Forum'da ara:
Ara


« Önceki başlık :: Sonraki başlık »  
Yazar Mesaj
Mesaj23.01.2009, 15:28 (UTC)    
Mesaj konusu: site form

siteye üye olanların aktivitesini mail ile aktive et yaptım yani...

Kayıtlı üye olmak mümkün olsun mu: sorusuna +e-mail ile aktive et yaptım...

fakat üye olunca kişiye giden e-mail önemsiz olarak gidio...
yani kişi e-mailin gittiğini bile bilmiyo...
dolayısıylede foruma giriş yapamıyo...
bu giden e-mail i nasıl önemli yapabilirim...
war mı bunun bi yolu...?
şimdiden teşekkürler...
saygılarla...
______________
http://www.ciciform.tr.gg

Mesaj23.01.2009, 15:37 (UTC)    
Mesaj konusu:

Bu Mümkün Degildir Üye Olurken Belirtebilirsin Örn/=Üye Olduktan Sonra Mail Önemsiz Klasörüne Gelmektedi. Diye
______________
Atatürk diyorki ; Beni unutturmak isteyenler olabilir...

Takıldıgınız zor sorunlarmı var burdan çözümünü bulabilirsin tıkla
Mesaj23.01.2009, 15:42 (UTC)    
Mesaj konusu:

bu belitme işini formun üstüne değilde mesela üye olunduktan sonra bi yazı çıkıyo...
üyeliğiniz e-mail adresinize gelen e-mail e tıklayınca aktive olacaktır tarzı bi yazı gelio...
o yazıyla birlikte getirebilir miyim peki...

yani...


"üyeliğiniz e-mail adresinize gelen e-mail e tıklayınca aktive olacaktır"

değilde...

"üyeliğiniz e-mail adresinize gelen e-mail e tıklayınca aktive olacaktır... üye olduktan sonra mail önemsiz klasörüne gelmektedir... orayıda kontrol ediniz..."

gibi bi yazı çıkarabilir miyim... ?

ayrıca teşekkürler...
______________
http://www.ciciform.tr.gg

Mesaj23.01.2009, 15:44 (UTC)    
Mesaj konusu:

Arkadasım Oda Mumkun Degildir Crying or Very sad Crying or Very sad O Yazı Sistemde Kayıtlı Oldugu İçin Kendisi Çıkıyor Siz Dedigim Gibi Yapın Bence Surprised
______________
Atatürk diyorki ; Beni unutturmak isteyenler olabilir...

Takıldıgınız zor sorunlarmı var burdan çözümünü bulabilirsin tıkla
Mesaj23.01.2009, 15:59 (UTC)    
Mesaj konusu:

tamam teşekkürler...
saygılarla...
______________
http://www.ciciform.tr.gg

Mesaj23.01.2009, 16:38 (UTC)    
Mesaj konusu:

Rica Ederim İyi Çalışmalar. Wink
______________
Atatürk diyorki ; Beni unutturmak isteyenler olabilir...

Takıldıgınız zor sorunlarmı var burdan çözümünü bulabilirsin tıkla
Önceki mesajları göster:   


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Türkçe Çeviri: phpBB Türkiye & Erdem Çorapçıoğlu