Forum'da ara:
Ara


« Önceki başlık :: Sonraki başlık »  
Yazar Mesaj
Mesaj16.04.2009, 18:00 (UTC)    
Mesaj konusu: site yardımı

arkadaşlar sitemin temasını değiştirmek istiyorm renkli temalar falan kurmak istiyorum nerden yapabilirim artı googleden aldığım meta etiketini nere yapıştırıyoruz bekliyorm acill sağol
Mesaj16.04.2009, 18:04 (UTC)    
Mesaj konusu:

sen Ilk ice blue Lan uras temalari Ilk resim Resim Bilgisayarinda Mesela

Photoshop,photofilter gebi programm larlan yaparsin.

Sonra da codlarsin.

ilk html Ögren bence ve css
Mesaj16.04.2009, 18:05 (UTC)    
Mesaj konusu: Re: site yardımı

kosanticaret yazmış:
arkadaşlar sitemin temasını değiştirmek istiyorm renkli temalar falan kurmak istiyorum nerden yapabilirim artı googleden aldığım meta etiketini nere yapıştırıyoruz bekliyorm acill sağol

kardeş tasarım için şunu söyleyebilirim ya css ye geç yasa ıceblue tasarımlarının bir sürü temasını veren siteler var onlardan yararlan Smile meta tagler olayını bilmiyorum malesef:)
______________
imzaya flash banner eklemek yasaktır.
Mesaj16.04.2009, 18:25 (UTC)    
Mesaj konusu: site yardımı

peki css nasıl geçecem
Mesaj16.04.2009, 18:26 (UTC)    
Mesaj konusu: Re: site yardımı

kosanticaret yazmış:
peki css nasıl geçecem


CSS bölümündeki sabit başlıkları inceleyin..

______________
Sevgili Arkadaşlarım;
Web site portfolyoma yeni ve iddalı bir site daha ekledim.Sizleri de bu yeni sitemde görmekten mutluluk duyarım.
Abdullah Demir
Mesaj16.04.2009, 18:33 (UTC)    
Mesaj konusu:

sağol hemen bakıyorm
Mesaj16.04.2009, 18:36 (UTC)    
Mesaj konusu:

ya arkadaşım baktım ama bir şey anlayamadım sen bir zahmet sitemi nasıl css çeviririm gösterirmisin gerisi kolay zaten
Mesaj16.04.2009, 18:39 (UTC)    
Mesaj konusu:

haha css nin neresi okadar kolay bir iki saat icinde zor Ögrenirsin

Ancak tam css ögrenmek icin -4-5 ay sürer tabi aklin calisiyorsa.
______________
CIM BOM BOM'UM BENIM BIRICIK SEVGILIM, SOYLE SENDEN BASKA KIMIM VAR BENIM, SENINLE AGLARIM SENINLE GULERIM, SOYLE SENDEN BASKA KIMIM VAR BENIM???
Mesaj16.04.2009, 18:44 (UTC)    
Mesaj konusu:

way ana ne yaptın yaw tamam da css sitemi bir cevirsem gerisi gelir nasıl olacak
Mesaj16.04.2009, 18:45 (UTC)    
Mesaj konusu:

free tasarım hizmeti veren sitelerden begendiginiz bir adet tasarım elde edin.
daha sonra
şu anlatımı izleyerek sitenize uygulayın http://www.bedava-sitem.com/forum/viewtopic.php?t=33273 daha sonra tasarımı sitenize göre uyarlayın

______________
Sevgili Arkadaşlarım;
Web site portfolyoma yeni ve iddalı bir site daha ekledim.Sizleri de bu yeni sitemde görmekten mutluluk duyarım.
Abdullah Demir
Önceki mesajları göster:   


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Türkçe Çeviri: phpBB Türkiye & Erdem Çorapçıoğlu