Forum'da ara:
Ara


« Önceki başlık :: Sonraki başlık »  
Yazar Mesaj
Mesaj10.02.2009, 19:25 (UTC)    
Mesaj konusu: Pagerank

Kaç kişii girince pagerank 1 olur
______________

Mesaj10.02.2009, 19:27 (UTC)    
Mesaj konusu:

pagerankın belli bir oranı yoktur hergün çok tıklanırsa linkiniz pr 1 olablır ama bu uzun surer
Mesaj10.02.2009, 19:27 (UTC)    
Mesaj konusu:

PAGERANK GİRİŞTEN ÖTE DİĞER SİTELERDEKİ LİNKİNE BAGLI MESELA SÖYLE ANLATAYIM GOOGLENİN PAGRENKİ 5 SENİN SİTENE GOOGLEDEN GİREN OLDUKCA SENİN DE PAGRENKİN YÜKSELİR YANİ NE KADAR COK SİTEYE LİNKİNİ CVERİRSEN SİTENİN PAGERANKI O KADAR YÜKSELİR PAGRENKİ 0VEYA BİR OLANALARIN PEK FAYDASI OLMAZ BANA SORACAKSAN BENDE O KADAR ÖNEM VERMEM BU PAGRENKE:)
______________

Mesaj11.02.2009, 10:39 (UTC)    
Mesaj konusu:

pagerank hitle hiç alakası yoktur benim sitemin hiti gümlük 200 ama pr'em 4 pagerank 2 ayda bir artar bol içerikli olup googleye backlink koymanız lazım ama!
Mesaj11.02.2009, 10:48 (UTC)    
Mesaj konusu:

ya saçma bi soru olacak ama bu pagerank ı nasıl öğrenecem ben...
sitemin kaç pagerank ı olduğunu...
şimdiden teşekkürler...
saygılarla...
______________
http://www.ciciform.tr.gg

Mesaj11.02.2009, 10:50 (UTC)    
Mesaj konusu:

Mesaj11.02.2009, 10:50 (UTC)    
Mesaj konusu:

Googleye Pagerank Öçl Diye yazarsan bir sürü site bulabılırsın... Wink

Ayrıca Pagerankın Ziyaretçi İle Alaksı Yoktur...Pr İçerik İle Alakalı Birşeydir... Wink
______________

Mesaj11.02.2009, 10:51 (UTC)    
Mesaj konusu:

jettvel yazmış:
Googleye Pagerank Öçl Diye yazarsan bir sürü site bulabılırsın... Wink

Ayrıca Pagerankın Ziyaretçi İle Alaksı Yoktur...Pr İçerik İle Alakalı Birşeydir... Wink



zaten ben ne dedim ziyaretçi ile ilgilimi dedim:)
Mesaj11.02.2009, 12:14 (UTC)    
Mesaj konusu:

Merhaba,
Biraz Alıntı birazda Kendi YazılarımızLa Muhteşem Pagerank Arttırma Yöntemi
yaptık bunu Dıger Sıtemde Yaptım ilk guncellemede pr 2 oldu
İnanıp İnanmamak Size KALmış

1) Link aldığınız sitenin içerik olarak sizin sitenize benzer olması çok büyük katkı sağlayacaktır.


2) Link aldığınız sitenin pagerank değerinin en azından 3 veya 4 olması Pr değerinizin yükselmesine daha fazla katkıda bulunur.


3) Link aldığınız site bir toplist ise direkt link vermesi Fayda sağlar. Eğer reklam satın alacaksanız direkt link verip vermemesi önemli değildir. Zaten ücretli link aldığınızdan dolayı size direkt link verilir.


4) Link aldığınız site yasalara aykırı bir site olmamalıdır. Warez, crack vb siteler.


5) Link aldığınız sitenin google, msn, yahoo vb. popüler arama motorlarında indexli olması sizin için extra bir avantajdır.


Yukarıdaki maddeleri aynen uyguladığınızda pagerank değerinizde mutlaka bir değişim gözlenir. Bu Değişimi Bir sonraki pagerank güncellemesinde görebilirsiniz.


Ancak sizin amacınız pagerank değil de ziyaretçi sayısını, yani hitinizi arttırmaksa yapmanız gerekenler çok daha basit şeylerdir.

google'de toplist diye aradıktan sonra karşınıza çıkan tüm toplist sitelerine kaydolun ve banner takaslar yapın Wink


Bunalrın hepsını Tek tek Her gün yaparsanız pr niz ilk güncellemede 2 olur
Hepinize Başarılar Dilerim...
Net-uzman Ekibi Anlatımıdır.

______________
Önceki mesajları göster:   


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Türkçe Çeviri: phpBB Türkiye & Erdem Çorapçıoğlu