Forum'da ara:
Ara


« Önceki başlık :: Sonraki başlık »  
Yazar Mesaj
Mesaj01.02.2012, 12:50 (UTC)    
Mesaj konusu: Sitem Googlede Cıksın istiyorum.!!

Merhaba, Benim .TR.GG li Sitelerde Bilgilerimi Unutmadan once Bayagı bir iyi Sitem vardi Sonra Ders Felan derken ilgilenemedim Benım Tek Yasadıgım Sorun Googlede Sitemin Cıkmaması Yanı Googlenın sıtemı ındexlememesı Tum Gerekn Herşeyi Yapmaya Calıstım ama Dogru Durus anlatan Yoktu acil Bana Birisi Soylerse Cok Sevinirim Lütfen Biri Soylesın Googlede Sitemi Nasıl Cıkarabılecegımı ?? [b]
Mesaj01.02.2012, 13:04 (UTC)    
Mesaj konusu:

Kardeş Tr.gg Siteleri Googleye Çoook Zor İndexlenir Çünkü İndexlemek İçin Host+Domain Lazım Oyüzden Acayip Şekilde İçerik + Hit Lazım Anladınmı ?
Mesaj01.02.2012, 13:10 (UTC)    
Mesaj konusu:

tr.gg sitelerinde genel ismler ile kaydettinde pek çıkmıyor . mesela benim bir nba tr.gg sitem vardı ,
google ye nba diye kaydettim çıkmadı . sende çok kullanılmayan ismlerden googleye kaydedersen belki çıkar
Mesaj01.02.2012, 13:17 (UTC)    
Mesaj konusu: s

http://www.google.com/intl/tr/add_url.html
bu adrese girin gereken işlemleri yapın google sitenizi iki veya üç gün içinde kaydedecektir
______________
Önemsiz Mesajlara Cevap Vermiyorum
Mesaj01.02.2012, 14:35 (UTC)    
Mesaj konusu:

Bilip bilmeden konuşmayın arkadaşlar. Ben bir içerik(sayfa) ekleyince bir hafta olmadan google'de çıkıyor.
Mesaj01.02.2012, 14:38 (UTC)    
Mesaj konusu:

umitbasci yazmış:
Bilip bilmeden konuşmayın arkadaşlar. Ben bir içerik(sayfa) ekleyince bir hafta olmadan google'de çıkıyor.

Yanlış anlamayın ama bir içerik eklendin mi en geç üç güniçinde google'da yer almalı, bir hafta geç bir süre....
______________
Mesaj01.02.2012, 14:40 (UTC)    
Mesaj konusu:

devgezegen yazmış:
umitbasci yazmış:
Bilip bilmeden konuşmayın arkadaşlar. Ben bir içerik(sayfa) ekleyince bir hafta olmadan google'de çıkıyor.

Yanlış anlamayın ama bir içerik eklendin mi en geç üç güniçinde google'da yer almalı, bir hafta geç bir süre....


Yani ben en geç bir hafta dedim. 3-4 günde indexleniyor benimki de. Wink
Mesaj01.02.2012, 14:41 (UTC)    
Mesaj konusu:

Ben itemler sayfamı açtıktan sonraki gün googledaydı mesela.
Smile
______________
Mesaj02.02.2012, 13:32 (UTC)    
Mesaj konusu:

google da çıkmaz , çıkması zor gibi bi dünya yok gayet te çıkıyor
______________
Doors(of)hell
Mesaj02.02.2012, 16:03 (UTC)    
Mesaj konusu:

Siz Öyle Deyin Very Happy Google Sayfamı İndexledi Simdi Sira Serveri acıyımda insan Yagsın Very Happy Neyse Tesekuurler Smile
Mesaj02.02.2012, 18:35 (UTC)    
Mesaj konusu:

Kısacası zor çıkar siten baştan yayılması lazım Smile sebeb oalrak bu arlar internet site çöplüğüne döndü google amcada bildirior kabul edilmesi kesin değildir diye Wink
Mesaj05.02.2012, 20:44 (UTC)    
Mesaj konusu:

yarışma siteleri dendiğinde google aram motoruna bir tane yarışma sitesi çıkıyo.. mesela o benim sitem gerçekten zor indexledi Very Happy reklam yapmayım die vermiorum.
Önceki mesajları göster:   


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Türkçe Çeviri: phpBB Türkiye & Erdem Çorapçıoğlu