Forum'da ara:
Ara


« Önceki başlık :: Sonraki başlık »  
Yazar Mesaj
Mesaj16.01.2009, 12:03 (UTC)    
Mesaj konusu: acil yardım!!!!!!!!!!!!!!

sitemi hacklediler yardım nolurr www.baris-akarsu3.tr.gg hacklediler acil yardımm nolurrrrrr Exclamation Exclamation Exclamation
Mesaj16.01.2009, 12:07 (UTC)    
Mesaj konusu: Selamlar!..

Sitede bir şey yok!..

Eminim ki hacklendi ilintisiyle buraya yazmışsınızdır...


Yani reklam amaçlı dedğildir inş... Wink
______________
TR.GG DIŞI REKLAM YASAKTIR (GOKSEEN)
Mesaj16.01.2009, 12:19 (UTC)    
Mesaj konusu:

sitenize giriş yapamıyormusunuz.
sorun olarak size ne belirtiliyor..

______________
Sevgili Arkadaşlarım;
Web site portfolyoma yeni ve iddalı bir site daha ekledim.Sizleri de bu yeni sitemde görmekten mutluluk duyarım.
Abdullah Demir
Mesaj16.01.2009, 12:20 (UTC)    
Mesaj konusu:

http://www.bedava-sitem.com/forum/viewtopic.php?t=28314
______________
Sevgili Arkadaşlarım;
Web site portfolyoma yeni ve iddalı bir site daha ekledim.Sizleri de bu yeni sitemde görmekten mutluluk duyarım.
Abdullah Demir
Mesaj16.01.2009, 13:04 (UTC)    
Mesaj konusu: yaaaaaaaa

Mesaj16.01.2009, 13:10 (UTC)    
Mesaj konusu:

Merhaba,
Lutfen Sıte Yonlendırılmesı Yapmayınız
Ayrıca.
Forumda Msn Adresi Vermek Yasaktır.
İyi Calısmalar . !

______________
Mesaj16.01.2009, 13:27 (UTC)    
Mesaj konusu:

yaa mod senmisin o site benim catlakgil die biri hackledi yardım et nolurr modddddddddddddddddd
Mesaj16.01.2009, 13:43 (UTC)    
Mesaj konusu:

siten hacklendiyse sn nasıl giriyorsun ve bildiğim kadarıylada b-s hacklenemez
______________

Mesaj16.01.2009, 13:45 (UTC)    
Mesaj konusu:

http://www.bedava-sitem.com/forum/viewtopic.php?t=28314
______________
Ne insanların insanlığına inanabildim,
ne de hayvanların insanlar kadar hayvanlaştığına... (Sokrates Mert) Razz
Önceki mesajları göster:   


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Türkçe Çeviri: phpBB Türkiye & Erdem Çorapçıoğlu