyorum !
Mesaj30.11.2011, 14:04 (UTC)    
Mesaj konusu:

Kardeş güzel olmus siten tebrik ediyorum.Ama içerik mutlaka ekle.. Smile
Birde benim siteme bak istersen.
Mesaj30.11.2011, 15:14 (UTC)    
Mesaj konusu:

oyunikoz yazmış:
Kardeş güzel olmus siten tebrik ediyorum.Ama içerik mutlaka ekle.. Smile
Birde benim siteme bak istersen.


Yorum içinTeşekkürler. Siteyi yapmaya başladım bakalım nasıl olacak.
Mesaj30.11.2011, 16:33 (UTC)    
Mesaj konusu:

Anasayfada biraz değişiklikler yaptım 2 saatimi aldı ve çok yoruldum kalan içerik üzerinde gece veya yarın çalışıcam...
Mesaj01.12.2011, 14:02 (UTC)    
Mesaj konusu:

Eklemeler devam ediyor
Mesaj01.12.2011, 14:15 (UTC)    
Mesaj konusu:

Kardeş beni gaza getirdin.
Ben sitemi yapım aşamasına alayımda siteme düzen çekeyim.
Mesaj01.12.2011, 14:20 (UTC)    
Mesaj konusu:

oyunikoz yazmış:
Kardeş beni gaza getirdin.
Ben sitemi yapım aşamasına alayımda siteme düzen çekeyim.


Gaza gelmek bazen iyidir kardeşim Smile Nasıl bir gaz bu ? ^^
Mesaj01.12.2011, 14:26 (UTC)    
Mesaj konusu:

Öncelikle sitenizi beğendiğimi belirmek isterim.
Ve ayrıca daha çok üzerinde uğraşırsanız daha iyi olabileceğine inanıyorum.
Başarılar dilerim.Kolay gelsin.

______________
"Kendini dünyalar kadar değerli zannedenlere kısa bir not; Dünya 5 para etmiyor."
Mesaj01.12.2011, 14:36 (UTC)    
Mesaj konusu:

oyunpedi yazmış:
oyunikoz yazmış:
Kardeş beni gaza getirdin.
Ben sitemi yapım aşamasına alayımda siteme düzen çekeyim.


Gaza gelmek bazen iyidir kardeşim Smile Nasıl bir gaz bu ? ^^


Hade sana kolay gelene..Sitemle uğraşmam lazım Smile
Mesaj01.12.2011, 14:53 (UTC)    
Mesaj konusu:

oyun sitesine daha böyle cıvıl cıvıl renkler yakısır barner alanı geniş olmuş zamanla daha da guzel olur.... Very Happy
Önceki mesajları göster:   


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Türkçe Çeviri: phpBB Türkiye & Erdem Çorapçıoğlu