Forum'da ara:
Ara


« Önceki başlık :: Sonraki başlık »  
Yazar Mesaj
Mesaj26.02.2009, 12:22 (UTC)    
Mesaj konusu: BEN ARTIK SIKILDIM ARKADAŞLAR BU İŞTEN BAKINIZ !!

Degerli arkadaşlar ve Sevgili Yöneticiler..

Son birkaç gündür takip ettigim ve artık aynı şeyleri görmekten bıktıgım bi arkadaşın sitesini göstericem..
> iddaa-varmisin.tr.gg

Bu arkadaş son günlerde durmadan aynı şeyi yapmakta..

Siteme, bu ve bunun gibi birkaç arkadaş yüzünden güçlü bir Sag tık Engelleyici koydum.. Ama yinede Fayda etmedi ve artık bıktım..

işte Örn; http://img144.imageshack.us/img144/8611/kanit1.png

Sadece tahminlerde degil sitesindeki nerdeyse herşey benim sitemden (Ç)Alıntı !!

______________
İddaa-ZaMaNi.Tr.Gg* | TR.GG EN BUYUK İDDAA PORTALI.. ( PR 2 ) Yeni sezonda BOMBA gibiyiz.. Smile

Taklitlerden Sakınınız.. Zaten taklitlerde 'Asıllarını' Yaşatırmış Very Happy
Mesaj26.02.2009, 12:25 (UTC)    
Mesaj konusu:

Yetkililerden arkadaşa bir Uyarı yapmalarını istiyorum !!
______________
İddaa-ZaMaNi.Tr.Gg* | TR.GG EN BUYUK İDDAA PORTALI.. ( PR 2 ) Yeni sezonda BOMBA gibiyiz.. Smile

Taklitlerden Sakınınız.. Zaten taklitlerde 'Asıllarını' Yaşatırmış Very Happy
Mesaj26.02.2009, 12:26 (UTC)    
Mesaj konusu:

emek hırsızlığı kötü şey, hiç olmazsa kaynak belirtmeli..
Mesaj26.02.2009, 12:27 (UTC)    
Mesaj konusu:

zirvehit yazmış:
emek hırsızlığı kötü şey, hiç olmazsa kaynak belirtmeli..


Aynen kardeşm konu açmayım dedim ama olmuyor hergün böyle Sad
______________
İddaa-ZaMaNi.Tr.Gg* | TR.GG EN BUYUK İDDAA PORTALI.. ( PR 2 ) Yeni sezonda BOMBA gibiyiz.. Smile

Taklitlerden Sakınınız.. Zaten taklitlerde 'Asıllarını' Yaşatırmış Very Happy
Mesaj26.02.2009, 12:29 (UTC)    
Mesaj konusu:

muhakkak ilgileneceklerdi bu konuyla yetkililer fakat suan sorun var
ama zannetmedi senlede ilgilenmesinler ligtv canlı filan veriyorsun gördüğüm kadarıyla sanada uyarı gelmeden kapanır siten ona göre
______________
Darağacında olsak bile son sözümüz ''FENERBAHÇE''
Artık Forumla İşim Yok
Mesaj26.02.2009, 12:31 (UTC)    
Mesaj konusu:

Kod:
<script type="text/javascript">

/***********************************************
* Disable select-text script- © Dynamic Drive (www.dynamicdrive.com)
* This notice MUST stay intact for legal use
* Visit http://www.dynamicdrive.com/ for full source code
***********************************************/

//form tags to omit in NS6+:
var omitformtags=["input", "textarea", "select"]

omitformtags=omitformtags.join("|")

function disableselect(e){
if (omitformtags.indexOf(e.target.tagName.toLowerCase())==-1)
return false
}

function reEnable(){
return true
}

if (typeof document.onselectstart!="undefined")
document.onselectstart=new Function ("return false")
else{
document.onmousedown=disableselect
document.onmouseup=reEnable
}

</script>


BUNU EKLE her tarayıcıda çalışır
______________
Mesaj26.02.2009, 12:31 (UTC)    
Mesaj konusu:

Dostm biliyorumda ligtv degil o sayfa silmeyi unutmuşum sadece canlı maçlar bunu görür görmez sinirlendim Sad
______________
İddaa-ZaMaNi.Tr.Gg* | TR.GG EN BUYUK İDDAA PORTALI.. ( PR 2 ) Yeni sezonda BOMBA gibiyiz.. Smile

Taklitlerden Sakınınız.. Zaten taklitlerde 'Asıllarını' Yaşatırmış Very Happy
Mesaj26.02.2009, 12:32 (UTC)    
Mesaj konusu:

islamanahtari | Tşkler Wink
______________
İddaa-ZaMaNi.Tr.Gg* | TR.GG EN BUYUK İDDAA PORTALI.. ( PR 2 ) Yeni sezonda BOMBA gibiyiz.. Smile

Taklitlerden Sakınınız.. Zaten taklitlerde 'Asıllarını' Yaşatırmış Very Happy
Mesaj26.02.2009, 12:37 (UTC)    
Mesaj konusu:

sakına beni yanlış anlama ben sadece uyarayım dedim..
______________
Darağacında olsak bile son sözümüz ''FENERBAHÇE''
Artık Forumla İşim Yok
Mesaj26.02.2009, 12:39 (UTC)    
Mesaj konusu:

fenerlininsitesi yazmış:
sakına beni yanlış anlama ben sadece uyarayım dedim..


yok kardeşm niye yanlış anlayım saolasın şimdi düzelttim Wink

Kurallara aykırı hiçbir iş yapmam Smile

______________
İddaa-ZaMaNi.Tr.Gg* | TR.GG EN BUYUK İDDAA PORTALI.. ( PR 2 ) Yeni sezonda BOMBA gibiyiz.. Smile

Taklitlerden Sakınınız.. Zaten taklitlerde 'Asıllarını' Yaşatırmış Very Happy
Mesaj26.02.2009, 12:43 (UTC)    
Mesaj konusu:

@İslamanahtari Verdiğiniz Kod çOk Guzel bende Bunu Yazıyorum
kendı bıldıklerımı Kod yapıyorum

______________
Mesaj26.02.2009, 12:44 (UTC)    
Mesaj konusu:

support-tr( at )webme.com bu adrese bildiriniz.
______________
Mesaj26.02.2009, 12:56 (UTC)    
Mesaj konusu:

yukardaki kodla birlikte verdiğim kodu kullanırsanız, sağ tıklamada disable olacaktır.
Kod:
<body oncontextmenu="return false" onselectstart="return false" ondragstart="return false">
Mesaj26.02.2009, 13:31 (UTC)    
Mesaj konusu:

net-uzman yazmış:
@İslamanahtari Verdiğiniz Kod çOk Guzel bende Bunu Yazıyorum
kendı bıldıklerımı Kod yapıyorum


rica ederim kendi yazdıgım kodları yayınlıcam ama malesef emege saygı olmadıgı için yayınlamak istemiyorum
______________
Mesaj26.02.2009, 15:35 (UTC)    
Mesaj konusu:

Tşkler arkadaşLar saoLun kodlar için eklendi Wink

Umarım bundan sonra böle şeyler olmaz..

______________
İddaa-ZaMaNi.Tr.Gg* | TR.GG EN BUYUK İDDAA PORTALI.. ( PR 2 ) Yeni sezonda BOMBA gibiyiz.. Smile

Taklitlerden Sakınınız.. Zaten taklitlerde 'Asıllarını' Yaşatırmış Very Happy
Önceki mesajları göster:   


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Türkçe Çeviri: phpBB Türkiye & Erdem Çorapçıoğlu