Forum'da ara:
Ara


« Önceki başlık :: Sonraki başlık »  
Yazar Mesaj
Mesaj20.08.2008, 19:53 (UTC)    
Mesaj konusu: iframe ile ilgili sorum var[ site içinde site açma]

mod. arkadaşlarıma sorum olucak ;;

ben site min içinde bir forum açıcam bunuda iframe ile yapıcam ancak biyerde okumuştum ama hatırlıyamıyorum site içindeki iframe olan sayfalar görülünce site sorulmak sızın silinicekmiş şimdi ben sitemin içine forum eklersem sitem silinirmi?


En son oyun-paylas tarafından 21.08.2008 01:02:09 tarihinde değiştirildi, toplam 1 kere değiştirildi
Mesaj20.08.2008, 19:54 (UTC)    
Mesaj konusu:

Iframelı Forum Eklersen , Sılınır

Iframesız Eklersen , Sılınmez
Mesaj20.08.2008, 19:55 (UTC)    
Mesaj konusu:

forum sitesinin linkini verirsen silinmez zaten özel sitelerden forum yapıp sitene koymaya çalışırsan başaramassın
Mesaj20.08.2008, 19:56 (UTC)    
Mesaj konusu:

net-tr yazmış:
Iframelı Forum Eklersen , Sılınır

Iframesız Eklersen , Sılınmez


ama iframesaiz forumda yani sonuçta tasarımı bozuo siteye yönlendiriyio siteye yönelndirmeden daha gzl olur benc3e iframe li sayfaların silinmesi pek iyi olmamış tr.gg kullanıcıların kısıtlamsı cok zaten buda gelince kötü olmuş. neyse bizlerde kurallara uyrak hareket etmeliyiz. tşkler
Mesaj20.08.2008, 19:56 (UTC)    
Mesaj konusu:

silinir
Mesaj20.08.2008, 19:58 (UTC)    
Mesaj konusu:

oyun-paylas yazmış:
net-tr yazmış:
Iframelı Forum Eklersen , Sılınır

Iframesız Eklersen , Sılınmez


ama iframesaiz forumda yani sonuçta tasarımı bozuo siteye yönlendiriyio siteye yönelndirmeden daha gzl olur benc3e iframe li sayfaların silinmesi pek iyi olmamış tr.gg kullanıcıların kısıtlamsı cok zaten buda gelince kötü olmuş. neyse bizlerde kurallara uyrak hareket etmeliyiz. tşkler


Sonucda Kural Bu , Degısmez

Bırsey Degıl Wink
Mesaj20.08.2008, 19:59 (UTC)    
Mesaj konusu:

ikisindede silinir
Mesaj20.08.2008, 23:52 (UTC)    
Mesaj konusu:

Merhaba,

Arkadaşlar Lütfen Yanlış Bilgilendirme Yapmayınız.. Exclamation
Böyle Bir Şey Yasak Değildir Exclamation
Yasak Olan Kod Yayını Yapan Site Sahiplerinin Yayınladıkları Kodların İçine 0x0 yada 1x1 Değerlerinde İframe Kodu Yerleştirerek Haksız Yere Hit Kazanma Yolunu Tercih Etmesidir...

İframe Kodu İse Şu ;


Kod:
<center><iframe style="border-right: rgb(255,255,255) 1px; border-top: rgb(255,255,255) 1px; border-left: rgb(255,255,255) 1px; width: 612px; border-bottom: rgb(255,255,255) 1px; height: 862px" name="TestTest" marginwidth="0" marginheight="0" src="http://www.xml-sitemaps.com/download/www.ironarchives.tr.gg/sitemap.html?view=1" frameborder="1" width="900" height="1500"></iframe></center>


Kodda Belirttiğim Yere Forum Sitenizin Adresini Yazınız..
Width ve Weight Değerlerini (yükseklik genişlik) Zevkinize Göre Ayarlayınız..
Koddaki Değerler Stantarttır...
Dilerseniz Değiştirebilirsiniz..

İyi Eğlenceler...

______________
www.ironarchives.tr.gg
Mesaj22.08.2008, 13:42 (UTC)    
Mesaj konusu:

ÇOK TŞKLER BİLGİLENDİRDİĞİNİZ İÇİN
Mesaj23.08.2008, 02:04 (UTC)    
Mesaj konusu:

Rica Ederim..

İyi Eğlenceler. Wink

______________
www.ironarchives.tr.gg
Önceki mesajları göster:   


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Türkçe Çeviri: phpBB Türkiye & Erdem Çorapçıoğlu