Forum'da ara:
Ara


« Önceki başlık :: Sonraki başlık »  
Yazar Mesaj
Mesaj04.04.2009, 21:37 (UTC)    
Mesaj konusu: Website Offline Durumu

Merhaba Arkadaşlar,

Sitelerinizde ''Website offline, contact webmaster'' ibaresi ile karşılaşıyorsanız açıklaması şudur;
Sitenizdeki olağan ziyaretçi sayısı anormal şekilde arttığında sistem otomatik olarak siteyi 1 gün kapatıyor.
Kendi sitenize iframe veren webmasterları bulup iframeleri kaldırmasını rica edin.
Ayrıca Bedava-Sitemin Türkiyeye erişim probleminin ortadan kalkması , anormal şekilde ziyaretçi artışına neden olabileceği için , web siteleriniz geçici bir süre offline olabilir.

İyi Eğlenceler
______________
+Css Şablon Çözümleri+Site İçi Arama Motoru+Soldaki Menüyü Sağ Kısma da Ekle
+Butona(Menü' ye)Resim Ekle +Polldady' den Anket+Editör nasıl kullanılır?+Formata Son
+Güvenilir Sayaç+Ücretsiz Toplist Kur+Resimin Köşelerini Yuvarla+Web Yönetici Araçları+Css Desing Temel Anlatım


En son turkmayasi tarafından 17.10.2010 12:28:09 tarihinde değiştirildi, toplam 1 kere değiştirildi
Mesaj04.04.2009, 23:34 (UTC)    
Mesaj konusu:

Acıklama İçin Teşekkürler.Bu Sorunla Ben Karsılastım 24 saat den daha kısa bir sürede sitem acıldı Laughing herkese iyi eğlenceler.
______________
Mesaj05.04.2009, 01:08 (UTC)    
Mesaj konusu:

Türkiye'de erişimin sağlanmasından itibaren sitelere ziyaretçi akını olabilir (Önceden hit'i iyi olanlar için)
Bu durumda site offline olması doğaldır.Sitenizin offline olmaması için bazı ziyaretçileri kollarından tutup sitenizin dışına atın Mr. Green
Şaka bir yana, inş kimsenin sitesi bu yüzden offline duruma düşmez Smile
Mesaj05.04.2009, 09:30 (UTC)    
Mesaj konusu:

Anlatım İçin Teşekkürler.Ben Daha Böyle Bir Olayla Karşılaşmadım.
Mesaj05.04.2009, 09:59 (UTC)    
Mesaj konusu:

Bilgilendirme için teşekürler bende karşılaşmadım
umarım karşılaşmamda Razz
______________
Atatürk diyorki ; Beni unutturmak isteyenler olabilir...

Takıldıgınız zor sorunlarmı var burdan çözümünü bulabilirsin tıkla
Mesaj06.04.2009, 07:59 (UTC)    
Mesaj konusu:

bilgi için teşşekürler Wink
______________
Mesaj06.04.2009, 08:12 (UTC)    
Mesaj konusu:

bendede olmadı ama saolun bilgilendirme için
Mesaj06.04.2009, 14:17 (UTC)    
Mesaj konusu:

Çok artist bir durum ben de ole bişi olmuyor günlük ziyaretçim elliyi geçmez.Ah olsa da sitem 1 gün kapansa razıyım. Razz
Bilgilendrme için tskr...
Mesaj06.04.2009, 14:20 (UTC)    
Mesaj konusu:

tşkkrlr
Mesaj06.04.2009, 14:27 (UTC)    
Mesaj konusu:

tşk hocam
Mesaj06.04.2009, 14:51 (UTC)    
Mesaj konusu: tşk

bilgi için teşekkürler
Mesaj06.04.2009, 18:10 (UTC)    
Mesaj konusu:

Verdiğiniz Önemli Bilgi İçin Teşekkür Ederim.
Mesaj08.04.2009, 14:34 (UTC)    
Mesaj konusu:

benim sitemde dün gece ofline olmuştu.başka bir siteye eklediğim sanırsam iframe kodlu linki sildim.sabah baktığımda tekrar açılmış.web sitem gizliilimler gibi yüksek hit alan sitelerden biridir.kapalı olduğu zaman ziyaretçi sayısında düşmeler oluyor.kapalıyken düşündüğüm tek şey öğrenci kardeşlerimizin derslerine yardımcı olamama durumudur.gördüğüm kadarıyla bir çok öğrenci faydalanıyor.yinede karar bedava sitem yöneticilerinindir.saygılar sunarım.
Mesaj09.04.2009, 16:02 (UTC)    
Mesaj konusu: ssss

Bendede oluyor saol paylaşım şiçin



Mesaj09.04.2009, 16:39 (UTC)    
Mesaj konusu:

Bilgilendirme için teşekkürler.
Önceki mesajları göster:   


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Türkçe Çeviri: phpBB Türkiye & Erdem Çorapçıoğlu