Forum'da ara:
Ara


Arama sonucunda 2165 uyan sonuç bulundu
Yazar Mesaj
  Başlık: Bizi hatırlayan çıkar mı? :)
online-games1

Cevaplar: 2
Görüntüleme: 664

MesajForum: Tanışma Alanı   Tarih: 30.05.2018 19:27:40   Konu: Re: Bizi hatırlayan çıkar mı? :)
Bizi hatırlayan çıkar mı? Smileİbrahim nasılsın? Smile
  Başlık: 100 TL Karşılığında Tasarım Kodu Uyarlama - Düzeltme Teklifi
online-games1

Cevaplar: 4
Görüntüleme: 1334

MesajForum: Tanışma Alanı   Tarih: 28.03.2017 17:51:06   Konu: 100 TL Karşılığında Tasarım Kodu Uyarlama - Düzeltme Teklifi
Foruma bunlar lazım işte.

Sevgiler hocam.
  Başlık: Bedava-Sitem’de Unutulmayanlar ve Unutulmayacaklar
online-games1

Cevaplar: 158
Görüntüleme: 52205

MesajForum: Gençlere Özel   Tarih: 26.09.2016 13:13:45   Konu: Bedava-Sitem’de Unutulmayanlar ve Unutulmayacaklar
Biz yokken neler olmuş burada, 10 sayfayı da okudum, eyvallah kardeşlerim 8)Bir dönemin büyük ustası buralarda! Bilgi güçtür, paylaştıkça büyür.. Eyvallah hocam ...
  Başlık: Selam olsun
online-games1

Cevaplar: 14
Görüntüleme: 3661

MesajForum: Gençlere Özel   Tarih: 14.05.2016 00:19:05   Konu: Selam olsun
Vay bee..
  Başlık: Bedava-Sitem’de Unutulmayanlar ve Unutulmayacaklar
online-games1

Cevaplar: 158
Görüntüleme: 52205

MesajForum: Gençlere Özel   Tarih: 14.05.2016 00:18:06   Konu: Bedava-Sitem’de Unutulmayanlar ve Unutulmayacaklar
Eyy cemaat, nasılsınız? Bir çoğu beni @benimsitem1993 ile (ki hala aktif hesaptır) moderatörken bilir, bir dönem de bu hesapta @balikesirerdek moderatör olmuşken bili ...
  Başlık: Merhaba Domain ve Host
online-games1

Cevaplar: 4
Görüntüleme: 3066

MesajForum: Tanışma Alanı   Tarih: 25.11.2015 11:25:56   Konu: Merhaba Domain ve Host
Godaddy'den promosyon kodu ile 1$'a falan .com uzantılı domain bulabilirsin. Hosting içinde Webarısı kullanıyorum. Tavsiye ederim.
  Başlık: arkadaşlar yardıma ihtiyacım var
online-games1

Cevaplar: 4
Görüntüleme: 2139

MesajForum: Tanışma Alanı   Tarih: 28.08.2015 12:58:52   Konu: arkadaşlar yardıma ihtiyacım var
Hayırlısı olsun Semih abi Smile
  Başlık: Bedava-Sitem forumu ticaret forumuna dönsün?
online-games1

Cevaplar: 6
Görüntüleme: 2491

MesajForum: Tanışma Alanı   Tarih: 16.04.2015 08:41:13   Konu: Bedava-Sitem forumu ticaret forumuna dönsün?
Yeri burası değil.

Neden olmadığını şimdi anladım.
  Başlık: Bedava-Sitem forumu ticaret forumuna dönsün?
online-games1

Cevaplar: 6
Görüntüleme: 2491

MesajForum: Tanışma Alanı   Tarih: 11.03.2015 16:23:19   Konu: Bedava-Sitem forumu ticaret forumuna dönsün?
Neden bu forumda, diğer büyük forumlar gibi ticaret forumuna dönmüyor? Bedava-sitem premium üyelik yaygınlaşır, ayrıca uzmanlık alanına göre (seo, grafik) ücr ...
  Başlık: Reklamlar Saçma
online-games1

Cevaplar: 22
Görüntüleme: 3627

MesajForum: Genel Problemler   Tarih: 07.02.2015 07:24:41   Konu: Reklamlar Saçma
Bence fazla uzatmanın bir mantığı yok. Sonuçta size bu imkanı veren sistem "Bedava-Sitem" fakat sizin saat başı bunu isyan etmeniz çok saçma. Daha do ...
  Başlık: Bedava-Sitem’de Unutulmayanlar ve Unutulmayacaklar
online-games1

Cevaplar: 158
Görüntüleme: 52205

MesajForum: Gençlere Özel   Tarih: 07.02.2015 07:17:51   Konu: Bedava-Sitem’de Unutulmayanlar ve Unutulmayacaklar
Teşekkür ederim Vahap ve "koddostubs" kardeşlerim Smile Benim listem;

benimsitem1993
informess
paylasim61
ua1905ua
net-tr
gececi40
tumhepsiburada
cunobag
selin
odev-arsiv ...
  Başlık: Reklamlar Saçma
online-games1

Cevaplar: 22
Görüntüleme: 3627

MesajForum: Genel Problemler   Tarih: 07.02.2015 07:11:25   Konu: Reklamlar Saçma
Bence fazla uzatmanın bir mantığı yok. Sonuçta size bu imkanı veren sistem "Bedava-Sitem" fakat sizin saat başı bunu isyan etmeniz çok saçma. Daha do ...
  Başlık: Selamlar! Bu siteden buluşup arkadaş olduğunuz biri?
online-games1

Cevaplar: 3
Görüntüleme: 1394

MesajForum: Tanışma Alanı   Tarih: 07.02.2015 05:56:02   Konu: Selamlar! Bu siteden buluşup arkadaş olduğunu
Uzuun zaman sonra gireyim, bir başlık açayım dedim. Zamanında az sabahlamadık bu sitede Smile Merakım şudur, biryaziatolyesi ve skmedia hariç, bu siteden tanı ...
  Başlık: Photoshop Psd Uğraşlarım :)
online-games1

Cevaplar: 25
Görüntüleme: 12411

MesajForum: Tanışma Alanı   Tarih: 07.02.2015 05:31:32   Konu: Photoshop Psd Uğraşlarım :)
Kişisel ve kurumsal kimlik çalışmaların başarılı. Logo çalışmaları geliştirilebilir. Potansiyel yüksek dostum. Sana tavsiyem Illustrator ö ...
  Başlık: 2015 Yılı Örnek Site Kazananları [Sıralı Tam Liste]
online-games1

Cevaplar: 22
Görüntüleme: 8075

MesajForum: Tanışma Alanı   Tarih: 07.02.2015 05:27:57   Konu: 2015 Yılı Örnek Site Kazananları [Sıralı Tam Liste]
2010 yılından selamlar, önce Hakan Bey sonra da Tarık Bey iyi bilir Smile
 
1. sayfa (Toplam 145 sayfa) Sayfaya git 1, 2, 3 ... 143, 144, 145  Sonraki »
Tüm zamanlar GMT


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Türkçe Çeviri: phpBB Türkiye & Erdem Çorapçıoğlu