| Yazar |
Mesaj |
-

bilgiliwebnet
Uzman Üye
|
19.06.2010, 15:45 (UTC) Mesaj konusu: |
|
|
programın ismi photoshop sen serisini soruyorsun
biraz uğraştirdi.. |
|
|
↑
|
|
 |
-

rankend
Uzman Üye
Konum: Mugla/Bodrum
|
19.06.2010, 16:43 (UTC) Mesaj konusu: |
|
|
istanbulife yazmış: rankend yazmış: okul bitti arkilerime yptım face için xd ayrıldık artık onlara nasihat xd :
Baştan sona herşeyi sen mi yaptın dostum  mükemmel olmussss
Evt =) adam hariç xD ______________
rankend on deviantART
Taklitlerden sakının : rankend forumexe hesabı özenti taklittir. |
|
|
↑
|
|
 |
-

rankend
Uzman Üye
Konum: Mugla/Bodrum
|
19.06.2010, 16:45 (UTC) Mesaj konusu: |
|
|
afilliyanlizlik yazmış: ya arkadaşlar ben anlatamadım derdimi bende biliyorum photoshopla olduklarını zaten ama bu dünyada tek 1 tanemi photoshop programı var
Adobenin bile cs serisi 5e çıktı...
Yani benim sorum programın ismi
ps Cs4 =) , cs5 geçişim olucak bi arkilerime sormam lazim varmı onlarda full sürüm______________
rankend on deviantART
Taklitlerden sakının : rankend forumexe hesabı özenti taklittir. |
|
|
↑
|
|
 |
-

yusufck18
Uzman Üye
|
19.06.2010, 17:05 (UTC) Mesaj konusu: |
|
|
Arkadaşlar Çok Merak Ediyorum Nasıl Yapıyorsunuz.
Biriniz Güzel Bir Çalışmanızı Videolu Anlatım Yapında Bizde Öğrenelim Bişeyler[/b] |
|
|
↑
|
|
 |
-

kalitetoplist
Aktif Üye
Konum: ●ШΣβМΛΧΣЯ●
|
19.06.2010, 17:43 (UTC) Mesaj konusu: |
|
|
yeni avatarım
 ______________  |
|
|
↑
|
|
 |
-

kilruge
Bedava-Sitem Bağımlısı
Konum: Kayseri
|
20.06.2010, 07:50 (UTC) Mesaj konusu: |
|
|
Orjinal:
Biraz Efect:
 ______________  |
|
|
↑
|
|
 |
-

furkan-yaman
Acemi Üye
|
20.06.2010, 12:47 (UTC) Mesaj konusu: |
|
|
|
|
|
↑
|
|
 |
-

yusufck18
Uzman Üye
|
20.06.2010, 12:48 (UTC) Mesaj konusu: |
|
|
Çok Güzel Olmuş . . |
|
|
↑
|
|
 |
-

furkan-yaman
Acemi Üye
|
20.06.2010, 12:48 (UTC) Mesaj konusu: |
|
|
Saol ______________ Bir Efsane Geri Dönüyor...
 |
|
|
↑
|
|
 |
-

yusufck18
Uzman Üye
|
20.06.2010, 12:49 (UTC) Mesaj konusu: |
|
|
Güzel Olmuş Diye Kilruge'ye Dedim.
Furkan-Yaman Daha Güzel Olabilirdi. |
|
|
↑
|
|
 |
-

furkan-yaman
Acemi Üye
|
20.06.2010, 12:50 (UTC) Mesaj konusu: |
|
|
Tm
Yinede Saol ______________ Bir Efsane Geri Dönüyor...
 |
|
|
↑
|
|
 |
-

kilruge
Bedava-Sitem Bağımlısı
Konum: Kayseri
|
20.06.2010, 18:03 (UTC) Mesaj konusu: |
|
|
yusufck18 yazmış: Güzel Olmuş Diye Kilruge'ye Dedim.
Furkan-Yaman Daha Güzel Olabilirdi.
Teşekkürler.. ______________  |
|
|
↑
|
|
 |
-

yusufck18
Uzman Üye
|
21.06.2010, 01:36 (UTC) Mesaj konusu: |
|
|
Arkadaşlar Beğendiğim Çalışmaları Sitemde Yayımlıyorum.Haberiniz Olsun..
Altında Yapanın Adını Yazıyorum Merak Etmeyin |
|
|
↑
|
|
 |
-

kilruge
Bedava-Sitem Bağımlısı
Konum: Kayseri
|
21.06.2010, 09:29 (UTC) Mesaj konusu: |
|
|
yusufck18 yazmış: Arkadaşlar Beğendiğim Çalışmaları Sitemde Yayımlıyorum.Haberiniz Olsun..
Altında Yapanın Adını Yazıyorum Merak Etmeyin
İsmimizi Değil Site Adresimizi Yaz.. ______________  |
|
|
↑
|
|
 |
-

furkan-yaman
Acemi Üye
|
21.06.2010, 09:37 (UTC) Mesaj konusu: |
|
|
|
|
|
↑
|
|
 |
|