Forum'da ara:
Ara


« Önceki başlık :: Sonraki başlık »  
Yazar Mesaj
Mesaj19.02.2012, 16:45 (UTC)    
Mesaj konusu: Forum Sitem Hakkında Düşünceleriniz

Evet Beyler Yeni Bir Site Açtım Ve Çok Güzel Oldu Siteme İlk Üye Olan Moderatör,Admin,Coder veya Süper Moderatör Olma Şansını Yakalar ve Sizi Siteme Bekliyorum Sitemin Adresi : http://madoneforum.tr.gp/ Herkesi Beklerim.

ve Forum Sitem Hakkında Düşüncelerinizi Bekliyorum.
İyi Forumlar.
Forum Sitem Hakkında Düşüncelerinizi Yazabilirsiniz
Mesaj19.02.2012, 16:48 (UTC)    
Mesaj konusu:

Konunun yeri burası değil.
Mesaj19.02.2012, 17:14 (UTC)    
Mesaj konusu:

Mesaj19.02.2012, 17:15 (UTC)    
Mesaj konusu:

Biliyorum... Zaten Silerler Sitemi MadOneCoder.Tr.Gg Sitemi Sildiler.Bu Silinse Ne Farkedicekki?
Mesaj19.02.2012, 17:32 (UTC)    
Mesaj konusu:

madonefilm yazmış:
Biliyorum... Zaten Silerler Sitemi MadOneCoder.Tr.Gg Sitemi Sildiler.Bu Silinse Ne Farkedicekki?


Kurallara uyarsan kim niye silsin. Uymadın sildiler o zaman. Hemen yetkilileri suçlama.
Mesaj19.02.2012, 17:36 (UTC)    
Mesaj konusu:

Ben Yetkilileri Suçlamadım Ki Kardeş Birisi Geldi Bana Küfür Etti Bende Onun Bana Attığı Mesajların Resmini Çektim Sonrada Onun Sitesinin Kapanmasıyla İlgili Bir Konu Açtım Ama Benim Sitem Silindi Onun Sitesi Hala Duruyor Bence Burda Haksızlık VAR!
Mesaj19.02.2012, 17:44 (UTC)    
Mesaj konusu:

madonefilm yazmış:
Ben Yetkilileri Suçlamadım Ki Kardeş Birisi Geldi Bana Küfür Etti Bende Onun Bana Attığı Mesajların Resmini Çektim Sonrada Onun Sitesinin Kapanmasıyla İlgili Bir Konu Açtım Ama Benim Sitem Silindi Onun Sitesi Hala Duruyor Bence Burda Haksızlık VAR!


Konu açmanla alakası olmaz. Bir kuralı çiğnediysen silmişlerdir.
Mesaj19.02.2012, 17:52 (UTC)    
Mesaj konusu: Site

Ben Sordum Bekle Ben Ona Mesaj Attığımda Al Buda Bana Gönderdiği Mesaj :

Kod:
Siten bi sey ekledigin icin kapatilmamis, siten dorumda actigin baslik yuzune forumun huzurunu kacirdigin icin kapatilmis ayrica kufurlu iceriklerde vardi belki hatirlarsin ayrica site kapali kalicak.

http://www.bedava-sitem.com/forum/viewtopic.php?t=202709&highlight=


Orda Küfür Dediği Adam Bana Küfür Etti ve İşte Onun Sitesinin Kapanması İçin bir Konu Açtım Ve Onun Gönderdiği Mesajların Resmini Çektim Sonra Konu Açmışımda Ondan Kapanmışta Ben Aynı Şekilde Olan Şeyi KaanKart'ta Gördüm Sitesinin İntrosuna Eklemişti...
Mesaj19.02.2012, 17:55 (UTC)    
Mesaj konusu: Re: Site

madonefilm yazmış:
Ben Sordum Bekle Ben Ona Mesaj Attığımda Al Buda Bana Gönderdiği Mesaj :

Kod:
Siten bi sey ekledigin icin kapatilmamis, siten dorumda actigin baslik yuzune forumun huzurunu kacirdigin icin kapatilmis ayrica kufurlu iceriklerde vardi belki hatirlarsin ayrica site kapali kalicak.

http://www.bedava-sitem.com/forum/viewtopic.php?t=202709&highlight=


Orda Küfür Dediği Adam Bana Küfür Etti ve İşte Onun Sitesinin Kapanması İçin bir Konu Açtım Ve Onun Gönderdiği Mesajların Resmini Çektim Sonra Konu Açmışımda Ondan Kapanmışta Ben Aynı Şekilde Olan Şeyi KaanKart'ta Gördüm Sitesinin İntrosuna Eklemişti...


Bu support'tan aldığın yanıtmı
Mesaj19.02.2012, 17:59 (UTC)    
Mesaj konusu:

Evet Aynen Öyle.
Mesaj19.02.2012, 18:04 (UTC)    
Mesaj konusu:

madonefilm yazmış:
Evet Aynen Öyle.


Bilmiyorum yani, ilginç geldi biraz.
Mesaj19.02.2012, 18:06 (UTC)    
Mesaj konusu:

Bunun Bende Farkındayım İşte Ya Bence Haksızlıktır Bu.
Mesaj19.02.2012, 18:09 (UTC)    
Mesaj konusu:

madonefilm yazmış:
Bunun Bende Farkındayım İşte Ya Bence Haksızlıktır Bu.

Neyse ben karışmıyorum, olan da olmuş zaten.
Mesaj19.02.2012, 18:10 (UTC)    
Mesaj konusu:

Off ya nasıl alıcam geri?
Mesaj19.02.2012, 18:15 (UTC)    
Mesaj konusu:

madonefilm yazmış:
Off ya nasıl alıcam geri?


Bilmem.
Önceki mesajları göster:   


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Türkçe Çeviri: phpBB Türkiye & Erdem Çorapçıoğlu