Forum'da ara:
Ara


« Önceki başlık :: Sonraki başlık »  
Yazar Mesaj
Mesaj20.07.2008, 16:50 (UTC)    
Mesaj konusu: Google Analytics

Arkadaşlar ben google analytic kullandığımda googlede gözükür müyüm. bazı yerlerde bir kod var onu kodu tüm sayfalara koyarsan gözükürüsün gibi bilgiler okudum. bir yardımcı olur musunuz? diğer googleye kaydolma yollarını biliyorum söylemenize gerek yok sadece bu sorumun cevabını verirseniz sevinirim. şimdiden sağolun.
Mesaj20.07.2008, 17:05 (UTC)    
Mesaj konusu:

google webmaster araçları kullanmak başka
google a kayıt olup sitenin indexlenmesi başka şeydir
Mesaj20.07.2008, 17:05 (UTC)    
Mesaj konusu: Re: Google Analytics

htmlcentre yazmış:
Arkadaşlar ben google analytic kullandığımda googlede gözükür müyüm. bazı yerlerde bir kod var onu kodu tüm sayfalara koyarsan gözükürüsün gibi bilgiler okudum. bir yardımcı olur musunuz? diğer googleye kaydolma yollarını biliyorum söylemenize gerek yok sadece bu sorumun cevabını verirseniz sevinirim. şimdiden sağolun.


öyle bir şey yok

normal kayıt yaparak bekleyin

______________
Sevgili Arkadaşlarım;
Web site portfolyoma yeni ve iddalı bir site daha ekledim.Sizleri de bu yeni sitemde görmekten mutluluk duyarım.
Abdullah Demir
Mesaj20.07.2008, 17:44 (UTC)    
Mesaj konusu: Re: Google Analytics

abron yazmış:
htmlcentre yazmış:
Arkadaşlar ben google analytic kullandığımda googlede gözükür müyüm. bazı yerlerde bir kod var onu kodu tüm sayfalara koyarsan gözükürüsün gibi bilgiler okudum. bir yardımcı olur musunuz? diğer googleye kaydolma yollarını biliyorum söylemenize gerek yok sadece bu sorumun cevabını verirseniz sevinirim. şimdiden sağolun.


öyle bir şey yok

normal kayıt yaparak bekleyin



iyide kardeş ne kadar bekliyelim ben sitemi 3-4 hafta önce kaydettirdim hala çıkmıyo ben mi yapamadım acaba meta taglerle ilgili bişiler dediler zaten hiçbişi anlamadım..
______________
www.zeyveli45.tr.gg www.bakkalsaskal.tr.gg www.gevezeadam.tr.gg www.zeyveli45.web44.net
Mesaj20.07.2008, 18:02 (UTC)    
Mesaj konusu: Re: Google Analytics

gevezeadam yazmış:
abron yazmış:
htmlcentre yazmış:
Arkadaşlar ben google analytic kullandığımda googlede gözükür müyüm. bazı yerlerde bir kod var onu kodu tüm sayfalara koyarsan gözükürüsün gibi bilgiler okudum. bir yardımcı olur musunuz? diğer googleye kaydolma yollarını biliyorum söylemenize gerek yok sadece bu sorumun cevabını verirseniz sevinirim. şimdiden sağolun.


öyle bir şey yok

normal kayıt yaparak bekleyin



iyide kardeş ne kadar bekliyelim ben sitemi 3-4 hafta önce kaydettirdim hala çıkmıyo ben mi yapamadım acaba meta taglerle ilgili bişiler dediler zaten hiçbişi anlamadım..


incele o zaman

http://www.bedava-sitem.com/forum/viewtopic.php?t=35297&highlight=
______________
Sevgili Arkadaşlarım;
Web site portfolyoma yeni ve iddalı bir site daha ekledim.Sizleri de bu yeni sitemde görmekten mutluluk duyarım.
Abdullah Demir
Mesaj20.07.2008, 18:32 (UTC)    
Mesaj konusu:

gercekten öyle ama sızınlede paylasmak ısstertım google amca tr.gg sitelerini artık kolay kolay bot gonderıp cok kısa zamanda indexlemıyor valla bende anlamadım bunu yenı bır site hazırlıyorum aylar oldu halen yok kayıt etmeme ragmen bakalım sabır arkdaslar bu seferde ne olacak ben sıze dıyım mı benım pr degerım neden artmıyor dıyeceksınız google ındexledıkten sonrada Very HappyVery HappyVery Happy
______________
www.haberiz.tr.gg -->bilim insanları,icatlar,bilim tarihi,uzay arastırmları,arastırma sonuçları,aşkın kanunu,aşkın türleri,aşkın türleri,platonik aşk,astrolojide evlilik,burçların negatif özellikleri,dogum astrolojisi,elementler ve aşk,haberler burada
Mesaj20.07.2008, 18:37 (UTC)    
Mesaj konusu:

haberiz yazmış:
gercekten öyle ama sızınlede paylasmak ısstertım google amca tr.gg sitelerini artık kolay kolay bot gonderıp cok kısa zamanda indexlemıyor valla bende anlamadım bunu yenı bır site hazırlıyorum aylar oldu halen yok kayıt etmeme ragmen bakalım sabır arkdaslar bu seferde ne olacak ben sıze dıyım mı benım pr degerım neden artmıyor dıyeceksınız google ındexledıkten sonrada Very HappyVery HappyVery Happy


tr.gg siteleri ayrım yapılmıyor Exclamation

ben sitemi 1 saat içinde google görüntületdim buna ne dersin.

______________
Sevgili Arkadaşlarım;
Web site portfolyoma yeni ve iddalı bir site daha ekledim.Sizleri de bu yeni sitemde görmekten mutluluk duyarım.
Abdullah Demir
Mesaj21.07.2008, 14:41 (UTC)    
Mesaj konusu: siteni ekle

siteni mümkün olduğunca doğru kategoriye ekle indexin çok kısa bir zamanda gerçekleşecektir..
http://www.toplist.cz/ pr7 Very Happy
Önceki mesajları göster:   


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Türkçe Çeviri: phpBB Türkiye & Erdem Çorapçıoğlu