Forum'da ara:
Ara


« Önceki başlık :: Sonraki başlık »  
Yazar Mesaj
Mesaj01.01.2015, 20:49 (UTC)    
Mesaj konusu: Bu Haftanın Sitesi: BS-PAZAR.TR.GG

Bu haftanın sitesi : BS-PAZAR.TR.GG



En son grafikdizayn tarafından 08.02.2015 23:09:45 tarihinde değiştirildi, toplam 1 kere değiştirildi
Mesaj01.01.2015, 20:51 (UTC)    
Mesaj konusu:

Tebrikler & Başarılar..
______________
GONE! no way back
Mesaj01.01.2015, 20:55 (UTC)    
Mesaj konusu:

2015 Yılının ilk haftası bu ödülü almak ayrı bir hava veriyor olmalı.. Uzun süre takip ederek beğendiğim sitelerden bir tanesi.. İçerikleri kurallara uygun bir şekilde ekliyor.. Başarılarının devamını beklerim.. Smile
______________

ua1905ua agasu06 baslangic-sayfam tasarimci-amca2 grafikdizayn biryaziatolyesi

Mesaj01.01.2015, 20:55 (UTC)    
Mesaj konusu:

Başarılar kardeşim.
Mesaj01.01.2015, 20:57 (UTC)    
Mesaj konusu:

Vuhuuuuu tebrikler Smile
Diğer siteler haketmiyor hiç birşeyi bence Smile
Mesaj01.01.2015, 20:59 (UTC)    
Mesaj konusu:

Tebrikler Mr. Green
______________
TR.GG Dışı Site Linki Yasaktır!
@agasu06
Mesaj01.01.2015, 21:00 (UTC)    
Mesaj konusu:

muradkaya yazmış:
Vuhuuuuu tebrikler Smile
Diğer siteler haketmiyor hiç birşeyi bence Smile

Başarılar BS-Pazar.
Öyle olsun Murad abi Smile

______________
Mesaj01.01.2015, 21:35 (UTC)    
Mesaj konusu:

bekoblog yazmış:
muradkaya yazmış:
Vuhuuuuu tebrikler Smile
Diğer siteler haketmiyor hiç birşeyi bence Smile

Başarılar BS-Pazar.
Öyle olsun Murad abi Smile


Valla kusura bakma Smile, En değişik içeriğe sahip site şuan da BS'de BS-Pazar, diğer siteler birbiriyle aynı blog blog blog Smile:
Mesaj01.01.2015, 21:51 (UTC)    
Mesaj konusu:

muradkaya yazmış:
bekoblog yazmış:
muradkaya yazmış:
Vuhuuuuu tebrikler Smile
Diğer siteler haketmiyor hiç birşeyi bence Smile

Başarılar BS-Pazar.
Öyle olsun Murad abi Smile


Valla kusura bakma Smile, En değişik içeriğe sahip site şuan da BS'de BS-Pazar, diğer siteler birbiriyle aynı blog blog blog Smile:

Diyene bak sen Smile
______________
Mesaj01.01.2015, 22:14 (UTC)    
Mesaj konusu:

Vay vay vay kimleri görüyoruz tahtta Mr. Green

Nice başarılara Bs-Pazar Laughing

______________
İmzanızda tr.gg dışı link vermek Kurallara aykırıdır.
Mesaj01.01.2015, 22:45 (UTC)    
Mesaj konusu:

grafikdizayn yazmış:
Bu haftanın sitesi : BS-PAZAR.TR.GG



Grafik Dizayn Mükemmel bir çalışma yapmışsın, photoshop çalışmasna bittim Smile Ayrıca hatanın sitesini yayınlamandan dolayı çok mutluyum. Umarım bedava-sitem'de bs-pazar ile akıllarda gülümseme sebebi olan bir internet sitesi oluruz... Çok teşekkürler.

clean-deneme yazmış:
Tebrikler & Başarılar..


Teşekür ederim Wink

aktif-dost yazmış:
2015 Yılının ilk haftası bu ödülü almak ayrı bir hava veriyor olmalı.. Uzun süre takip ederek beğendiğim sitelerden bir tanesi.. İçerikleri kurallara uygun bir şekilde ekliyor.. Başarılarının devamını beklerim.. Smile


Aykutum açıkcası güzel bir zamanda, güzel insanlara hitap etmek çok hoş oluyor. 1 Ayda bu kadar ilgi açıkcası mutluluk verici.


forum09 yazmış:
Başarılar kardeşim.


Teşekkürler Smile

bekoblog yazmış:
muradkaya yazmış:
bekoblog yazmış:
muradkaya yazmış:
Vuhuuuuu tebrikler Smile
Diğer siteler haketmiyor hiç birşeyi bence Smile

Başarılar BS-Pazar.
Öyle olsun Murad abi Smile


Valla kusura bakma Smile, En değişik içeriğe sahip site şuan da BS'de BS-Pazar, diğer siteler birbiriyle aynı blog blog blog Smile:

Diyene bak sen Smile


Arkadaşlar lütfen tartışmayın, bizler hepimiz çok iyi ödülleri hakediyoruz. Zaten 2015 projelerimizden de ödüllü yarışma olacaktır. Sponsor bulunduğunda. Smile Murat bey sitemizin müdavimlerindensiniz çok teşekkürler Smile
technoatom yazmış:
Tebrikler Mr. Green

Teşekkür ederim. Smile
skmedia yazmış:
Vay vay vay kimleri görüyoruz tahtta Mr. Green

Nice başarılara Bs-Pazar Laughing


Sk Media sana göz kırpmak geliyor içimden Wink Bs Pazar'ın başarısında senide çok büyük payın var Smile Çok teşekkürler.

Mutluyum
Gerçekten çok mutluyum.
Teşekürler...
Mesaj01.01.2015, 22:51 (UTC)    
Mesaj konusu:

bs-pazar yazmış:
grafikdizayn yazmış:
Bu haftanın sitesi : BS-PAZAR.TR.GG



Grafik Dizayn Mükemmel bir çalışma yapmışsın, photoshop çalışmasna bittim Smile Ayrıca hatanın sitesini yayınlamandan dolayı çok mutluyum. Umarım bedava-sitem'de bs-pazar ile akıllarda gülümseme sebebi olan bir internet sitesi oluruz... Çok teşekkürler.

clean-deneme yazmış:
Tebrikler & Başarılar..


Teşekür ederim Wink

aktif-dost yazmış:
2015 Yılının ilk haftası bu ödülü almak ayrı bir hava veriyor olmalı.. Uzun süre takip ederek beğendiğim sitelerden bir tanesi.. İçerikleri kurallara uygun bir şekilde ekliyor.. Başarılarının devamını beklerim.. Smile


Aykutum açıkcası güzel bir zamanda, güzel insanlara hitap etmek çok hoş oluyor. 1 Ayda bu kadar ilgi açıkcası mutluluk verici.


forum09 yazmış:
Başarılar kardeşim.


Teşekkürler Smile

bekoblog yazmış:
muradkaya yazmış:
bekoblog yazmış:
muradkaya yazmış:
Vuhuuuuu tebrikler Smile
Diğer siteler haketmiyor hiç birşeyi bence Smile

Başarılar BS-Pazar.
Öyle olsun Murad abi Smile


Valla kusura bakma Smile, En değişik içeriğe sahip site şuan da BS'de BS-Pazar, diğer siteler birbiriyle aynı blog blog blog Smile:

Diyene bak sen Smile


Arkadaşlar lütfen tartışmayın, bizler hepimiz çok iyi ödülleri hakediyoruz. Zaten 2015 projelerimizden de ödüllü yarışma olacaktır. Sponsor bulunduğunda. Smile Murat bey sitemizin müdavimlerindensiniz çok teşekkürler Smile
technoatom yazmış:
Tebrikler Mr. Green

Teşekkür ederim. Smile
skmedia yazmış:
Vay vay vay kimleri görüyoruz tahtta Mr. Green

Nice başarılara Bs-Pazar Laughing


Sk Media sana göz kırpmak geliyor içimden Wink Bs Pazar'ın başarısında senide çok büyük payın var Smile Çok teşekkürler.

Mutluyum
Gerçekten çok mutluyum.
Teşekürler...

Ne tartışması, sence ben Murad abiyle tartışırmıyım? ÖZ abim o benim Smile
______________
Mesaj02.01.2015, 00:11 (UTC)    
Mesaj konusu:

Tebrikler! 2015'in ilki sen oldun Wink
Mesaj02.01.2015, 01:18 (UTC)    
Mesaj konusu:

Tebrikler.. Smile
______________
Yanında olduğum zaman değerimi bilmezsen; Değerimi bildiğin gün beni yanında bulamazsın...
Mesaj02.01.2015, 09:40 (UTC)    
Mesaj konusu:

Tebrikler & Başarılar
______________

-------------------------------------------
http://mustafakarahaliloglu.com/
www.behance.net/mustafakr
Önceki mesajları göster:   


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Türkçe Çeviri: phpBB Türkiye & Erdem Çorapçıoğlu